بازدید 12359
۹

گزینه احتمالی مجلس برای بنزین

کد خبر: ۷۶۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 08 January 2018

تسنیم نوشت:نائب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به منتفی شدن بنزین ۱۵۰۰ تومانی در سال۹۷، دو نرخی شدن و استفاده از کارت سوخت و یا افزایش ۱۵ درصدی را از پیشنهادات جایگزین توسط مجلس برشمرد

هدایت الله خادمی با اشاره به حذف کامل تبصره 18 در کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: «ما اعتقاد داشتیم شدت افزایش قیمت حامل های انرژی باعث رکود اقتصادی شدید تر و ریزش شغل خواهد شد.»

وی افزایش شدید قیمت صدها کالا در ادامه ی افزایش 60 درصدی قیمت حامل های انرژی را مورد اشاره قرار داد و گفت :«دولت می توانست از سال 92 با شیب ملایمی افزایش قیمت را اعمال کند؛ بنابراین کمیسیون انرژی کل تبصره 18 را رد کرد.»

خادمی دو نرخی شدن و استفاده از کارت سوخت و یا افزایش 15 درصدی را از دیگر پیشنهادات دانست و افزود: «تصور می کنم به سمت کارت سوختی حرکت کنیم که حذف نشده و تنها مدتی کنار گذاشته شده بود. همچنین دو نرخی بودن بنزین نیز بصورت پیشنهاد مطرح شد .»

وی افزود: مردم توان پرداخت هزینه های سنگین را ندارند و دولت افزایش قیمت بنزین را بعنوان درآمدزایی برای خود پیش بینی کرده بود.

خادمی با بیان این مطلب افزود: «ما نیز در برخی مواقع نظارت صحیحی نداریم و اگر بعد نظارتی را تقویت کنیم، در راستای شأن مجلس عمل شده و بسیاری از مشکلات حل و فصل می شود ولی هم اینک این مشکل وجود دارد.»

این نماینده مجلس در ادامه گفت: «بخشی از نظارت صورت می گیرد ولی در بسیاری زمینه ها مشکلاتی ایجاد کرده است و شاید اگر کار نظارتی خود را بخوبی انجام می دادیم، امروز هیچ جوانی بیکار نبود!»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۹
هزینه نگهداری و خدمات کارت بیشتر است لذا افزایش 15 درصدی و کاهش تعرفه واردات خودروهای مجاز مناسب تر است
خوب آخرش چند؟
دوشنبه 18 دی 96 - دلار آمریکا 4385 تومان !
دو نرخی شدن فقط رانت را افزایش می دهد.
پیشنهاد 15% یعنی چه ؟؟!!چطور برای افزایش حقوق میگن تورم تک رقمی شده و 10% اضافه میشه ولی نوبت گران کرن از طرف دولت میشه بعضی اوقات بالای 50% هم افزایش اعمال میشه
یک جوان سوئیسی از جوان ایرانی پرسید آرزوهایت چیست؟
جوان ایرانی بلافاصله گفت خانه ماشین کار با درآمد مناسب و تشکیل خانواده.
جوان سوئیسی نگاهی به جوان ایرانی کرد و گفت:
من از حقوق اولیه تو صحبت نمی کنم گفتم از آرزوهایت برایم بگو!!!
بنزین رو مجانی کنید به جاش شاهد رونق عظیم اقتصادی خواهید بود مسافرت های داخلی اونقدر زیاد میشه که ثروت همه جا یکسان پخش میشه . قیمت همه کالاها به دلیل پول کرایه زیاد میاد پایین چون الان مبلغ زیادی از کرایه حمل بار برای پول سوخت هست. مشاغل توریستی داخلی زیادی به وجود میاد . میزان رضایت مردم از حکومت بسیار بسیار میره بالا. رضایت اجتماعی به دلیل توانستن سفر رفتن با خودرو شخصی زیاد میشه و این عصبیت همیشگی خیلی کمتر میشه. به جاش میتونید عوارض ورود به هر شهر رو بزارید مثلا عوارض ورود هر خودرو به تهران ده هزار تومن و شهر های یه کم کوچکتر هفت هزار و شهر های کوچک پنج هزار تومن برای هر خودرو باشه
به چه دلیلی می خواهند بنزین گران شود؟؟در هیچ کشوری از افزایش قیمت بنزین به دلیل اثر بر قیمت سایر کالا ها به عنوان منبع درآمد استفاده نمی کنند؟
این هم تئوری جدیدی است کاشتغال زایی با افزایش قیمت بنزین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برای چی می خواهید افزایش بدید؟؟؟
خسته شدیم والله!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی