بازدید 2532

۱۰ میلیارد اعتباربه ۲ بانده کردن محور کنگاوربه تویسرکان اختصاص یافت

نماینده شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به پروژه ۲ بانده کردن محور پرخطر کنگاور به تویسرکان اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۶۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 10 January 2018

 

حسن سلیمانی افزود: این مسیر به عنوان تنها مسیر ارتباطی 2 شهرستان کنگاور و تویسرکان، پر از نقاط حادثه خیز است که آمار بالای مرگ و میر و حوادث جاده ای حکایت از آن دارد.

نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از پیگیری ها و مکاتبات فراوانی که با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، 2 بانده کردن محور کنگاور – تویسرکان سال گذشته در ردیف بودجه ای قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز برای احداث 2 بانده کردن این محور ردیف بودجه ای تعیین شد، اضافه کرد: 10 میلیارد ریال اعتبار برای شروع کار اختصاص یافته و پیمانکار نیز مشخص شده که به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در ادامه اظهار داشت: همچنین برای 2 بانده کردن محور کنگاور به نهاوند و بیستون به سنقر نیز که از مطالبات به حق مردم منطقه می باشد، تعیین اعتبار شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه توجه جدی در تامین اعتبار و هموار کردن مسیر پیمانکاران برای اجرای پروژه ها را در اولویت کاری خود قرار دهد.

نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: در بخش‌های مختلف اقدام های بسیار مناسبی صورت گرفته که باید به نحو مطلوب و مناسب به اطلاع مردم حوزه انتخابیه برسد.

اجرای عملیات 2 بانده کردن در این محور ضمن کنترل وسائط نقلیه و کاهش بار ترافیکی، تصادفات جاده ای مرگبار را نیز کاهش خواهد داد.

به گزارش ایرنا، شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی