بازدید 5922
۶

چند نفر از تلگرام استفاده نمی‌کنند؟

کد خبر: ۷۶۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 11 January 2018

یک کارشناس با تاکید بر اهمیت شبکه‌های مجازی در رتق و فتق روابط شغلی، فیلتر شدن این شبکه‌ها را باعث اختلال در برخی از امور روزانه دانست.

باقر بحری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه‌دار شدن فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، اظهار کرد: حتی اگر بپذیریم که این فیلترینگ به دلیل مسائل امنیتی اعمال شده است، قاعدتا باید با فروکش کردن ناآرامی‌ها به حالت عادی خود برگردد در حالی که این اتفاق هنوز نیفتاده است. تلگرام دیگر یک فضا برای سرگرمی یا تفریح افراد نیست بلکه حالا جایی و مکانی است که برخی از مردم زندگی‌شان را براساس آن تنظیم کرده‌اند که فیلتر کردن آن موجب اختلال در بسیاری از امور روزانه خواهد شد.

او با تاکید بر این‌که تلگرام بستری برای مسائل مربوط به روابط شغلی افراد است، اظهار کرد: امروزه همچنین بسیاری از مشاغل و روابط انسانی و اجتماعی براساس همین شبکه‌های اجتماعی مبتنی شده است. نمیتوان به راحتی و با فشار دادن یک دکمه این فضا را بست و این روابط را مختل کرد.

وی ادامه داد: جدای از بحث فیلترینگ برخی شبکه‌های اجتماعی در چند روز گذشته اختلال در اینترنت و کند شدن آن هم باعث شد تا بسیاری از مشاغل مبتنی بر اینترنت دچار مشکل شوند که این باعث شد تا هزینه مادی زیادی به برخی از کسب‌وکارها و اقتصاد کشور وارد شود.

بحری تاکید کرد: بسیاری از افراد تمام روابط خود با مشتریان، کارفرماها و بخش‌های مختلف را با تلگرام هماهنگ کرده‌اند به صورتی که ارتباط آنها با مجموع افراد کارمندان و کارفرماها از طریق این فضاست که اهمیت این فضا را بیشتر از گذشته می‌کند.

رئیس سابق کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظان صنفی رایانه‌ای با بیان این که قبلا شاید این پرسش مطرح بود که چند نفر از تلگرام استفاده می‌کنند، اضافه کرد: اما حالا این پرسش موضوعیت دارد که اساسا چند نفر از تلگرام استفاده نمی‌کنند. مسائل را نمی‌توان به صورت صفر یا یکی بررسی کرد چرا که اتفاقا ادامه دار شدن فیلترینگ در این شبکه‌ها باعث افزایش نارضایتی‌ها خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
کند شدن اینترنت از همه چیز بدتره .
باید از این کارشناس یک سوال پرسید .
گیریم که نظر شما درست و تلگرام به علت آسانی استفاده و همه گیر بودن ، بستری برای بیزینس ، اطلاع رسانی ، معاشرت و ... شده است آن هم در تیراژ میلیونی .
آیا منطقی و عقلانی است که یک شبکۀ پیام رسان خارجی که کلید قطع و وصلش ! زیر دست یک خارجی در خارج از کشور است ، اینگونه همه چیز ما و دار و ندار ما شود .
البته به عنوان مثال جی پی اس هم همین مورد را دارد با این تفاوت که تکنولوژی لازم برای داشتن سامانه ای چون جی پی اس را نداریم اما تلگرام چه ؟
به جای این حرفها بهتر است مشخص کنید یک پیام رسان ساده را چگونه با داشتن این همه متخصص درجه یک نمی توانیم بسازیم یا شاید می توانیم و نمی خواهیم ....
فقط مسائل تفریحی و سرگرمی و اقتصادی نیست ، بیشتر ادارات ، موسسات و حتی دانشگاه ها اعم از اساتید و دانشجویان و حتی مدارس نیز برای اطلاع رسانی و تبادل مسائل فی مابین همانند جزوات و سوالات امتحانی از آن استفاده می کردند و می کنند
من خودم از تلگرام استفاده میکنم ولی قبل از این فیلترینگ و بعدش بارها سعی کردم از نرم افزار های داخلی استفاده کنم با همه مشکلاتش و با تبلیغ کردن این برنامه برای نزدیکانم ب اندازه چند روز بیشتر نتونستم کیفیت و مشکلاتش تحمل کنم....
برنامه سروش با این همه حمایتی که ازش میشه شما فقط یک عکس در حد 400kb باهاش بفرستین تا مشکلاتش براتون روشن شه..... بقیه امکانات و کیفیت تلگرام پیشکشش........
تلگرام یک علم و فن اوری روز است با علم و فنلوری که مباززه وبرخورد نمی کنتد, جلوی اختلاس و دزدی و قاچاق را بگیرید همه چی درست میشود
بدون اغراق خیلی از کارهای ما لنگ مانده و با تاخیر انجام میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر