بازدید 3896

خودکشی هولناک یک مرد بعد از قتل همسر

کد خبر: ۷۶۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 13 January 2018

بررسی های مقدماتی در صحنه مرگ مشکوک یک زوج جوان بیانگر آن بود که مرد 33 ساله ای پس از کشتن همسرش، خودکشی کرده است.

به گزارش خراسان، ماجرای این حادثه وحشتناک در دقایق اولیه بامداد پنج شنبه گذشته هنگامی لو رفت که یکی از ساکنان مجتمع 4 واحدی در شهرک رضویه مشهد به مستاجری که از حدود دو هفته قبل در یکی از واحدهای این ساختمان سکونت داشت اعتراض کرد که وضعیت لوله کشی ساختمان را بررسی کند چرا که سقف منزل آن ها به شدت دچار رطوبت شده است. مستاجر جوان نیز قول داد که به زودی مشکل را رفع می کند تا این که چند شب بعد وقتی همسایه از یک مجلس مهمانی به منزل بازگشت، متوجه شد آب از سقف ساختمان سرازیر شده است. او با نگرانی به طبقه بالا رفت اما هرچه زنگ واحد آپارتمانی را به صدا درآورد کسی در را باز نکرد. همسایه مذکور که از ریزش گچ های سقف منزلش نگران بود و صدای آب نیز از واحد آپارتمانی همسایه تازه وارد به گوش می رسید هراسان با آتش نشانی تماس گرفت. دقایقی بعد نیروهای آتش نشانی به ناچار حفاظ واحد آپارتمانی مرد 33 ساله را گشودند و وارد خانه شدند اما صحنه ای وحشتناک مقابل آن ها قرار گرفت. جسد زنی داخل رختخواب پهن شده در پذیرایی افتاده بود و پیکر بی جان مردی نیز درون آشپزخانه قرار داشت.

گزارش خراسان حاکی است ماموران آتش نشانی مشهد با دیدن این صحنه وحشتناک، بلافاصله ماجرا را به نیروهای انتظامی و بازپرس ویژه قتل عمد اطلاع دادند. این گونه بود که بازپرس «کاظم میرزایی» در همان دقایق اولیه بامداد عازم شهرک رضویه شد و بدین ترتیب تحقیقات درباره چگونگی مرگ زوج جوان در یک واحد آپارتمانی ادامه یافت. خون زیادی در سراسر اتاق ها و حتی سرویس بهداشتی به چشم می خورد. آثار کبودی ناشی از انسداد راه تنفسی روی صورت و گردن زن 26 ساله نمایان بود و حکایت از آن داشت که وی با فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده است.

ادامه بررسی ها همچنین نشان می داد که مرد 33 ساله پس از قفل کردن در منزل از داخل با تیغ رگ های دست و گردنش را زده است و سپس داخل آشپزخانه روی سینک دست شویی افتاده و به دلیل شدت خون ریزی جان خود را از دست داده است.

بنابر گزارش خراسان این در حالی بود که همسایگان این زوج جوان، از اختلافات شدید خانوادگی بین آن ها سخن می گفتند.

یکی از همسایگان آن ها به بازپرس شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: این زوج مدام با یکدیگر مشاجره می کردند و صدایشان در بیرون از خانه نیز شنیده می شد. آن ها در شب وقوع حادثه هم با یکدیگر جر و بحث می کردند که به طور ناگهانی فریادهای زن جوان خاموش شد.

گزارش خراسان حاکی است: با انتقال اجساد قربانیان این حادثه تلخ به پزشکی قانونی، تحقیقات بیشتر درباره چگونگی وقوع این حادثه از سوی قاضی میرزایی همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر