بازدید 4409
۲

اقرار به قتل دختر بوتيك دار

کد خبر: ۷۶۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 15 January 2018

زن و مرد آدم‌ربا كه دختر پولدار بوتيك‌داري را در بندر كياشهر ربوده بودند او را با شليك گلوله به قتل رساندند و جسدش را داخل چاهي مخفي كردند.

به گزارش جوان، روز هفدهم دي‌ماه امسال، مردي در بندر كياشهر آستانه‌اشرفيه استان گيلان سراسيمه به اداره پليس رفت و از ربودن دختر جوانش به دست آدم‌ربايان ناشناس شكايت كرد.


شاكي در توضيح ماجرا گفت: دخترم فاطمه، بوتيك لباس‌فروشي در بندركياشهر دارد و هر روز از خانه‌اش در رشت با خودروي پرادو‌اش به محل كارش مي‌رود. امروز عصر او با مادرش تماس گرفت و گفته بود قرار است به ديدن يكي از دوستانش در ويلايي حوالي بندركياشهر برود، ساعتي بعد همسرم با دخترم تماس مي‌گيرد اما تلفن همراه او خاموش بوده و نگرانش مي‌شود. در حالي كه همه ما نگرانش بوديم، مردي با من تماس گرفت و ادعا كرد دخترم را گروگان گرفته است و براي آزادي‌اش بايد مبلغ زيادي به حسابي كه او اعلام مي‌كند، پول واريز كنم.


پس از طرح اين شكايت، مأموران به شاكي آموزش‌هاي لازم را دادند اما مأموران دريافتند كه آدم‌ربا يا آدم‌ربايان ارتباطشان را با شاكي قطع كرده‌اند، بنابراين مأموران تحقيقات خود را در شاخه ديگري براي شناسايي آدم‌ربايان آغاز كردند. بررسي‌ها نشان داد، فاطمه 25 ساله مدتي قبل در حالي كه يك دختر شش ساله دارد از شوهرش جدا شده و در آپارتماني در رشت زندگي مي‌كند.

همچنين بررسي‌هاي بعدي حكايت از اين داشت، مدتي قبل دختر ربوده شده با زن جواني آشنا مي‌شود و اين زن با او طرح دوستي مي‌ريزد تا اينكه روز حادثه او را به ويلايش دعوت مي‌كند، فاطمه هم پس از پايان كلاسش از دانشگاه آزاد واحد رشت با خودروی پرادوي خود راهي ويلاي دوست خود مي‌شود و به طرز مرموزي ناپديد مي‌شود.


مأموران پليس در ادامه تحقيقات فني و بررسي دوربين‌هاي مداربسته به ردپاي راننده‌هاي دو خودروی پژو و پرايد كه زن 34 ساله و مرد 30 ساله‌اي بودند، رسيدند كه ساعتي بعد از حادثه دختر جوان با آنها ملاقات كرده است.

بنابراين مأموران با به‌دست آوردن اين سرنخ زن و مرد جوان را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقيب قرار دادند، تا اينكه دريافتند اين زن و مرد روز حادثه ويلايي را در روستاي چونچنان زيباكنار براي چند ساعت اجاره كرده‌‌ و دختر ربوده شده را به آنجا دعوت كرده‌اند. در نهايت پس از چند روز تحقيقات مأموران مخفيگاه زن و مرد جوان را شناسايي و براي دستگيري آنها اقدام كردند.


مأموران در مخفيگاه متهمان سوئيچ خودروي پرادوي فاطمه، اسلحه كلت‌كمري و ماسك كشف كردند. بررسي‌ها نشان داد دو متهم با كارت عابر بانك فاطمه و زدن اين ماسك از طلافروشي مقدار زيادي طلا و جواهرات خريداري كرده‌اند.


دو متهم در بازجويي‌ها منكر جرم خود شدند، اما وقتي با مدارك و دلايل روبه‌رو شدند به قتل زن جوان اعتراف كردند. يكي از متهمان گفت: از آنجايي كه دختر جوان خودش و خانواده‌اش پولدار بودند، نقشه آدم‌ربايي را طراحي و اجرا كرديم اما وقتي متوجه شديم مأموران در جريان قرار گرفته‌اند، براي اينكه از خود ردي به جاي نگذاريم او را با شليك گلوله‌اي به قتل رسانديم و جسدش را در چاهي ميان شاليزارهاي روستايي مخفي كرديم.

وي ادامه داد: پس از اين ماسك زديم و با كارتش از طلافروشي خريد كرديم و همچنين از لوازم فروشي ادوات موسيقي يك گيتار خريديم و به خانه‌مان آمديم. پس از اين اعتراف مأموران پليس، جسد فاطمه را از داخل چاهي در حوالي كياشهر كشف كردند.


سرهنگ فلاح كريمي، رئيس پليس آگاهي استان گيلان درباره اين حادثه گفت: براساس اطلاعات به دست آمده از سوي پليس به دليل ظواهر اقتصادي زندگي مقتول، زني ۳۴ ساله كه خود داراي همسر و دو فرزند است با او طرح دوستي مي‌ريزد و مدتي بعد پسر 30 ساله‌اي را هم به اين حلقه اضافه مي‌كند. پسر ۳۰ ساله احتمالاً با مشاهده اتومبيل پرادو و شنيده‌ها از سوي زن جوان نقشه آدم‌ربايي فاطمه را طراحي مي‌كند.


فلاح كريمي افزود: ظاهراً آدم‌ربايان بعد از تماس با خانواده مقتول به دليل تبعات بعدي ماجرا و احتمال شكايت از طرف اين فرد و شناسايي آنها پشيمان شده و با اسلحه گلوله‌اي به سر مقتول شليك كرده و او را به قتل مي‌رسانند. وي ادامه داد: قاتل و همدستش پس از دستگيري اعتراف كردند، جسد مقتول را داخل چاهي در روستاي مادري مقتول مخفي كرده‌اند كه مأموران جسد را كشف كردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مقاله خبر ضعیف هست. مقاله ذهن رو از هدف گمراه میکنه و نیاز داره بارها به پاراگراف قبلی رجوع بشه.
کی با دخدر بوتیگ دار کار دار باو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر