بازدید 3351
۱

راز قتل زن جوان سر‌به‌مهر ماند

کد خبر: ۷۶۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 16 January 2018

خانواده زنی پنج سال بعد از قتل او، در‌حالی‌که تحقیقات برای دستگیری قاتلش به نتیجه نرسید، درخواست دریافت دیه از بیت‌المال را مطرح کردند.


به گزارش شرق، در ساعات اولیه ٣١ فروردین سال ٩١، مردی در تماس با پلیس ١١٠ از قتل زن همسایه خبر داد. ‌پس از آن، بازپرس کشیک قتل تهران، کارآگاهان پلیس و متخصصان پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. در بررسی اولیه مشخص شد مقتول مستأجر آن خانه بوده و در هنگام قتل، دخترش که در گیلان دانشجو است نیز در خانه او بوده و از سوی قاتل مورد حمله قرار گرفته و با ضربات چاقوی او مجروح شده است.

دختر جوان که دو ضربه چاقو به پهلویش زده شده بود، در تحقیقات اولیه گفت: مادر و پدرم چند سال پیش از هم جدا شدند و من، دو خواهر دارم که یکی از آنها ازدواج کرده و خواهر دیگرم با پدرم در کرج زندگی می‌کند، من هم دانشجو هستم و در گیلان درس می‌خوانم. چند شب قبل از حادثه، برای دیدن مادرم به خانه او رفته بودم، امروز (روز حادثه) هم آن خواهرم که ازدواج کرده است، همراه مادربزرگم برای جمع‌کردن وسایل به کمک مادرم آمده بودند. بعد از رفتن آنها، مادرم به من گفت امشب میهمان دارد و اگر راحت نیستم از اتاق بیرون نیایم. من هم خوابیده بودم، حدود ساعت ١٠ شب بود که سروصدا شنیدم و از اتاق بیرون رفتم اما دیدم خبری نیست؛ برای همین به اتاق برگشتم و دوباره خوابیدم. هنوز مدت زیادی نگذشته بود که مرد جوانی بالای سر من آمد و با گرفتن دهانم مرا تهدید به قتل کرد و از من خواست کلید گاوصندوق و کارت‌های عابربانک‌ را به او بدهم، اما من شروع به داد و فریاد کردم، او هم دو ضربه چاقو به پهلوی من زد، بعد هم دست‌وپایم را بست و رفت.

این دختر جوان ادامه داد: پس از چندساعت موفق شدم دست‌و‌پایم را باز کنم و درحالی‌که مجروح و خون‌آلود بودم به اتاق‌خواب مادرم رفتم و با پیکر بی‌جان او روبه‌رو شدم، بعد از آن کمک خواستم و همسایه‌ها هم پلیس را در جریان قرار دادند.

در ادامه دختر جوان که دچار خون‌ریزی بود به بیمارستان انتقال یافت. همچنین مشخص شد خودروی پژو٢٠٦ زن جوان و مقداری از لوازم خانه و کارت‌های عابربانک‌ او سرقت شده است. بنابراین تحقیقات با توجه به سرنخ‌های موجود شروع شد و در فاصله چند روز بعد از وقوع قتل، خودروی ٢٠٦ در یکی از خیابان‌های تهران کشف و مشخص شد از عابربانک‌ها نیز مبالغی برداشت شده است.

بنابراین افرادی به‌عنوان مظنون شناسایی شدند اما در تحقیقات از آنها مشخص شد هیچ‌کدام در قتل مادر و مجروح‌کردن دختر نقشی نداشته‌اند. با‌وجود‌این، تحقیقات ادامه یافت اما نتیجه‌ای در شناسایی قاتل به دست نیامد و در نهایت سه دختر و مادر مقتول با مراجعه به دادسرای جنایی تهران درخواست دیه از بیت‌المال را مطرح کردند. درحال‌حاضر بازپرس محسن مدیرروستا، رئیس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران که مسئول هدایت تحقیقات پلیسی است، دستورات لازم برای ادامه مراحل قانونی و پرداخت دیه این زن از بیت‌المال را صادر کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این خانم حتما مشکل اخلاقی داشته .... و عجیبتر اینکه بیت المال باید دیه این شخص را بدهد...عجب
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل