بازدید 2354
۱

کشف 872‌میلیارد زمین‌خواری

کد خبر: ۷۶۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 17 January 2018

فرمانده انتظامی استان از کشف 872 میلیاردی زمین‌خواری‌ها و رفع تصرف اراضی ملی و جنگلی و بازگرداندن آن به دامان طبیعت طی سال جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش آرمان، سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری پلیس، گفت: در اجرای طرح‌های مقابله‌ای با زمین‌خواری و رفع تصرف منابع طبیعی از چنگ سودجویان، پیگیری این موضوع به فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه استان ابلاغ شد.

وی با اشاره به افزایش 11‌درصدی کشف و رفع تصرف اراضی ملی و جنگلی از چنگ زمین‌خواران در 9‌ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: در این خصوص31 فقره پرونده زمین‌خواری در استان طی سال جاری تشکیل و اقدامات قضائی برای رفع تصرف آن از سوی پلیس آگاهی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها انجام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح‌ها با هماهنگی قضائی و همکاری ماموران حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، 676‌هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی که توسط افراد سود جو و فرصت طلب تصرف شده بود، شناسایی و آزاد سازی شد.

سردار میرفیضی ارزش ریالی اراضی تصرف شده را بیش از 872‌میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این راستا 39 متهم به زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی و جنگلی شناسایی و دستگیر شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کدوم استان؟؟؟؟؟؟
کدوم شهرستان؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا شفاف توضیح نمیدین؟؟؟واسه چی همه چیز رو پنهان میکنین؟؟؟ واسه حفظ آبروی زمین خوارا؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل