بازدید 27117

سرگردانی هزاران مسافر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) / کرایه فرودگاه تا تهران تا یک میلیون تومان افزایش یافت

در ادامه ناکارآمدی های مدیریتی مدیران شهری و راهداری برای مقابله با بحران و برای سومین روز پیاپی، هزاران شهروند ایرانی و خارجی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) سرگردان هستند و هنوز تدبیری برای تعیین وضعیت آنها اندیشیده نشده است؛ اتفاقی عجیب و باورنکردنی که پیامدهای نامطلوب بسیاری بر جای گذاشته است و خطر یک آبروریزی ملی را به مسئولان کشور گوشزد می کند.
کد خبر: ۷۶۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 30 January 2018

سرگردانی هزاران مسافر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) / کرایه فرودگاه تا تهران تا یک میلیون تومان افزایش یافتدر ادامه ناکارآمدی های مدیریتی مدیران شهری و راهداری برای مقابله با بحران و برای سومین روز پیاپی، هزاران شهروند ایرانی و خارجی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) سرگردان هستند و هنوز تدبیری برای تعیین وضعیت آنها اندیشیده نشده است؛ اتفاقی عجیب و باورنکردنی که پیامدهای نامطلوب بسیاری بر جای گذاشته است و خطر یک آبروریزی ملی را به مسئولان کشور گوشزد می کند.

به گزارش «تابناک»؛ پس از بارش شدید برف در تهران ـ که بامداد یکشنبه صورت گرفت ـ بسیاری از شهروندان دچار مشکلات ناشی از این رخداد طبیعی شدند و روند زندگی آنها برای ساعت ها مختل شد. از جمله این افراد هزاران شهروند ایرانی و خارجی هستند که به رغم گذشت دور روز از پایان بارش برف، هنوز بلاتکلیف اند و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

هرچند مدیران و مسئولان فرودگاه امام خمینی (ره) دو شبانه روز فرصت داشتند که با ساماندهی شرایط موجود پایداری را به فرودگاه برگردانند و با از سر گرفتن پروازها مسافران را از بلاتکلیفی خارج کنند، آنچه اکنون در حال وقوع است، شرایط اسفناکی است که جز ناتوانی و ضعف مدیریتی، نمی توان نام دیگری بر آن گذاشت.

برخی مسافران فرودگاه نزدیک به 24 ساعت است، در فرودگاه هستند و هنوز کسی به آنها پاسخ مشخصی در مورد زمان دقیق پرواز یا وضعیت بلیت خریداری شده آنها نمی دهد؛ مسافرانی که بعضاً افراد سالمند و کودک نیز در میان آنها دیده می شود و این موضوع بر مشکلات پیش آمده می افزاید.

بررسی ها نشان می دهد به دلیل طولانی شدن شرایط بلاتکلیفی و عدم اقدام قابل قبول از سوی مدیران برای رفع مشکل، برخی مسافران را به انجام اعتراض های دسته جمعی کشانده است؛ مسافرانی گفته می شود، تعدادی از آنها با در اختیار گرفتن یکی از کانتینرهای فرودگاه و از طریق بلندگوهای آن، اقدام به پخش موسیقی عجیب می کنند.

سرگردانی هزاران مسافر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) / کرایه فرودگاه تا تهران تا یک میلیون تومان افزایش یافت

بلاتکلیفی و سرگردانی مسافران حاضر در فرودگاه امام، که قصد خروج از کشور را دارند، البته همه مشکل شهروندان نیست و از آن سو، بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی که قصد ورود به ایران را دارند نیز در بلاتکلیفی محض به سر می برند؛ مسافرانی که به دلیل نهایی شدن خروج آنها از کشورهای مبدأ نه امکانی برای پرواز به سمت ایران دارند و نه می توانند از فرودگاه های مبدأ خارج شوند و به هتل بروند.

در شرایطی که برای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) پیش آمده است، عده ای از مسافران با در دست گرفتن کاغذ نوشته و به نشانه اعتراض، آمادگی خود را برای کمک به مسئولان در برف روبی اعلام می کنند. برخی دیگر از مسافران نیز با سر دادن شعارهایی نظیر «مدیر بی کفایت خجالت خجالت» اعتراض خود را به این بلاتکلیفی نشان می دهند.

جدا از مشکلاتی که در درون فرودگاه حاکم است و موجب رنجش مسافران شده است، به دلیل کندی حرکت در مسیر آزادراه قم ـ تهران و مسدود ماندن بخش هایی از این آزاد راه، رانندگان تاکسی کرایه انتقال مسافر از فرودگاه به تهران را به میزان 20 برابر افزیش داده و به یک میلیون تومان رسانده اند؛ اتفاقی که از آغاز بارش برف در فرودگاه آغاز شده و گزارش ها نشان می دهد همچنان وجود دارد.

در این میان، وضعیت مسافران خارجی که داخل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) هستند نیز مشابه سایر مسافران است و آنها هم جدا از اینکه در بلاتکلیفی قرار دارند از بروز چنین مشکلات عجیب و غریبی آن هم به دلیل بارش برف متعجب هستند.

شرایطی که به آن اشاره شد، در حالی است که از شب گذشته، مدیران فرودگاه و نیز وزارت راه و شهرسازی از اتمام مشکلات پیش آمده خبر داده و به شهروندان گفته بودند، از امروز پروازها بدون اشکال از سر گرفته خواهد شد.

هرچند وضعیت فرودگاه مهرآباد تهران به نسبت فرودگاه بین المللی از وضعیت مطلوب تری برخوردار است، این فرودگاه نیز هنوز به مدیریت و نظم پایدار خود نرسیده و بسیاری از مسافران این فرودگاه نیز همچنان منتظر پرواز به مقصد خود هستند؛ مسافرانی که بعضاً مجبور شدند بلیت باطل شده خود را با مبالغ دو یا سه برابری خریداری کنند!
اینکه با بارش چند ساعت برف در شهر تهران دو فروگاه پایتخت ایران برای سه روز متوالی دچار اختلال شود و امکانی برای حل مشکل نیز در کمترین زمان ممکن نباشد، مسأله عجیبی است که جز بی کفایتی و ناکارآمدی مدیران، نمی توان نام دیگری بر آن گذاشت.

موضوع تسریع در بازگشایی ارتباط میان شهر و فرودگاه و نیز برف روبی باندهای فرود هواپیما در کنار تنظیم مجدد زمان های پرواز، هرچند ساده نیست، از افرادی که مدیریت مجموعه های بزرگی چون فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را می پذیرند، انتظار می رود در این گونه مواقع، با کمترین هزینه بیشترین کارآیی را از خود نشان دهند؛ اتفاقی که در این بازه زمانی رخ نداد و بیشترین هزینه با کمترین کارآیی به نمایش گذاشته شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱۶
فقط استیضاع وزیر راه
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
اول املای استیضاح را یاد بگیر ببم
به خدا مایه شرمساریه استفاده از واژه مدیریت برای بعضی ها
30 سامت برف اومد مملکت فلج شد!!! بعد میخایم با استکبار جهانی هم مبارزه کنیم!خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
سانت نه سامت!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
این دولت بلد نیست تدبیر کنه تقصیر بقیه چیه که اینجور نا امیدی؟
تمامى مديران فعلى اخراج و مديران جديد و كار امد جايگزين گردنند
الگوی جهانی!
به مسئولین چه ربطی داره؟ مگه مسئولین گفتن برف بیاد؟ کار خداست خودشم بیاد درستش کنه.
آفرین بر وزیر توانمند؟
به هر کس اعتقاد دارید ، اسم امام خمینی(ره) را از این فرودگاه بر دارید
.... نمی خوایم نمی خوایم
بی آبرویی تا چه حد ...
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
تا این قد
این مدیران توی بحران عرضه اشان مشخص میشه
سلام. انتخاب افراد بر اساس توصیه و سفارش بجای توجه به تخصص و کارایی برای مدیریت سازمانها و نهادها و غیره، عملکردی غیر از این انتظار نمی رود. سپاس
کم کم قدر سرداران متخصص ، متعهد و فداکار ، مانند جناب آقای قالی باف برای بعضی از ماها معلوم می شود
ابرو کیلوی چنده کی بفکر ابرو هستند تو برف روبی کوچه ها مانده اند. تو جاده ها مانده اند . خیابان یک تیغه نیمه کار انداخته اند که شده ترافیک وحشتناک ای بابا تمام وقت شان سرف بکاری گیری اقوام اقازاده ها ژن برترها است که مشغول واموزش روش های به چاپ به چاپ یاد بدهند وقتی برای خدمت درمانده گان ندارند.چه انتظار ی دارید.
به نظر شما این برف بوود؟؟؟؟؟؟؟ پی توی کانادا و کشورهای اسکاندیناوی یک روز هم نمیشه زندگی کرد که؟ همه اینها ناشی از سطحی نگری و روزمرگی در اداره کشور است. مدیریت کشور و قوانین باید شخم زده شوند و دیگر جوابگو نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
برف حد اقل 40 سانت و سرمای چند هفته ای منهای 25 تا منهای 30 درجه، حتی یک مدرسه هم تعطیل نمیشود چه برسد به ادارات و دانشگاه و ....
واقعا چه اتفاقی تو ایران افتاده..

کلا در همه زمینه ها سقوط کردیم
ای وای بر مدیران مسئول این آبروریزی ملی!
جالب تر از همه سکوت وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور است.
مديرانى كه ماهى ميليون ها حقوق مى گيرند واقعا باعث تاسف
در کشور های پیشرفته در این شرایط وزیر راه و شهردار حتما استعفا می دادند
در حالی که حتی عذر خواهی هم نمی کنند
جا داره مجلس آقای وزیر را که تو این پنج سال قدمی برای حل مشکلات بر نداشته آمد را استیضاح کنند.
متاسفم
جالب اينجاست كه توريستهاي خارجي مثل آدم نشستند حتي از اين لحظه لذت مي برند اونوقت اون هم وطن با اين مسخره بازيها آبروي هر چي ايراني است داره مي بره واقعأ كه هيچكس هم نيست بگيره گوششو بندازه بيرون .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
کدوم آبرو ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
ظاهرا سطح فهم و درکت تا نوک بینیت بیشتر نیست، الان برادر من سه روزه که توی کره گیر افتاد چون فرودگاه امام بسته هست و نمی تونه برگرده ایران!
احد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
نشستی تو خونت میگی لنگش کن . اگه یک ساعت اون مصیبت رو کشیده بودی اینطوری نظر نمیدادی
مُدیریتِ حرف و شعار، نتیجه ش هم میشه همین
از پس یک کار ساده هم بر نمیان
تحمل مشکلات بارش یک برف معمولی را ندارید. با این وضع شرایط زندگی بیچاره زلزله زدگان را
تجسم کنید ببینید چه روزگاری دارند؟
به هر حال فرودگاه هم بخشی از همین کشور است. تعجب نکنید.
اگر دنبال راه حل هستید، گزارشی تهیه کنید از سابقه مدیریت مدیران چنین مجموعه هائی.
متاسفانه دولت درهمه زمینه هاناکارآمده. نه درزلزله خدمت رسانی مناسب شد نه دربارش برف ونه..‌‌...خدا به داد ملت برسه
وقتی زلزله اومد قیمت کانکس شد دو برابر.وقتی جلوی واردات خودرو رو بستن قیمت خودرو تا 300 میلیون گرون شد.وقتی مرغا مریض شدن تخم مرغ دو برابر شد وقتی وقتی وقتی ....حالا هم که برف اومد کرایه تاکسی وقتی قراره راننده بیچاره خطر کنه و بزنه تو جاده ایه که هر بلایی ممکنه سره خودش و ماشینه قسطیش بیاد که بعضا کل دار و نداره زندگی و تنها امیده خودش و خونوادشه. چرا که نه.اونم یک میلیون بگیره.اصلا کی به کیه.
تا وقتی فک و فامیل اقایون سر کارند اوضاع بهتر از این نمیشه !!؟؟
خجالت داره . جمع کنید این بساط بی کفایتی رو . آبرومون رفت . این جوری می خواین تو دهن استکبار بزنین ؟؟؟؟؟
بهتر است مدیر فرودگاه امام استعفاء دهد ۰ مدیری که توانائی مدیریت یک فرودگاه با بارش مقداری برف را ندارد ، وزیری که مدام از عادی شدن شرایط فرودگاه خبر می دهد و ریيس جمهوری که وعده آینده می دهد و اظهار ناراحتی می کند از گذشته و مشکلات ، چه انتظاری می توان داشت .
کجایی اقای نجفی شهردار محترم دقیقا کجایی...
خوبه زلزله 8 ریشتری نیومده والا کسی تا حالا زنده نمونده بود
اکثر راننده های تاکسی در شهر تهران یک چیزی هم که یاد گرفتن کیلومتر شماره. یه دستگاه دستکاری شده که میگن هر چقدر کیلمتر انداخت باید پول بدی مثلا کیلومتری 5 تومن.
پشیمانم کمه واسه دولت مثل ... پشیمانم
با این بحران و افتضاح پیش آمده، دیگر صدا و سیمای ما حق ندارد حوادث این چنینی را در دیگر کشورها به چالش بکشد...
خیلی زشته برا یه کشور که با 2 روز بارش برف پایتخت اون فلج بشه. اونوقت شما اروپای غربی و آمریکای شمالی رو ببین که در زمستان و پاییز همیشه بارش برف دارند و چنین مشکلاتی ندارند.
چند تا برف پارو کن از تهران بفرستیم؟؟؟
وقتی صحبت از فرودگاه بین المللی میشه انهم پایتخت ایران اینکه با یک برف فرودگاه بسته میشه و این اتفاقات رخ میده جای بسیار بسیار ناراحتی است که چرا در کشور ما ایران با این همه عوارض که میگیرند هنوز مسئولین دلسوز این مملکت نیستند.
یک کم توجه تان را از کشور های دوست و برادر ، معطوف به داخل بفرمایید . آبرو برای کشورمان نماند . 30 سانت برف آمد ، همه چیز فلج شد .
چرا باید عجیب باشه؟؟!!!
ایران ویران شده
من خودم بارها از فرودگاه امام میخاست بیام تهران،این تاکسی چی های اونجا فکر میکنن اونی که از خارج اومده مرفه بیدرد هست تا میتونن ازش باید بگیرند.طرف به من میگفت بیا تا حرم 150.روزای معمولی تازه.منم تا سر اتوبان پیاده میرم،ماشین گذری سوار میشم 4تومن تا حرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
دیگه معلومه که خیلی خارجی هستی.
چطور تا سر اتوبان رو میشه پیاده رفت؟ اون هم برای کسی که از مسافرت برگشته که مسلماً دست خالی نیست.
بله وقتی شایسته سالاری جای خود را به رفاقت بازی هم حزبی فرقه سالاری و محرم بازی می دهد منتظر بدتر ازاین نیز باید یاشیم. خداییش کدام مسئول در کشور شایسته است؟ یکی را محض انسانیت بگوید.
خخخخخخخخخ خدایی ببین ده سانت برف اومده تهران یا میشه گفت ایران فلج شده همه چی بهم ریخته حالا باز هی بیایید بگید امریکارو زیرپاگذاشتیم وماتوانستیم والگوهستیم ومدیریت جهانی ازین حرفا انصافا اگه نفت نبود همه از گشنگی میمردن ایران میشد بدترازافغانستان
فکر میکنم قوه قضاییه باید ورود کنه و این تاکسی ران را زندانی کنه...بابا چرا قانون را اجرا نمیکنید.. پس عدالت کجا رفته...
وای خدا کجای ابن مملکت رو به راهه؟؟این به اصطلاح مسوولین رو از کجا اوردین...تو رو خدا!!!!نه برای برف امادگی داریم.نه برای خاک..نه برای..سیل..نه برای زلزله..نه خشکسالی...نه تر سالی..اخه پس وظیفه این مسوولان چیه؟؟؟؟؟؟؟
این اتفاقات سالهاست که داره میوفته.حالا چند وقتیه بازگو میشه.حالا میان مدیر اینجا را برمیدارن میزارن یه جای دیگه.چون مدیرا همه باید از خودشون باشه وجای غیر نیست.
سلام
واقعآ جای تاسف داره
اکثر راننده های ما در مواقع بحران به جای اینکه کمک حال دیگران باشن, به فکر سودجویی و سوءاستفاده از وضع بوجود آمده هستند.
این موضوع رو در مواقع بارش باران هم شاهد هستیم که یهو تاکسیها غیب میشن یا مسافر دربست سوار میکنن اونم با چندین برابر کرایه.
سازمان تاکسیرانی هم همچنان مثل قبل مشغول نظارت بسیار دقیق بر کار راننده ها ست
اینا همه تقصیر استکبار جهانی و در راس آن امریکا و صهیونیسم بین الملله.این همون جنگ سرده که همیشه می گفتن.وووی چقدم که سرده.
حالا شعار مدیریت دنیا را هم میدیم.ومیگیم حرف داریم..بایک برف بحرانی میشیم .الان دیگه همه مون ناامیدهستیم
انتظار دارید چی بشه سالهاست مسئولین فقط حرف می زنند در میدان عمل هیچ
کرایه یک میلیون!!!تابناک عزیز پیشتر مبحثی از مدیریت داشتید و همه کامنت زدند از مدیریت و...خب اینجاست که بتصور من هر دو طرف قضیه مقصر هستند،فرض کنیم مدیریت ضعیف بوده و نظارتی وجود ندارد من ایرانی نباید وجدان هم داشته باشم و بالفرض فرزند من از من انسانیت بیاموزد؟؟؟مدیران ما که از فضا نیامده اند پدر یا برادر،پسر عمو،پسرخاله یا...خود ما هستند،خداوکیلی کدامیک از ما دستمان رسید و حرکتی خلاف وجدان نزدیم؟تو مغازه،محل کار،موقع رانندگی و...هر کسی که توانسته وجدان کاری را زمانی که نظارتی نبوده رعایت کند واقعا دمش گرم،احسنت درود بر شرف و انسانیتش،حالا سوال اینجاست این مدیران باعث این رفتار جامعه شده اند یا این رفتار جامعه باعث پرورش چنین مدیرانی شده؟؟؟؟؟
تابي جان اين مشكلات هميشه در فرودگاه امام بوده وقتي پروازي به زمين مينشيند بايد به اندازه طول زمان پرواز منتظر بموني تا چمدونت بياد اصلا نگو چه وضعيه
خدا ایران و میبینه که برف براش نمیفرسته!
رانندگان تاکسی کرایه انتقال مسافر از فرودگاه به تهران را به میزان 20 برابر افزیش داده و به یک میلیون تومان رسانده اند؛

!!!!!
این ملت بدبخت باید به کی پناه ببرند
الان این موضوع مدعی العموم نداره

چون مدعی خصوصی که زورش به جایی نمی رسد

چرا باید یک نفر 20 بیست برابر کرایه پرداخت کند !!!!!!!!!!!!
خخخ جدا یه همچی برف سنگینی بوده یا مجموعه جناب باجناق بی کفایت بوده اند؟
آقای رئییس جمهور لطفا دستور اخراج مدیران نالایق رو صادر کنید
این همه جوان نخبه بیکار وجود داره که میتونن کمک حال کشور باشند درک جوانان از اوضاع کشور خیلی بهتر از مدیران با افکار سنتی هست-نمونه اش همین وزیر مخابرات جوان
برخوردها رو یکم جدی تر کنید
خداوند چطور آبروی مدیران بی کفایت را میبرد
وقتی یک به اصطلاح فرودگاه بین المللی را بدون توجه به زیر ساختهای رایج دنیا دائر می کنند و توجه ای به عدم وجود خطوط مترو و تراموا و اتوبوسهای مجهز واحد در مسیر فرودگاه به تهران ندارند ، باید هم منتظر چنین افتضاحاتی باشند
سیستم اداره کشور فلج شده این سیستم کار نمی کند
ما در سال ۱۴۰۴ باید اولین قدرت منطقه ای باشیم !!!
وای برمسوولین فرودگاه بزرگترین آفت عدم نظارت ومدیریت صحیح است
جالبه که مسئولین برای حل مشکلات دنیا نسخه هم می دهند.
روحانی چی گفته بود؟
آخوندی برند جهانیه؟
حالا درک کردید؟
وضع اسفبار فرودگاه یه طرف اون کسایی که یک میلیون تومان کرایه برای تهران میگیرن یه طرف! با همچین افرادی این کشور درست نخواهد شد
ببینم وزیرراه وترابری استعفامیده یانه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
حتماً استعفا خواهد داد و برای دور بعد ریاست جمهوری کاندیدا خواهد شد.
خجالت اوره
بعنوان كسى كه فرزندش ٣ روز در فرودگاه امام سرگردان بودنمى خوام بيش ازاين راجع به بى كفايتى وبى مسئوليتى آنان بنويسم بلكه موضوع بسيار فراترازاين حرفهاست موضوع بى كفايتى جمعى است ويك سيستم غيرپاسخگودولتى ومديران اكثرا بى كفايت كه براثر رابطه باكسانى پست گرفته اندكه نه مديرهستند ونه پاسخگو وتمام توانشان دراين است كه دراين مدت بادادن كارهابه افرادوابسته ازاين نمدكلاهى درست كنندويابه طريق اولافردبى كفايت ديگرى رادرآب نمك بخوابانند تادرصورت جابجاشدن كه معمولابالاتراست به نوعى درسيستم قبلى صاحب نفوذباشند.
نتيجه ايجادسيستم هاوسايت هايى هست باشعاردولت الكترونيك كه پيرو مواردگفته شده اكثرا سايت هايى باطراحى بدكه جزگيج كردن ارباب رجوع وعاجز شدنش وسنگ وقلاب شدنش بين كارمندان وسيستمو...نيست ودرتمام اين سيستمهايك چيزمشترك است: هيچكس پاسخگوسوال وايرادمنطقى شمانيست، بطورمثال شمابعنوان يك شركت بازرسى فنى كالابايستى پس ازگذشت هفت خوان رستم ازاستانداردمجوزبگيرى ومميزى بشوى وتعهدهاى عجيب وغريب بدهى و... بعدبراى ورودبه بندربايدازاموردريايى مجوزبكيرى بايك سايت عجيب وغريب ومدارك درخواستى عجيب بطورمثال نشان دادن كفايت مديرعامل!؟؟ حالاشمابگو باباصلاحيت منو استانداردبايدتاييدكنه من توبندر نه تخليه بارگيرى مى كنم نه كشتى رانى هستم من فقط بخاطر كارم بايد برم داخل بندر.... حال شما بعنوان راننده تريلى وهركى بغل دستش نشسته راحت برو توبندرهيچكى كارت نداره!!
مردم سرگردون وبلاتكليف، بخش خصوصى بين چرخ دنده هاى ادارات دولتى وماليات ودارايى درحال له شدن ومتاسفانه رخوت وبى عملى روزمرگى، يكى نيست بگه باله شدن وازپادرآمدن بخش خصوصى سونامى بى كارى واقعى در راهه، من ٣ سال پيش ١٢ نفر برام كار مى كردن الان خودم مونديم وشريكم ....
هيچكس پاسخگو نيست
چه کسی اصرار داره توی این مملکت آقای آخوندی وزیر راه بمونه؟بگید تو رو خدا
کدام آبرو
آخه تو رو چه به وزارت
باید رانندگان تاکسی فرودگاه امام را که هموطنان خود را با سواستفاده از شرایط می چاپند، دستگیر و به زندان انداخت
وزیر راه. استعفا
وزیر راه که می گفت که همه چیز مرتبه!
اگر باند فرودگاه با 10 کارگر هم پارو شده بود در این سه چهار روز تمیز میشد.
همانظور که شهر تهران و کرج و شهریار و اطراف رها شده است فرودگاه نیز همین وضعیت را دارد.
رباله ها در کرج در 4 روز گذشته جمع آوری نشده است و مسافر ما از قطر بعد از چتد روز ماندن در دوحه وارد شد و گفت زیر هواپیما را با کفش شان تمیز میکردند و انگار که ابزاری وجود ندارد!!!!!!!!! تدبیر و امید
این جناب آقای آخوندی خودش با زبون بی زبونی داره میگه، من رو استیضاح کنید.
حداقل چهار تا مدیر از چین وارد کنید
پاسخ ها
فرزانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
من از اروپا موافقم که مدیران با صلاحیت وارد بشوند اونها مسئولیت انسانی و اخلاقی حالیشونه
باید ساعت کار مترو فرودگاه امام در این وضعیت افزایش می یافت تا حداقل مشکل رفت وآمد حل می شد.
آقا به هرچی قبول دارید قسم آمریکا را ول کنید غضنفر بگیرید
پس مترو به فرودگاه چه شد؟
فردا تعطیل بشود چهار شنبه
اقا تورو خدا مدیر از خارج از کشور وارد کنید. این اخه چه افتضاحیه که ما داریم.
کسی که با سفارش مدیر میشه مگه کارایی داره.دیگه از این بدترش تو دنیا نخواهد کسی دید
یک میلیون تومان کرایه تاکسی؟؟؟ سرزمین عجایب
مدیران برانداز
اون عکس دورهمی رو ببین چقد خوشحالن!!!!!!

اینا مثبت اندیش هستن از وای فای رایگان لذت میبرن
سه شنبه شب با لوفتهانزا پرواز داشتم، خطوط تلفن فرودگاه كار نميكرد و وب سايت فرودگاه هم باز نميشد. از روي وب سايت فرودگاه فرانكفورت فهميدم پروازم كنسل شده چون از مبدا كنسل شده بود و نرفتم فرودگاه. زنگ زدم دفتر لوفتهانزا در تهران جواب ندادن، زنگ زدم لوفتهانزا در آلمان بليطمو تغيير دادن به بامداد چهارشنبه. دوباره صبح سه شنبه خطوط تلفن و وب سايت فرودگاه امام كار ميكرد و از روي وب سايت فرودگاه فرانكفورت فهميدم پرواز ورودي از مبدا حداقل ٧ ساعت تاخير داره. زنگ زدم دفتر لوفتهازا در تهران كسي پاسخگو نبود. زنگ زدم دفتر لوفتهانزا در آلمان كلا سفرمو كنسل كردم.
چرا از راه حل ساده و اضطراری استفاده نمی‌کنند. شرکت واحد یا ماشینهای نهادها در جابجایی مردم کمک کنند.
من تورنتو زندگي ميكنم. اين هواي هر روز زمستون اينجاست، به مراتب شديدتر و سردتر. نه فرودگاه تعطيل ميشه، نه مدرسه بسته ميشه، نه جاده ها قفل ميشه و نه زندگي مردم مختل ميشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
چون اونجا هر روز برفه
آقای احمدی نژاد این پروژه فرودگاه را که قرار بود یکی از کامل ترین فرودگاه های دنیا باشد از دست پیمانکار ترکیه درآورد و به سپاه و بسیج داد که الان فرودگاه پایتخت از داشتن امکانات اولیه محروم است و هنوز ستونها سیمانی و بدون هیچگونه امکانات رفاهی تازه خیلیها اون موقع میگفتند که کار خوبی کرد
عجب شیر تو شیریه . . .
وقتی برف تهران را فرا گرفت بسیاری از شاخه های درختان شکست و فرو ریخت شاید این پیام خدا به مردم بود که باید به تعداد این شاخه ها مسئولین بی کفایت هم باید از پست و مقام خود بیفتند تا اوضاع بهتر شود
متاسفانه بقدری بی وجدانی زیاد شده است که بعید نیست که بعضی ها بخواهند اوضاع بد شود تا بهتر کسب درامد کنند و این اوضاع باعث شود بلیط های هواپیما افزایش و درامدشان بالا رود که نهادها و مسئولین باید بررسی و رسیدگی و چاره سازی کنند هر چند که چشم مردم با این مسئولین آب نمی خورد
در کشورهای دیگر مثل مالزی شاهد بزرگراه های 8 بانده با باندهای اضطراری و سرعت بالا هستیم اما ما در پایتخت خودمان تا فرودگاه بین المللی با فاصله 30 کیلومتر جاده سه بانده همه کاره داریم
یقینا وزیر راه باید استیضاح شده و مسئولین فرودگاه امام برکنار شوند! کرامت انسانها از بین رفت، ایران و ایرانی پیش چشم توریستهایی که در فرودگاه امام بودند، تحقیر شدند!
براشون کنسرت بزارید و شبکه های اجتماعی را اونجا فعال کنید حتما حتما باز هم به این دولت رای می دهند!!!
اطلاعات پرواز اصلا نمی گفت تأخیر دارید و نیایید قرودکاه، ایر لاین ها هم کنسل می کردند و هم مجددا بلیط می فروختند گرانتر از قبل،
برای یک پرواز سه ساعت ،بیست و چهار ساعت فرودگاه بودم ،هنوزذصدای کار و جنجال و فریادهای معترضین تو گوشمه ،یک روز باید خوابم تا عادی بشم، مثل خونه های بی بزرگتر بود فرودگاع،یک مدیر قوی و رده بالا نیومد با مردم صحبت کنه ،حداقل عذر خواهی کنه, دایم دروغ و وعده سر خرمن می دادند.
بازم ميگم ما قيم مردم نيسيييييييتييييم.
چراباز اعتراض ميكنيد
ميخوايين مثل اون خانم خبرنگار ميكروفونتونو پرت كنم حالتون جا بياد
باسلام وتشکر ازسایت تابناک.روایت تلخ خودم را ازاوضاع فرودگاه عرض میکنم.مسافری داشتم به همراه بچه یک سال ونیم.که وقت اقامت اوهم درشرف اتمام بود.یکشنبه که بارش برف بود ساعت 3 بامداد به رف فرودگاه امام حرکت کردیم قبلش با اطلاعات فرودگاه وتماس گرفتیم. گفتند ساعت همان 6و30 دقیقه پرواز است. وبه سایت شرکت هواپیمایی مربوطه مراجعه کردیم همان مطلب گفته شده است.لذا بدلیل عدم اطلاع رسانی به موقع ودرست ان روز ما بعداز سه ساعت ونیم وبا مواجه شدم با خطرات متعدد به فرودگاه رسیدیم نزدیک ساعت 7 صبح مسول اطلاعات پرواز گفت نیم ساعت پیش پرواز کنسل شد.با صرف سه ساعت زمان برگشتیم به منزل وبلیط را برای سه شنبه ساعت 6 و20 عوض کردیم.سه شنبه هم اخبار وهم اسایت هواپیما کفتند همه چیز عادی است.ساعت 4ونیم رسیدیم فرودگاه چشمتان بد نبیند.مشاهده کردیم مسافران درسالنها وتمتم گوشه وکنار سالن فرودگاه حیران وسرگردان هستند وهیچ کس جوابگو نبود تابلوها اطلاعات غلط وگذشته را نمایش میدادند.بعضی از مسافران مهر خروج زده بودند وداخل سالن ترانزیت شده بودند که مطلع شدند پروازشان کنسل شده است.یکی از کارکنان هواپیمایی گفت. که محوطه پارکیگ هواپیماها یخ زده.بنده .مردم گیت های خروجی را اشقال کرده بودند وگاهی شعار گاهی دست و گاهی سوت میزدند.وهرچه عصبانیت داشتن سرنیروهای زحمت کش گذرنامه خالی می کردند.زیرا هیچ کس از مسولان فرودگاه حضورنداشت.فرودگاه تقصیر را گردن شرکت های هواپیمایی می انداختن و انها بنوبه خود فرودگاه را مقصر میدانستند.خیلی از مسافران را دیدم مستاصل شده بودند.وگریه میکردند.یک متر کارتن ونایلون بسته بندی بار 10000 تومان برای زیرانداز مردم می فروختند.کسی روی کارتن نوشته و می چرخاند.که بعداز سه روز اماده ایم محوطه فرودگاه را برف روبی کنیم.خلاصه انسان با دیدن این صحنه ها هم متاثر میشود وهم به این فکر می افتد که مدیریت بحران که سالها از ان دم میزنند راستی کجاست. .ابا یک لرزه تهران بهم ریخت. وبا یک برف نیمه سنگین که نعمت خدا بود ولطف او ودعای مردم.همه چیز بهم ریخت.ومردم نبود مدیریت بحران را با چشم خود دیدند.امان از حضور رییس فرودگاه امام دربین مردم. یا سرکشی وزیر مدعی راه وترابری در جادها وفرودگاهها تا باچشم بی بصیرت خود ببیند انچه که برسر این مردم امده بود.اگر این نوع مدیریت در زمان جنگ 8 ساله بود قطعا از کشور وانقلاب الان اثری نبود.باید جدا تاسف خورد که این گونه مسولین داریم که زبانزد عام وخاص وتمسخر شبکه های بیگانه شده اند.با دروغ وکلک وبی دردی وبی مسولیتی نمی توان کشور به بزرگی ایران را اداره کرد.وای برشما مسولان بی درد..روز قیامت.این جمله درمورد شما صدق خواهد کرد. وقفوهم انهم مسولون.... والسلام
سلام براساس اعلام هواشناسی موجی از سرما داره دوشنبه هفته اینده وارد کشور میسه و سه شنبه به تهران میرسه نگید که نگفتین نگین که غافلگیر شدیم .
اگر کشور قانون و حساب و کتاب داشت. و مجلسی توانا داشتیم. باید وزرای راه و کشور و رییس سازمان مدیریت کشور بدلیل این سوئ مدیریت و افزایش شدید نارضایتی عامه مردم باید ایندو وزیر بی کفایت استیضاح و از دولت اخراج شوند. دولتی ها خودشان با سوِ یمدیریتشان مردم را ضد انقلاب می کنند
احتمالا این مدیران فرودگاهی به آقایی وصله
فرودگاه مهرآباد بازگشایی ولی فرودگاه امام کماکان مشکل دارد یعنی فرودگاه نوساز فاقد امکانات لازم برای فراهم آوردن پرواز ایمن است چون اگر قرار به برف روبی بود قاعتا توسط نیروی انسانی هم امکان‌پذیر بود یعنی مشکل در طراحی ساخت و امکانات است نه وجود برف
توی کشوری مثل سوئد و با سرمای حداقل ۲۵درجه زیر صفر تمام مدرسه ها مشغول بکار هستند . شب برف میاد فردا صبح تمام خیابانها برف روبی شده برفی که تو ایران اومد و تهران رو ۳ روز فلج کرد .یه برف خیلی معمولی بود .هر وقت از اواسط پاییز تا اواسط بهار ۸۰-۹۰سانت برف رو زمین بود و زمین و زمان رو یخ زو اونوقت میگیم برف باریده
کار آمریکاست و اسرائیل. بابا ما ملت مشکل داریم و هیچکس کار خودش را بدرستی انجام نمیده از ماست که بر ماست
وقتی از فرودگاه و قوانین بین المللی ( ایکائو و یاتا ) در حد گاراژی در ناصر خسرو ( اتو شهپر ، شمس العماره و ووو )تصور میروددیگر چه انتظاری دارید . کدام مدیریت ؟گدام بینش و نگرش تخصصی ؟ ما حقمان درشکه ایر لاین و ماشین دودی است و لاغیر. چون خلایق هرچه لایق!
مدیران دولت روحانی آمده اند که نارضایتی ایجاد کنند نیامده اند مشکلات مردم را حل کنند. عملکرد آنان و افتضاحات پیش آمده در کشور عمدی و خیانت به انقلاب است . آنان ر اباید بجرم ایجاد نارضایتی عمدی در جامعه مورد پیگرد قرارداد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر