بازدید 2589

دستگیری مأمور قلابی در ترمینال غرب

کد خبر: ۷۷۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 17 February 2018

رئیس کلانتری پایانه مسافربری غرب، از دستگیری مأمورنمای جاعل خبر داد.

به گزارش شرق، سرگرد علی طیبی دراین‌باره گفت: چندی پیش در پی اعلام خبری از سوی مرکز پیام کلانتری پایانه غرب مبنی بر غصب عناوین، تیمی از مأموران به محل اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به حضور مأموران در محل حادثه تصریح کرد: با حضور مأموران در محل، فردی به آنها مراجعه و اظهار کرد که مردی تحت عنوان مأمور انتظامی سعی دارد خودروی او را به بهانه‌ای واهی به پارکینگ منتقل کند و از آنجا که فرد مذکور لباس غیرمصوب به تن داشت، ظن مأموران برانگیخته شده و از او کارت شناسایی درخواست کردند که متهم چیزی برای ارائه نداشت و همین مسئله باعث شد شاکی و فرد مأمورنما به کلانتری منتقل شوند.

رئیس کلانتری پایانه غرب ادامه داد: شاکی در بررسی‌های انجام‌شده اظهار داشت که در مسیر خیابان مذکور در حال تردد بود که متهم او را متوقف کرده و به بهانه‌های واهی سعی کرده خودرو را به پارکینگ منتقل کند؛ اما برای منتقل نکردن خودرو به پارکینگ، وجه نقد درخواست کرده است.

طیبی تصریح کرد: متهم نیز تحت بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و اخاذی از شهروندان به بهانه‌های واهی اعتراف کرد و متعاقبا پس از تکمیل پرونده و شکایت تنظیم‌شده به دادسرای ناحیه پنج تهران منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل