كاشاني نشستش با هوار را تشریح کرد

هوار اعلام كرد يا همين الان تمام جريمه من را مي بخشيد يا قراردادم را فسخ مي كنم. پس از آن نيز همراه آقاي هوار برگه اي را درآورد و درخواست فسخ قرارداد خود را نوشت و به امضاي هوار رساند. پس از آن نيز به ما اطلاع دادند وي با ايراد اتهاماتي به باشگاه از ايران خارج شده است.
کد خبر: ۷۷۷۰۵
|
۲۷ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۳ 18 December 2009
|
1753 بازدید
سرپرست باشگاه پرسپوليس با انتقاد از رفتار غيرحرفه‌اي هوار ملا محمد به بيان جزئيات ملاقات با او پرداخت.

به گزارش فارس، حبيب كاشاني كه پنجشنبه شب در هتل لاله و در جمع بازيكنان و كادر فني پرسپوليس صحبت مي كرد، با اشاره به رفتار عجيب و غير حرفه اي هوار، گفت: اواسط هفته، هوار از من درخواست ملاقات كرد كه من نيز پذيرفتم. او به همراه مدير برنامه هايش به باشگاه آمد و دلايل غيبت خود را توضيح داد و ضمن پذيرش خطاي خود، از من درخواست بخشيدن جريمه 15 درصدي اش را كرد.

كاشاني ادامه داد: به او گفتم اين تصميم را كميته انضباطي باشگاه بر اساس مفاد قرارداد گرفته است و من مي توانم در كميته استيناف، آن را كاهش دهم. مطمئن باش اين موضوع را در كميته استيناف مطرح مي كنيم. تو برو و در دو بازي آينده خوب ظاهر شو، تا بعد از 28 روز غيبت غير موجه، دليلي براي براي بخشش قسمتي از جريمه ات وجود داشته باشد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: با اين وجود هوار اعلام كرد يا همين الان تمام جريمه من را مي بخشيد يا قراردادم را فسخ مي كنم. پس از آن نيز همراه آقاي هوار برگه اي را درآورد و درخواست فسخ قرارداد خود را نوشت و به امضاي هوار رساند. پس از آن نيز به ما اطلاع دادند وي با ايراد اتهاماتي به باشگاه از ايران خارج شده است.

وي تاكيد كرد: باشگاه پرسپوليس، باشگاه بزرگي است و چنين رفتارهاي غير اخلاقي و غير حرفه اي در آن جايگاهي ندارد. ما پيگير حقوقي رفتار هوار هستيم و با رفتار هاي خارج از چارچوب و تهديد، از حقوق باشگاه نخواهيم گذشت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟