بازدید 2256

دستگیری‌گردانندگان باند فروش زعفران های‌تقلبی‌در مشهد

کد خبر: ۷۷۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 25 February 2018

رئیس پلیس مشهد از دستگیری گردانندگان باند تهیه و فروش مجازی زعفران های تقلبی خبر داد.

به گزارش خراسان، دوکشاورز ۲۹و ۳۲ساله به نام های سعید و احمد رضا که اهل شهرستان تربت حیدریه هستند در روزهای پایانی بهمن ماه امسال پس از مشاهده آگهی فروش زعفران در فضای مجازی با شماره تلفن های اعلامی تماس گرفتند و برای خرید زعفران در میدان جمهوری اسلامی مشهد با فروشنده قرار ملاقات گذاشتند.

سعید و احمد رضا از شهرستان تربت حیدریه به مشهد آمدند و با خرید ۲کیلو و 380 گرم زعفران ،مبلغ آن را از طریق دستگاه کارت خوان به حساب فروشنده واریز کردند. اما آن ها در مراجعه به شهر خود دریافتند کلاه بزرگی سرشان رفته و زعفران ها تقلبی است.

در همین حال آن ها با داشتن مرجوعه قضایی به کلانتری شهید نواب صفوی مشهد مراجعه کردند و خواستار پیگیری سریع موضوع شدند.

رئیس پلیس مشهد در این باره گفت:در پی اعلام شکایت مال باختگان ،تحقیقات گسترده تیم دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد آغاز شد.

سرهنگ اکبر آقا بیگی افزود: ماموران کلانتری شهید نواب صفوی مشهد دو گرداننده باند را شناسایی کردند و برای دستگیری آنان که سوار برخودروی پراید مشکی رنگ در کوچه جوادیه در حرکت بودند وارد عمل شدند.

وی گفت: متهمان با سرعت زیاد قصد فرار داشتند اما نتوانستند خود را از چنگ ماموران انتظامی برهانند و گرفتار شدند.

پلیس در بازرسی اولیه از خودرو ۴کیلو و ۱۰۰گرم زعفران تقلبی کشف کرد. راننده پراید که وانمود می کرد از تقلبی بودن زعفران ها بی خبر است، در تحقیقات اولیه اظهار کرد: با خودروی خود مسافرکشی می کند و از یک سال پیش با همدستش آشنا شدهاست.

او به پلیس گفت که همدستش چندی قبل پیشنهاد داده اگر برای فروش زعفران هایی که از اخلمد می آورد با او همکاری کند به ازای فروش هر یک کیلوگرم زعفران ۱۰۰هزار تومان می گیرد.

متهم حتی در اعتراف های خود بیان کرد: یک بار هم برای فروش زعفران به شهرستان فریمان رفته اند که نتوانسته اند نقشه خود را عملی کنند.

رئیس پلیس مشهد با اشاره به این که تحقیقات گسترده برای دستگیری دیگر اعضای باند تهیه و فروش زعفران های تقلبی در مشهد ادامه دارد، از شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده اند خواست هر چه سریع تر برای پیگیری شکایت خود به کلانتری شهید نواب صفوی مشهد مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر