بازدید 17177

یک نصاب و یک نانوا، متهم تجاوز به دو کودک

کد خبر: ۸۰۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷ 10 June 2018

رسیدگی به پرونده دو متهم به کودک‌ آزاری که در ماجراهایی جداگانه دستگیر شده‌اند، در مرجع قضایی آغاز شد.

به گزارش روزنامه شرق، در نخستین پرونده زنی که مدعی‌ است مردی نانوا به دختر نوجوانش تعرض کرده است، خواستار مجازات مرد جوان شد.

چندی پیش این زن با مراجعه به مأموران گفته بود دخترش درحالی‌که گریان و آشفته بوده به خانه آمده و گفته مرد نانوا قصد تجاوز به او را داشته است و شاهدانی نیز وجود دارند که این موضوع را تأیید می‌کنند. با توجه به شکایت این زن، از دختر ۱۲ساله او بازجویی شد. این دختر گفت: برای خرید نان به نانوایی رفتم، خلوت بود و کسی در نانوایی نبود. مرد نانوا به من گفت خودم داخل نانوایی بروم و از روی میز نان را بردارم و پولش را حساب کنم. من هم وارد نانوایی شدم، اما او یکدفعه به سمتم حمله کرد و من را گرفت. من هم خیلی ترسیده ‌بود و فریاد زدم و آن‌قدر دست‌وپا زدم که موفق شدم از دست مرد نانوا فرار کنم. مردمی که از آن حوالی عبور می‌کردند دیدند که من گریه می‌کنم و فریاد می‌زنم. به همین دلیل جمع شدند و من توانستم فرار کنم.

گفته‌های این دختر نوجوان باعث شد تا دستور بازداشت مرد نانوا صادر شود. مرد نانوا قصد تجاوز را رد کرد و گفت: دختر نوجوان وقتی وارد نانوایی شد یکدفعه ترسید من اصلا نمی‌دانم او چرا ترسید.

این مرد در توضیح ماجرا گفت: روز حادثه وقتی دختر نوجوان وارد نانوایی شد، کسی نبود من هم پای تنور ایستاده ‌بودم و از همکارانم هم کسی نبود که به ما کمک کند. به همین دلیل هم من به دختر نوجوان گفتم خودش وارد نانوایی شود و نان را از روی میز بردارد. این کاری بود که همیشه انجام می‌دادیم و زمانی که نانوایی خلوت بود، مردم خودشان نان را برمی‌داشتند.

متهم گفت: دختر نوجوان وقتی وارد نانوایی شد خیلی ترسید و یکدفعه جیغ کشید؛ من اصلا نفهمیدم از چه چیز ترسید و چرا جیغ کشید. مردم را دور خودش جمع کرد، درحالی‌که من اصلا کاری نکرده‌ و به او نزدیک هم نشده ‌بودم.

هرچند این مرد مدعی بود اصلا با دختر نوجوان کاری نداشته، مادر و دختر روی شکایت خود اصرار داشتند. به دستور بازپرس دختر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان تعرض به این دختر را رد کردند. با تکمیل تحقیقات اولیه پرونده برای بررسی بیشتر به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد. متهم یک‌بار دیگر در برابر قضات قرار گرفت و گفت: من در این مدت که در زندان بودم، بارها گفته‌هایم را تکرار کردم من با این دختربچه کاری نداشتم؛ حتی شاهدان هم گفته‌اند او را در حین جیغ‌کشیدن دیده‌اند و خودم هم بارها گفته‌ام نمی‌دانم چرا او جیغ ‌کشید. من اصلا کاری به او نداشته‌ام.

این در حالی بود که مادر کودک گفت: دخترم همیشه به این نانوایی می‌رفت و نان می‌خرید هیچ وقت برایش مشکلی پیش نمی‌آمد. اگر مشکل از دختر من بود قطعا دفعات قبلی هم می‌ترسید و جیغ می‌کشید. دخترم دروغ نمی‌گوید و این مرد قصد تعرض به دخترم را داشته و حالا انکار می‌کند.

با پایان گفته‌های شاکی و متهم، قضات برای تصمیم‌گیری در این زمینه وارد شور شدند.

در پرونده‌ای دیگر، یک نصاب ماهواره‌ که با استفاده از غفلت مادر و پدری، اقدام به آزار جنسی پسر ۱۱ ساله‌شان کرده بود، به طور اتفاقی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

ماجرای آزار جنسی این نوجوان حدود ۱۰ روز قبل در محدوده خیابان نبرد اتفاق افتاد و به طور اتفاقی ازسوی یکی از همسایه‌ها افشا شد. بنابر فیلمی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، مرد آزارگر در پشت‌بام یک ساختمان چند طبقه در حال آزار کودکی بود که چند ساختمان آن طرف‌تر یکی از همسایه‌ها به طور اتفاقی این رفتار غیراخلاقی‌ او را دید و با داد و فریاد او را از ادامه عمل خود منصرف کرد. مرد آزارگر که گمان نمی‌کرد نقشه شومش دیده شود، مبهوت ماند و در همین هنگام مادر پسر نوجوان که به‌دنبال فریادهای همسایه به بالکن خانه آمده و از ماجرا با خبر شده بود، با کمک همسایه‌ها متهم را دستگیر کرد.

دقایقی بعد پدر خانواده نیز خود را از محل کار به خانه رساند و هم‌زمان مأموران کلانتری نبرد که ازسوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان قرار گرفته بودند، در محل حاضر شدند و متهم را دستگیر کردند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد آزارگر نصاب ماهواره‌ای است که ازسوی خانواده کودکِ آزاردیده، برای تنظیم دیش ماهواره به محل دعوت شده بود، اما در زمان وقوع حادثه پدر خانواده در منزل حضور نداشت و مادر و پسر تنها بودند. دراین‌میان، مرد نصاب به پشت‌بام رفت و پس از دقایقی به بهانه یک وسیله از مادر خواست پسرش را به پشت بام بفرستد و در ادامه نیز نقشه خود را عملی کرد. به‌این‌ترتیب، مرد نصاب که در حین ارتکاب جرم دستگیر شده بود، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و پس از آن به کلانتری انتقال یافت تا پس از تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضائی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۲
با این حجم از کودک آزاری، آموزش به کودکان و خانواده ها ضروری به نظر میرسه.
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
تایید میشه.
در غربی هم که برخی !!! دائماً از فساد آنها می گویند این اتفاقات نمی افتد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
عزیز از کدوم طرف غرب صحبت میکنی؟
اعدام کنید
مردم باحالی داریم.
آخه چرا به هر غریبه ای اعتماد میکنید و وارد حریم خونه میکنید. پدر بی خیال این خونواده چرا در نبود و حضور نداشتنش تو خونه اجازه داد یه غریبه وارد خونش بشه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
مگه قراره نصاب و لوله کش و برقکار و بنا و تعمیراتی و هزار کاری که به امور منزل مربوطه رو بدیم پسر خاله و پسر عممون انجام بده،؟غریبه راه دادی یعنی چی؟؟اگه هرجایی با مجوز و نظارت و افراد آموزش دیده وجود داشت این حجم از خلاف کاری و اخلاقی دیده نمیشد
نکنه مرد "نصاب ماهواره" از طریق "تلگرام" از مادر نوجوان آزار دیده خواست تا او را به پشت بام بفرستذ!!
باز هم تلگرام فاجعه افرید!!
(نصاب) ماهواره بنیان خانواده را از هم پاشید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
ای شیطون ! از کجا فهمیدی :))
باید برای درس عبرت بقیه، افراد متجاوز را عقیم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
احسنت .
این هم یکی ازنتایج ماهوراه
معلم / ناظم / نانوا/ نصاب / راننده اژانس/ کلاس درس/ تور اموزشی/ بالکن / پراید شیشه دودی /همینجوری بگیر و برو.

بزار این نماینده ها از سفر روسیه برگردن یک قوانینی وضع کنن که کسی جرات نگاه کج و کوله هم نکنه چه برسه .......!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
عالی بود . مرسی .
بنده پیشنهاد می کنم به جای غنی سازی شیر و روغن و نان و .... با ویتامین D، کلیه مواد غذایی رو کافور بزنن. شاید فرجی شد. و گر نه با همین فرمون پیش بریم چند سال دیگه .... استغفرالله.
اینا چین چی اسمشونو بزاریم
این اتفاقات همیشه بوده ولی نمیدونم چرا یه عده میخوان الان خبر روز باشه!!! بعید میدونم ربطی به 2030 نداشته باشه!!! و چرا باید اجرای 2030 برای یه عده مهم باشه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
همون اطلاع رسانی نبوده که الان انقدر زیاد شده و گندش بالا اومده اگه مثل کشورهای پیشرفته اطلاع رسانی باشه جلو فجایع گرفته میشه
به کجا چنین شتابان؟
مطمئن باشید آن نانوا هم یک غلطی کرده، احتمالا دختربچه را بغل کرده ولی بعلت سروصدا و فرار دختربچه موفق به نیت شومش نشده. پزشکی قانونی بغل کردن را چطور می خواسته تایید کند؟؟؟!!وقتی یک خانواده آبرویشان را کف دستشان گذاشته و شکایت می کنند بهتر است قبل ازینکه تجاوز به کودک دیگری صورت بگیرد آن آشغال رامجازات کنید
عاشق پدر و مادرهایی هستم که فکرشان عوض شده و دیگر به بهانه آبرو و امثالهم پنهانکاری نمیکنند. این افشاگریها به برخی درس عبرت خواهد داد. عالیه!
اگر قوانیین وضع شود که هزینه اینگونه رفتار بالا رود ، باید سریع رسانه ای شود و مجازات اینگونه افراد در جامع ملموس شود
((کشورهای غربی برای کاهش جنایات و تعرض‌ها تلاش فراوانی می‌کنند تا این جمله مقدر و محذوف در اذهان شکل نگیرد. آنان با در اختیار گرفتن درست قدرت رسانه‌ای، به هر نافهمی فهمانده‌اند که در این شهر نسبت به جرمهای خشن، به ویژه نسبت به کودکان و دختران حساسیت زیادی وجود دارد و «کسی به کسی هست». وقتی دختر ده ساله‌ای به نام هولی جونز در کانادا ناپدید شد، به مدت دو روز «خبر اول» تمام شبکه‌های مهم خبری این کشور بود.))
اتفاقا غربی‌ها در این موارد بسیار عاقلانه عمل می‌کنند چون می‌دانند مساله اصلی، دستگیری مجرم نیست، بلکه فهماندن این امر به مجرمان بعدی است که اینجا شهر است نه جنگل، و ربودن یک کودک و یا تعرض به او یعنی مواجهه با کل حکومت و مردم.

در ایران ما، وقتی یک جانی به یک دختر تعرض می‌کند حداکثر خود را با یک خانواده، طرف می‌بیند که به راحتی با تهدیدهایی مانند پخش فیلم تعرض و یا تجاوز به عضو دیگر خانواده، آنان را از شکایت منصرف می‌کند. ولی در غرب کودک از جامعه ربوده می‌شود نه از خانواده؛ و جانی می‌داند از فردا جنایت او مورد توجه همه رسانه هاست و انصراف شاکی خصوصی تأثیری ندارد. (مقاله دکتر مطهری)
متاسفانه اصناف و مشاغل مختلف برای تجاوز به هم وطنان مسابقه گذاشته اند
به نظر بنده بایستی قانون قصاص گذاشته شود و به متجاوزان مشابه عمل انجام شده تجاوز شود
چرا در مورد درمان کودک آزاری یک فکر اساسی نمیکنید ؟ آیا راههایی وجود ندارد ؟
در مورد مجرمین این چنینی اعدام نباید کرد ولی مانند آمریکا و برخی کشورهای اروپایی میتوان این افراد را اخته کرد.
به کجا رسیدیم ما
به کجا رسیدیم ما
این نتیجه محدودیت است
جای سند ۲۰۳۰ خالی است.
با سلام
صاحب منصبان دادگستری با احکام کوبنده خود و با اجرای سریع آنها درس عبرت خوبی به این اشرار بدهید. لطفا همه این اشرار را بسرعت بجرم فساد در زمین محاکمه در سه شیفت و حکم تیرباران آنها را صادر و فورا تیرباران فرمایید. ضمنا بیاد آورید فیلم چارلی چاپین را که گرسنه با یک مرد در طوفان در منزلی بودند و از شدت گرسنگی مرد چارلی چاپین را بشکل یک مرغ سرخ شده خوشمزه میدید و آب از دهانش راه می افتاد. لطفا برای رفع مشکلات جنسی و جسمی و روحی و روانی بانوان و آقایانی که بهر علتی شرایط ازدواج دائم را ندارند و از صیغه هم بهر دلیلی فراری هستند تمهیداتی اتخاذ کنید تا دیگر حتی ناخود آگاه این افراد مردم عادی را مثل فیلم چارلی چاپین بشکل خوشمزه نبینند.
تابناک از دامن زدن به این خبرها چه هدفی داری . جز یاس و ناامیدی در تابناک چیزی دیده نمی شود.
غافل از اینکه ما هفت سال جنگ خانمانسوز را پشت سر گذاشته ایم و هیولای شهوت هم با سایر زشتیها جانی مضاعف گرفته است.فقر و بیکاری و اختلاس و ربا و فخشا و قاچاق و رانت و مهاجرت و خشک سالی و اعتیادوچاپلوسی و تملق وفساد گسترده .وووهر کدام به تنهایی کمر یک ملت قوی را خرد می کند ما که قوی هم نبودیم.
اگه قانون سختی اعمال بشه از این غلطا نمی کنن ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار