بازدید 1702

قدرت اجرايي براي مقابله با فروش وقت سفارت را نداريم

کد خبر: ۸۰۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 10 June 2018

مائورو کنچاتوری سفیر ایتالیا در تهران، در حاشیه مراسم افتتاح سیستم مکانیزه دریافت درخواست های متقاضیان صدور روادید، درباره نوع درخواست های ايرانيان براي صدور روادید از اين سفارت خانه گفت: عمده تقاضا از سوي متقاضيان ايراني به سفارت ايتاليا در تهران از نوع توریستی و تجاري است که ما به هر دونوع درخواست تمایل داریم و خدمات لازم را ارائه می کنیم.

به گزارش مقيم، وی خاطرنشان كرد:البته 75 درصد این درخواست ها توریستی هستند، به همين دليل ما درسیستم کاری خود بخشي از درخواست ها را به حوزه تجاري اختصاص دادیم که به نوعی برابری تقاضا ایجاد گردد.

کنچاتوری همچنين درباره برخي سخت گیری هایی که اخیرا برای نوبت دهی وقت سفارت به وجود آمده و نارضايتي مراجعه كنندگان ايراني را در پي داشته گفت: دلیل این سختگیری هاي اخير،افزایش درخواست های جعلی و ارائه مدارک غيرواقعي بوده و به همين دليل مجبور شدیم سیستم خود را سخت تر و انعطاف ناپذیر تر کنیم.

وی در ادامه در خصوص برخي شايعات مبني بر فروش وقت هاي سفارت ايتاليا در تهران افزود: اتفاقاتی که در خصوص فروش وقت سفارت اتفاق می افتد از حوزه مسئولیت ما جداست و ما قدرت اجرایی برای مقابله با این پدیده نداریم. جرائمی که اتفاق می افتد باید از ایران پیگیری شود.

وي اضافه كرد: ما می توانیم اطلاعات را در اختیار وزارت خارجه ایران قرار دهیم و آنها به مقامات مسئول جهت برخورد مناسب گزارش دهند البته لازم به ذكر است ارتباط تنگاتنگی با وزارت خارجه ایران داریم.

کنچاتوری در پایان درباره مشکلات تهیه یورو برای پرداخت هزینه صدور ویزا برای متقاضیان گفت :این موضوع در حوزه اختيارات ما نیست ما فقط می توانیم هزینه را به یورو دریافت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار