بازدید 1639

سناتور کورکر: پوتین بعد از دیدار با ترامپ جشن گرفته و خاویار می‌خورد

باب کورکر، سناتور آمریکایی با انتقاد از نتایج دیدار دونالد ترامپ با همتای روسش گفت، احتمالا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بعد از دیدار با ترامپ جشن گرفته و خاویار می‌خورد.
کد خبر: ۸۱۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 17 July 2018

باب کورکر، سناتور آمریکایی با انتقاد از نتایج دیدار دونالد ترامپ با همتای روسش گفت، احتمالا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بعد از دیدار با ترامپ جشن گرفته و خاویار می‌خورد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌ان، باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا با اشاره به دیدار دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری آمریکا و روسیه در هلسینکی گفت: پوتین از این دیدار سود بسیار زیادی برده است.

کورکر اعلام کرد که او ناامید و ناراحت شده است.

وی گفت: من همانند هر کسی که با پوتین سر وکار دارد، درک می‌کنم که بهترین راه برخورد با او از موضع قدرت است. از سوی دیگر من تنها احساس می‌کنم که اظهارات رئیس‌جمهوری (آمریکا) ما را شبیه یک ملت ساده لوح کرده است و من در این باره ناامید شدم.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک خود با ولادیمیر پوتین، اظهارات رئیس‌جمهوری روسیه را در این باره که مسکو در انتخابات ایالات متحده مداخله‌ای نداشته است، پذیرفت.

ترامپ در این کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به موضوع مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، گفت: افراد من سراغم می‌آیند، دن کوتس و سایرین سراغم می‌آیند و می‌گویند فکر می‌کنند کار روسیه بوده است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری روسیه می‌گوید کار این کشور نبوده است. من می‌گویم دلیلی وجود ندارد که کار روسیه بوده باشد.

این اظهارات انتقادات بسیاری در میان مقامات آمریکایی به همراه داشت.

کورکر یکی از منتقدان همیشگی رویکرد ترامپ در سیاست خارجی است و چند روز گذشته ابراز نگرانی کرد که رهبری آمریکا در سراسر جهان در حال پایان یافتن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی