بازدید 2720

عزيزى: من و دايى حتى در عالم رفاقت هم نمى توانيم با هم كار كنيم

ابزار على همين است و اين پرسپوليسى كه ما مى بينيم آن پرسپوليس رويايى من وحتى خود دايى هم نيست. اعتقاد دارم؛ پرسپوليس باز هم دچار مشكل مى شود چون در نيم فصل دوم امتياز گرفتن خيلى سخت مى شود به همين دليل است كه الان اكثر بازى ها مساوى مى شود چون تيم ها خيلى تلاش مى كنند كه نتيجه بگيرند. پرسپوليس كار سختى در روز هاى آينده دارد و باز هم روز بد خواهد داشت.
کد خبر: ۸۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۸ - ۰۸:۳۷ 18 January 2010
ابرار؛ خداداد عزيزى نگران اعتبار على دايى در پرسپوليس است. او معتقد است كه سرخپوشان به هيچ عنوان ابزار لازم را براى كسب نتيجه در ليگ نهم حرفه اى ندارند و دايى هم در اين شرايط كارى نمى تواند انجام دهد و به همين دليل بايد نيم فصل بعد پرسپوليس را كه خود دايى مى بندد را ديد و قضاوت كرد.

• نتيجه بازى پرسپوليس وشاهين بوشهر زيادى عجيب نبود؟
- نه، عجيب نبود. فوتبال است و اين اتفاقات در آن مى افتد اما خدا به پرسپوليس كمك كرد چون شاهين بوشهر مى توانست گل هاى بيشترى بزند. پرسپوليس شانس آورد كه بيشتر گل نخورد. شايد بازيكنان پرسپوليس در شرايط خوبى نيستند اما چيزى كه مهم است، اعتبار دايى است. بچه هاى پرسپوليس بايد به خودشان بيايند. به قول خود دايى اين بد ترين باخت على بود. اميدوارم كه ديگر اين شرايط پيش نيايد.

• الان و با توجه به شرايطى كه پيش آمده، فكر مى كنيد دايى چه روز هايى را مى گذارند؟
- من فوتبالى به قضيه نگاه مى كنم. دايى ۲ هفته است كه تيم را گرفته و نمى شود اين نتايج را به نام او نوشت. تيم دايى پرسپوليس سال آينده است كه خودش را مى بندد، الان دارد بستر سازى مى كند و اميدوارم كه نتيجه هم بگيرد تا اتفاق بدى نيفتد. طرفداران استقلال و پرسپوليس كم صبر هستند و اميدوارم بازيكنان تيم بيشتر تلاش كنند تا شرايط بهترى براى سال آينده داشته باشند.

• اگر دايى از شما دعوت به همكارى كند، قبول مى كنيد؟
- من و على خيلى سخت است كه با هم كار كنيم. مثل اين است كه من جايى باشم و على را دعوت به همكارى كنم، طبيعى است كه نمى آيد. على آدم بزرگى است و دوست دارد كه مستقل كار كند، من هم همين طور، هر ۲ نفر دوست داريم كه مستقل كار كنيم.

• اگر در عالم رفاقت از شما بخواهد كمكش مى كنيد؟
- عالم رفاقت حسابش فرق مى كند. من وعلى شايد ارتباط خوبى با هم داشته باشيم اما رفاقت آنچنانى نداريم و آنقدر رفاقت نزديكى بين ما نيست كه به خاطر آن با هم كار كنيم. على صاحب نظر و صاحب ايده است و آدم بزرگى هم هست. من هم ايده هاى خودم را دارم پس نمى توانيم با هم كار كنيم.

• اگر جاى دايى بوديد، در حال حاضر چه كار مى كرديد تا شرايط بدتر نشود؟
- همان روز اولى كه دايى به پرسپوليس آمد گفتم كه اين پرسپوليس آن تيم رويايى نيست ومهره هاى
تأثير گذار كمى دارد. على دايى هم معجزه اى نمى تواند براى اين تيم بكند. اين از هوش على دايى است كه قرار داد يك سال و نيمه بسته است تا سال آينده با گرفتن بازيكنانى كه مى خواهد، نقاط ضعف تيمش را بر طرف كند. الان كارى نمى تواند بكند چون مهره ها همين بازيكنان هستند و اين بازيكنان هستند كه براى دايى بازى مى كنند . وقتى ابزار نيست، نمى شود كار كرد. پرسپوليس بازيكنان خوبى دارد اما خوب بسته نشده است.

• چرا آرفى كه زير نظر شما در پيام خوب كار مى كرد و چهره شد، در پرسپوليس روز گار خوبى ندارد؟
- بازيكن خارجى شرايط ويژه اى دارد و بايد طورى با او رفتار كنى كه حس نكند غريب است و يا خارجى است. آرفى در پرسپوليس خارجى و غريبه است و از نظر روحى به مشكل خورده است خصوصاً زمان كرانچار كه بازى نمى كرد. زمان مى برد و بايد روى او كار كرد تا به شرايط ايده آل برگردد. آرفى در سيستم تك مهاجم نمى تواند كارآيى لازم را داشته باشد و با ۲ مهاجم بهتر بازى مى كند. پرسپوليس اگر
۱-۳-۲-۴ بازى كند، ۲ هافبك پشت مهاجمش عالى نيستند كه بتوانند به تك مهاجم تيم كمك كنند. يك بار هوار محمد و يك بار زارعى در اين پست بازى مى كنند اما هافبك هاى كلاسيك ندارند كه از كناره ها بازى كنند. آن ۲ هافبك بايد تكنيكى و سرعتى باشند مثل خلعتبرى كه پرسپوليس چنين بازيكنانى را ندارد و به همين دليل آرفى تنهاست و نمى تواند كارى بكند.

• على دايى در بازى هاى آينده پرسپوليس نتيجه مى گيرد؟
- ابزار على همين است و اين پرسپوليسى كه ما مى بينيم آن پرسپوليس رويايى من وحتى خود دايى هم نيست. اعتقاد دارم؛ پرسپوليس باز هم دچار مشكل مى شود چون در نيم فصل دوم امتياز گرفتن خيلى سخت مى شود به همين دليل است كه الان اكثر بازى ها مساوى مى شود چون تيم ها خيلى تلاش مى كنند كه نتيجه بگيرند. پرسپوليس كار سختى در روز هاى آينده دارد و باز هم روز بد خواهد داشت.

• پرسپوليس سهميه آسيايى را مى گيرد؟
- به نظر من خيلى سخت است چون استيل آذين، پيكان و استقلال هم دنبال سهميه آسيايى هستند. فاصله تيم ها از نظر امتيازى خيلى نزديك است و فكر مى كنم گرفتن سهميه آسيايى سخت باشد و براى تيم سوم هم يكى از تيم هاى استيل آذين، پيكان و استقلال خودش را از بقيه جدا خواهد كرد و گرفتن سهميه چهارم هم خيلى سخت است.

• هنوز هم فكر مى كنيد كه دايى اشتباه كرده هدايت پرسپوليس را قبول كرده است؟
- بحث من اين نيست كه اشتباه كرده است. او با هوش است و قرار داد يك سال ونيمه بسته است. اين تيمى كه الان هست از لحاظ مهره اى حتى براى گرفتن سهميه آسيايى هم مشكل دارد. استقلال و حتى استيل آذين به مراتب مهره هاى بهتر و تأثير گذارترى نسبت به پرسپوليس دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات