بازدید 1515

خانواده‌های مهاجر مکزیکی از دولت ترامپ شکایت کردند

خانواده‌ مهاجراتی که براساس سیاست "تحمل صفر" در مرز آمریکا – مکزیک جدا شدند، از دولت ترامپ شکایت کردند تا هزینه‌های درمان سلامت روان آنان را تقبل کند.
کد خبر: ۸۳۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 09 September 2018

خانواده‌ مهاجراتی که براساس سیاست "تحمل صفر" در مرز آمریکا – مکزیک جدا شدند، از دولت ترامپ شکایت کردند تا هزینه‌های درمان سلامت روان آنان را تقبل کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، براساس این شکایتنامه که گروهی از وکلا در دادگاه فدرال تکمیل کردند، کودکان مهاجر و خانواده آنان به واسطه جدایی اجباری، متحمل ضربه‌ای روحی و روانی شدند که تا سالیان سال همراهشان خواهد بود.

طبق این شکایتنامه همچنین میزان غرامتی نامشخص برای آن دسته از خانواده‌هایی که تحت تاثیر این سیاست قرار گرفتند، خواسته شده است.

دولت ترامپ نهایتا پس از فشارهای داخلی و خارجی این سیاست مهاجرتی جنجالی را لغو کرد.

ای‌بی‌سی نیوز گزارش داد، والدینی که اوایل امسال تحت سیاست دولت ترامپ از کودکانشان در مرز آمریکا – مکزیک جدا شدند، می‌گویند زخم‌های احساسی عمیقی در نتیجه این جدایی متحمل می‌شوند. این خانواده‌ها تاکید دارند که دولت ترامپ با پرداخت هزینه‌های درمان سلامت روانی آنها باید وضعیت را بهبود بخشد.

جنیفر ولف ویلیامز، از متخصصان بهداشت روانی است که به همراه سایر متخصصان به خانواده‌هایی که زمانی جدا شده بودند، خدمات رایگان ارائه می‌دهند. او به ای‌بی‌سی گفت، اگر این کودکان به درستی درمان نشوند مستعد هستند که در زندگی‌اشان درگیر رفتارهای خود مخرب شوند. ‌

دولت آمریکا نهایتا در ماه ژوئن به این سیاست جنجالی پایان داد اما هنوز خانواده‌های بسیاری به کودکانشان نرسیده‌اند.

هنوز حدود ۵۰۰ کودک بدون والدینشان در پناهگاه‌های دولتی به سر می‌برند. با این حال دولت ترامپ پنج‌شنبه اعلام کرد که به دنبال حبس نامحدود کودکان مهاجر به همراه خانواده آنان است. این سیاست به ۲۰ سال سیاست آمریکا در حفاظت از کودکان مهاجر پایان می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی