بازدید 10141

گفت‌وشنود تلخ مادر دانشجوی سانحه دیده با عارف

کد خبر: ۸۶۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 27 December 2018

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (چهارشنبه) برای عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد - واحد علوم و تحقیقات - به بیمارستان امام خمینی (ره) رفته بود، با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، روایت کوتاهی از این دیدار منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، عارف نوشت: امروز به اتفاق تعدادی از همکارانم در مجلس به عیادت از دانشجویان مصدوم در بیمارستان امام خمینی رفتیم. برخی از دانشجویان عزیز به لطف الهی و تلاش تیم پزشکی مرخص شدند ولی تعدادی دیگر هنوز تحت درمان هستند و باید با جدیت روند درمانشان توسط پزشکان و مسئولان بهداشت و درمان دنبال شود.

خانواده برخی از دانشجویان عزیز درخصوص مسئولیت‌پذیری مدیران دانشگاه آزاد سخنان به‌حقی مطرح کردند. مادر یکی از آنان که از شدت مصدومیت فرزند عزیزش بسیار ناراحت بود، خواستار رسیدگی جدی کادر پزشکی بیمارستان به فرزندش بود. به ایشان اطمینان دادم که تمام تلاش و اهتمام پزشکان و پرسنل بیمارستان، درمانِ به‌موقع تمامی دانشجویان مصدوم است.

باید مادر بودن را درک کرد و گلایه‌ها و فریادها و اعتراض‌های این بزرگواران را با جان و دل شنید و با سعه صدر با این عزیزان همدردی کرد و وظایفمان را در قبال هموطنانمان به درستی انجام دهیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸
گوش شنوایی نیست من دانشجوی همین دانشگاه ازاد بودم جایی که توهین میشه و فقط به پول اهمیت میدن
مادران وپدران فقط درخواست دارند غارت واختلاس ودزدی را کنار گذاشته ومثل یک انسان زندگی کنید
درود بر این مادر
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
خانواده برخی از دانشجویان عزیز درخصوص مسئولیت‌پذیری مدیران دانشگاه آزاد سخنان به‌حقی مطرح کردند!!!!!!!!!

بسه دیگه سیاسی بازی تاکجا.
ایکاش مدیران ارشد دانشگاه از جمله آقای دکتر ولایتی آنقدر شهامت داشتند که بدون فرافکنی( سانحه بر اثر سکته وغیره) بربالین مجروحان حاضر می شدند واز نزدیک در جریان غم واندوه خانواده مصدمان ومرحومان قرار می گرفتند.
خوشم میاد هیچ مسئولی از بابت این مسئله و مسائل مشابه عذرخواهی نمیکند و مقصر همیشه آن بدبختهای هستند که با بدبختی و پارتی بازی توانسته اند تمام دارایی خود رو برای بدست آوردن لقمه ائی نان در اینطور جاها قرار دهند چرا این راننده اتوبوس نمیتوانست ماشین از رده خارج شده خود رو تبدیل به احسنت بکنه کدام راننده ائی از اینکه پشت چنین وسایلی بنشیند راضی و لذت میبرد مقصر اصلی باید محاکمه شود یا حداقل قدری غرورش را بشکند و عذرخواهی کند که مثل همیشه از این خبرا نیست.
دقت کردید مسئولان کلا در بلایا حضور می یابند
ختم حادثه سالگرد و بهترین حات سخنرانی بدون پرسش و پاسخ و بدون کنتر
هیچ پروژه ابادگرانه ای نیست که در آن حاضر شوند واقعا نیست!!!!
این مادر اوضاع روحیش خوب نبود وگرنه زود میفهمید تحرکات تبلیغاتی 1400 آقای عارف رو . هیچکاره ای که با نظردادن هرازگاهی نخود هر آش میشه تا بلکه یه امتیاز چندده هزار میلیارد تومانی دیگه تصاحب کنه واسه یه ژن برتری دیگش.
وقتي پاي فرزند در ميان باشد به واقع ديگر مسولين چپ و راست و رده بالا و پايين معني ندارد
بیائید برای شفا و بهبودی کامل همه بیماران و مصدومان از جمله کودکان و دانشجویان دعا کنیم و برایشان در چند نقطه شهر شمع روشن کنیم و همانجان جمیعا دعا کنیم.
لطفا مکانها را تعیین کنید.
شما مسئول بودن را درک کنید احساس مادر بودن پیشکش. نمایندگان نمایش کمپین انتخاباتی را زود شروع کرده اند انشالله بعد از انتخاب برای چهار سال دیگر در مورد نحوه صحیح انجام وظیفه یک فکری بکنید عجله ای هم نیست.
این مادر نمیدونه که امکانات این مملکت فقط در احتیار ژنهای خوب است. وقتی مریض میشوند به بهترین بیمارستانهای اروپا اعزام میشوند، وقتی بچه هایشان میخواهند درس بحوانند معروفترین دانشگاههای امریکا با ویزا دو دستی تقدیمشان میشود و داخل کشورهم پستها و حقوقهای نجومی برای آنهاست. امیدوارم کسی باشد که ناله های جگرسوز این مادرو مادران دیگر را بشنود.
تلویحا از خودش تعریف کرده اینکه به بیمارستان سر زده و با سعه صدر همدردی کرده... اصلا یکی از شرح کارهای مسئولان ابراز همدردی با مصیبت دیده ها بعد از وقوع حادثه و مصیبته .
کشور ایران با این همه ثروت خداداده لایق این چنین زندگی حفت باری نیستن، فرزند این مادر مصدوم است به این حال و روز افتاده خدا بداد اونایی برسه که فرزندشان را از دست دادن.
بله
شنونده بودن شما نمايندگان بزرگوار و احتمام و جديت شما عزيزان بر هيچكس پوشيده نيست .
دل مردم را خون کردند...خدا از مسئولینی بی مسئولیت نگذرد...
جوانان ناکام بدون ازدواج رفتن
آقای عارف حرف خوب می‌زنی عملا نمره کارت صفر است فقط برو در کار انتقال ژن خوب
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم