بازدید 9733
۳
خبر

اخراج مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس ازپیکان

کد خبر: ۸۹۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 09 April 2019

درحالی که باشگاه پیکان رسما اعلام کرده که سه بازیکن این تیم کنار گذاشته شده اند، اما هنوز به این بازیکنان دلایل این حکم گفته نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کادرفنی پیکان بعد از شکست تازه این تیم برابر سایپا در بیانیه‌ای رسمی اعلام کردند که سه بازیکن این تیم به نام‌های محمدقاضی، سجاد مشکل پور و ابوالفضل ابراهیمی از تیم کنار گذاشته شدند. اما در این بیانیه دلایل این کار عنوان نشده و حالا خبر می‌رسد که این بازیکنان نیز از دلایل کنار گذاشتن شان بی اطلاع هستند.

Related image

امروز بازیکنانی که از سوی کادرفنی کنار گذاشته شده اند با سرپرست تیم تماس گرفته اند تا دلیل این موضوع را بدانند، اما سرپرست پیکان به آن‌ها گفته است که همه چیز در کمیته انضباطی باشگاه مشخص خواهد شد. تا الان هیچکدام از مسئولان باشگاه و اعضای کادرفنی درباره دلایل کنار گذاشتن سه بازیکن تیم شان حرف نزده اند و فعلا همه سکوت کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. متاسفانه یکی از مشکلاتی که تو لیگ ما خیلی جدیه، شل بازی کردن برخی از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس جلوی این تیمها است و به نوعی خیانت به تیم فعلی محسوب میشه. البته این کار شامل برخی مربیان هم می شود. مثلا میبینیم تیمی یا بازیکنی در برابر سایر تیمها با قدرت بازی میکنه ولی برابر تیم سابقش خیلی شل و ول و این یعنی فساد آشکار در فوتبال ایران. فکر کنم همه مسئولین هم از اینکار خبر دارند ولی نمیخوان یا نمیتونن کاری بکنند. تیمها هم که اکثر دولتی هستند و اکثرشون هم فقط میخوان تو لیگ رتبه نسبتا خوبی داشته باشند و قهرمانی یا حضور در آسیا خیلی مهم نیست. تا وقتی هم که فوتبال خصوصی نشده و ریشه این یازیکنان و مربیان فاسد قطع نشده این مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.
تابناک جان چرا نظرات ورزشی رو هم سانسور میکنی
ممنون که نظرات را بعد از گذشتن چند روز که خبر دیگه کهنه شده منتشر کردید
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی