بازدید 14362
حقوق حناچی چقدر است؟

انتشار حقوق دریافتی مدیران شهرداری

کد خبر: ۹۰۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 20 May 2019
 

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از انتشار حقوق دریافتی مدیران شهرداری تهران در سامانه شفافیت خبر داد.

به گزارش «تابناک»، بهاره آروین در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد چرایی عدم درج مبلغ حقوق دریافتی شهردار تهران در وبسایت شفاف گفت: حقوق شهردار تهران دارای سقف مصوب هیات وزیران است و  بنا به گفته معاونت منابع انسانی مبلغ حقوق دریافتی شهردار تهران ۱۰میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه از میزان افزایش حقوق شهردار در سال ۹۸، اطلاعی ندارم، گفت: از آنجایی که  میزان حقوق شهردار دارای مصوبه هیات وزیران است نمی‌تواند بیشتر از ده میلیون تومان دریافتی داشته باشد که همین امر سبب شده که در سال ۹۷ حقوق دریافتی ۵۰۰نفر در شهرداری تهران بیشتر از حناچی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حقوق دریافتی معاونین و شهرداران مناطق در وبسایت شفاف قید نشده است اظهار کرد:  براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان اردیبهشت ماه علاوه بر درج حقوق دریافتی شهردار تهران در وبسایت شفاف، مزایای غیرمستمر معاونین و شهرداران مناطق اعم از  انواع مزایای هفتگانه غیرمستمر یعنی اضافه کار، شب کار، تعطیل کار، حق ناهار، حق ایاب و ذهاب و هزینه موبایل و همچنین پاداش‌های شش ماهه براساس رده‌های مدیریتی درج خواهد شد.

آروین ادامه داد: همچنین حداقل مبلغ دریافت شده، حداکثر دریافتی و میانگین دریافتی‌های رده‌های مدیریتی در سال ۹۷ نیز درج خواهد شد.

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران با بیان اینکه در وبسایت شفاف، مبلغ دریافتی براساس رده‌های مدیریتی و مزایای هفتگانه منتشر خواهد شد گفت: همچنین شیوه محاسبه مزایای غیرمستمر نیز منتشر خواهد شد تا همگان بدانند معاونین شهردار و شهرداران مناطق و نواحی بر چه اساس چه میزان دریافتی دارند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش حقوق پایه مدیران شهرداری و شهرداران منطقه در سامانه شفافیت منتشر شد که به دلیل عدم  محاسبه مزایا، انتشار این اعداد مورد انتقاد قرار گرفت که در ذیل حقوق پایه این افراد را خواهید دید:

شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق ۶۸۴۷۵۳۰۹
مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری ۶۵۲۰۸۵۳۹
ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی ۵۲۶۰۰۰۶۱
سکینه اشرفی معاون برنامه ریزی ۵۳۳۴۷۵۴۵
محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل ترافیک ۵۲۰۵۷۱۰۶
محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و هنری ۵۸۹۲۳۷۶۳
عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری ۷۷۶۱۴۸۵۵
عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد ۷۷۶۱۴۸۵۴
صفا صبوری دیلمی سرپرست معاونت فنی و عمرانی ۴۲۶۳۶۱۴۷

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳۳
این اعداد بدون مستندات کشکه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
طرح جالبی است و قابل قدردانی است با این توضیح قدم به قدم و در کوتاهترین زمان اقدام شود. البته به مرور زمان بایستی کامل تر انجام شود. چون کشور ما جمهوری و دمکراسی می باشد.بهر حال زمان می برد برخی امور.
پایه خقوق شش میلیون یعنی ذریافتی بالای ده میلیون این خالص ذریافتیشان نمی باشد
مردم نفهم حساب کردید راست می گوید کل دریافتی را منتشر کنید
ريال يا تومان
همه باور کردن

مزایا،اضافه کار،پاداش.......خانه و ماشین و راننده رو هم اضافه کن
بله درست اما این فقط یک رقم در فیش هست لطفا رقم ناخالص دریافتی بدن کسورات رو با عکس از فیش انتشار بدید چه شهرداری چه ارگانهای دیگر و علی الخصوص مدیران و کارگران خودروسازها رو
بر فرض درست بودن حقوق پایه، احتمالا دریافتی ها بیش از 25 میلیون خواهد شد.
دروغ میگن بابا. این حقوق دریافتی طبق حکم هست. اینا رفاهیات و تسهیلات دارن . کلی بابت بنزین و چیزای دیگه می گیرن. چطور من که یه کارشناس ساده هستم دارم ماهی 4 تومن می گیرم و معاون شهردار تهران فقط سه تومن بیشتر از من می گیره
ای کاش من هم یک مدیر خدوم بودم...
عزیزم این یه خط از 40 خط حقوق است ... ادامه دارد ...
اگر با این حقوق کار می کنند خیلی فداکار هستند ... بیایید اداره برق ببینید یک کارشناس ساده اش چند می گیره ؟
احتمالا رئیس جمهور هم 7 میلیون می گیره
به اینهاهرچه طلب کنندبدهیدوگرنه شهروندان بایدبدهند!
چرا فبشهای حقوقی خودی هارا جداگانه واز طریق حراست تحویل میدهند چرا مثل فیشها کارمندان روی میز ولو نیست حتی فیش خودیهای بازنشسته هم جداگانه به انها تحویل مبشود تبعیض بیعدالتی وحشتناک وغیر قابل تحمل
امکان نداره که ارقام فوق مبالغ دریافتی افراد مذکور با سمت های درج شده باشه. دوست من کارشناس عادی یک شرکت دولتیه نه معاونه نه مدیر دریافتی اش با کمی اضافه کاری حدود 7 میلیون تومان در ماه است.
این فقط یکی از دریافتیاشونه
چند جا عضو هیئت مدیره و مدیر عامل و سهام دار و............. هستند
سلام
با این اعداد و ارقامی که نوشتید تقریبا مدیران مملکت نیز نزدیک خط فقر دارن زندگی می کنند این اصلاگ واقعیت نداره بهتره مدارک و مستنداتی ارائه گردد که این اعداد را تائید کند.
تابی جون. خودتم میدونی اینا درسته یا نه!
بهترین راه اینه که این دوستان عزیز و محترم بگویند قبل از این سمت چی داشتند و در آخر چی دارند. به نظر من برای شهرداریها و پستهای دولتی باید مشخص شود از کجا آورده اند. هر کی هم ناراحته نیاد سر این کارها. قطعا جوانان مستعد و باهوش و با وجدان زیادند که جای این علما را بگیرند.
فقط حکم این حضرات رو زدند ..تصویر فیشها رو بگذارید و به شعور مردم توهین نکنید...
سایر مزایا شامل اضافه کار .رفاهی.حق جلسه.ماموریت و.....را نیز اعلام کند
دوسن عزیز اضافه کار ، جزو دریافتی نیست
پایه حقوق پنج میلیون است نه دریافتی !!!
به علاوه مزایا چند برتبری حقوق پایه. به علاوه پاداش نجومی انتهای سال. به علاوه وام های نجومی با سود ۴% یا قرض الحسنه. به علاوه حق ماموریت های نرفته آنچنانی. به علاوه حق جلسات آنچنانی. به علاوه در اختیار گذاشتن منزل سازمانی چند میلیاردی به طور مجانی. به علاوه خودرو با راننده. به علاوه فروش خودرو لوکس به قیمت به مراتب پایین تر از بازار ویژه مدیران شهرداری . به علاوه در اختیار گذاشتن مالکیت های املاک چند میلیاردی با ثمن بخش و اقساط ۳۰ ساله با سود ناچیز. به علاوه رسیدگی ویژه شهرداری به کوی و برزن محل سکونت آقایان به لحاظ زیباسازی مجانی و رفت و روب ویژه. به علاوه طرح ترافیک مجانی برای اعضای خانواده و خویشاوندان ویژه.
شما تمامی اینها رو جمع بزن و حساب و کتاب کن ببینم باز میتونید عوام فریبی کنید ؟!!!
اگه واقعا صداقت دارید درجش کنید.
من حقوق پایه ام 3300000 دریافتیم بالای شش میلیون اینا قطعا بالای 15 میلیون دریافتی دارن به اضافه ماشین و خونه آنچنانی تو ولنجک و ...
لطفا به شعور مردم توهین نکنید
باسلام واقعا حقوق معاون شهردارتهران همین است؟؟؟؟؟
با سلام . واقعا این مقدار پرداختی نا چیز شرم آور هست با ز دارن آدرس غلط به مردم میدهند بجای اینکه دریافتی هم وطنان زحمتکش را که زیر خط فقر( حداقل 4 میلیون تومان در شرایط فعلی هست ) را بالا ببرند با اعلام چنین مبالغی جنجاایجاد میکنند و مردم را درمقابل هم قرارمیدهند و سرگرم میکنند
این ارقام یک پنجم دریافتی واقعی این آقایون هم نیست؟ کارشناس معمولی شهرداری دریافتی حدود پانزده میلیون تومنی در ماه داره.
از اینا بدبخت تر مهندسین ناظر شهرداری هستند که به نمایندگی از شهرداری کاسه گدایی دستشونه!
این همه شفافیت ما را کشت به خدا؟ شرمنده نکنید اینقدر
مردم را چی فرض کردین؟
نشان دادن این مبالغ توهین به مردمه تماما این مبالغ کذبه
وی با بیان اینکه از میزان افزایش حقوق شهردار در سال ۹۸، اطلاعی ندارم، گفت: از آنجایی که میزان حقوق شهردار دارای مصوبه هیات وزیران است نمی‌تواند بیشتر از ده میلیون تومان دریافتی داشته باشد که همین امر سبب شده که در سال ۹۷ حقوق دریافتی ۵۰۰نفر در شهرداری تهران بیشتر از حناچی باشد.
تابناک عزیز

این اعداد فقط یکی از ده ها آیتم موجود در فیش حقوقی حضرات هست، مردم رو چی فرض کردید؟؟؟
ارقام فرضا صحیح است، فقط یک سوالی دارم. با این حقوق کجاها منزل را خریداری و نشسته اند؟! فیلم از منازل آنها تهیه کنید و بعد بپرسید با کدام پول این منازل را خریدند؟!ما ما از آنها سوال نمی کنیم. ولی در کشور تمرین کنیم که دروغ نگوییم. چون مازاد بر رقم اعلامی مال غیر و حرام تلقی می شه! خواننده محترم این طور نیست؟!
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی