بازدید 141040
شمیمی از نسيم وصل در یادمان لاله‌های اسفند؛

زماني فرا مي‌رسد كه رزمندگان امروز سه دسته مي‌شوند...

برادران! این دنیا، دنیای آزمایش است و همه می‌دانیم كه هیچ كدام ماندگار نیستیم و همگی خواهیم رفت. فقط مواظب باشیم پرونده ما سفید باشد و …/هميشه با توكل به خدا و توجه به ائمه معصومين(ع) و اطاعت از دستورهای رهبر عزيز و عالي‌قدرمان بر دشمنان بتازيد/ما دو روند بیشتر نداریم: امامت و امت، امامت و حزب‌الله؛ والسلام/اگر شبانه روز شكرگزار خدا باشیم كه نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده، باز كم است/از مردم می‌خواهـــم كه پشتیبان ولایت فقیـــــه باشند، راه شهـــدای ما راه حق است/زماني فرا مي‌رسد كه جنگ تمام مي‌شود و رزمندگان امروز سه دسته مي‌شوند...
کد خبر: ۹۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۸ 17 March 2010
اسفند ماه، یادآور شهادت جمعی از بهترین جوانان و فرزندان ایران و انقلاب اسلامی است؛ از جمله اینان می‌توان حاج محمدابراهیم همت، حاج عباس کریمی، حاج محمود ستوده، مهدی و حمید باکری و حاج حسین خرازی را نام برد.

به گزارش «تابناک»، بخش کوچکی از سخنان این شهدای والا مقام توسط نویسنده وبلاگ نسیم وصل گردآوری شده که در آخرین روزهای سال بدین وسیله و به امید گوشه چشمی، صفحه ای از مطالب خود را با این سخنان آسمانی زینت می‌بخشیم؛ امید که تا لحظه مرگ پیرو حقیقی آنان باقی بمانیم.



سردار شهید حاج محمود ستوده جانشین لشکر 33 المهدی
تاریخ شهادت: 26/12/1363 - شلمچه

 «برادران! این دنیا، دنیای آزمایش است و همه می‌دانیم كه هیچ‌كدام ماندگار نیستیم و همگی خواهیم رفت. فقط مواظب باشیم پرونده ما سفید باشد و …»



سردار شهید حاج عباس کریمی فرمانده لشکر 27 محمد رسول ا...
تاریخ شهادت 23/12/1363- شرق دجله

« با چهره ای خندان شهادت مرا به یکدیگر تبریک بگویید / جان عباس هدیه ای برای اسلام عزیز و امام امت و امت امام بود هميشه با توكل به خدا و توجه به ائمه معصومين(ع) و اطاعت از دستورات رهبر عزيز و عاليقدرمان بر دشمنان بتازيد تا آنها را از صفحه روزگار برداريد و هيچ وقت بر پيروزيهايتان مغرور نشويد.»



سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول ا...
تاریخ شهادت: 17/12/1362- طلائیه

«به گفته امام تا ظهور امام مهدی (عج) با یک دستمان سلاح و با یک دستمان قرآن باید بگیریم و طبق دستورات ولایت امروز در جامعه انقلاب اسلامی ما دو روند بیشتر نداریم: امامت و امت، امامت و حزب الله والسلام. خط سومی نداریم. در این روند و در این قانون و در این چارچوب، باید اطاعت محض از دستورات ولایت سمبل فکری و عقیدتی و انسجام روحی و معنوی برای یک مؤمن و یک انسان حزب‌الله باشد و خواهد بود.»



سردار شهید مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا
تاریخ شهادت: 25/12/1363 – شرق دجله

« اگر شبانه روز شكرگزار خدا باشیم كه نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده باز كم است. آگاه باشیم كه سرباز راستین و صادق این نعمت شویم. خطر وسوسه های درونی و دنیا فریبی را شناخته و بر حذر باشیم كه صدق نیت و خلوص در عمل، تنها چاره ساز ماست.»



سردار شهید حاج حسین خرازی – فرمانده لشکر 14 امام حسین

تاریخ شهادت: 8 اسفندماه سال 1365- شلمچه

«از مردم می‌خواهـــم كه پشتیبان ولایت فقیـــــه باشند، راه شهـــدای ما راه حق است، اول می‌خواهم كه آنهـــا مرا بخشیده و شفاعـــــت مرا در روز جزا كنند و از خدا می‌خواهم كه ادامه‌دهنده راه آنها باشم. آنهایی كه با بودنشان و زندگی‌شان به ما درس ایثار دادند. با جهادشان درس مقاومت و با رفتنشان درس عشق به ما آموختند. از مسئولین عزیز و مردم حزب‌الهی می‌خواهم كه در مقابل آن افرادی كه نتوانستند از طریق عقیده، مردم را از انقلاب دور و منحرف كننــــد و الان در كشـــور دست به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی‌حجابی زده‌اند در مقابل آنها ایستادگی كنید و با جدیت هر چه تمامتــــــر جلو این فسادها را بگیرید.»
 


سردار شهید حمید باکری قائم مقام لشکر 31 عاشورا
تاریخ شهادت: 6/12/1362 – جزیره مجنون

«دعا كنيد كه خداوند شهادت را نصيب شما كند، در غير اين صورت زماني فرا مي‌رسد كه جنگ تمام مي‌شود و رزمندگان امروز سه دسته مي‌شوند: یک: دسته‌اي كه به مخالفت با گذشته خود برمي‌خيزند و از گذشته خود پشيمان مي‌شوند. دو: دسته‌اي كه راه بي‌تفاوت را بر مي‌گزينند و در زندگي مادي غرق مي‌شوند. سوم: دسته‌اي كه به گذشته خود وفادار مي‌مانند و احساس مسئوليت مي‌كنند كه از شدت مصایب و غصه‌ها دق خواهند كرد. پس از خداوند بخواهيد با رسیدن به شهادت از عواقب زندگي پس از جنگ در امان بمانيد، چون عاقبت دو دسته اول ختم به خير نخواهد شد و جزو دسته سوم ماندن هم بسيار سخت و دشوار خواهد بود.»
 
یاران مردانه رفتند؛ اما هنوز تکبیر وفاداری‌شان از مناره‌های غیرت این دیار به گوش می‌رسد. یاران عاشقانه رفتند؛ اما هنوز لاله‌های سرخ دشت‌های این خاک به یمن آنان به پا ایستاده‌اند.

منبع: الف
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۷
انتشار یافته: ۰
یادی هم از سرداران سپاه اسلام در شهرستانها بکنید که در اسفند ماه به شهادت رسیدند
مثل قائم مقام لشکز قدس سردار شهید حسین املاکی
یاد همه شان گرامی
خدا رحمتشان کند
آنهایی که در خیبر ,طلائیه و شلمچه ماندن و از ناموس و خاک این مملکت دفاع کردند اگر در کربلا بودند هم می ماندن و از امام حسین دفاع میکردند.
یاد باد آن روزگاران یاد باد
برای شادی روح شهدا صلوات بفرستید.
چی شده تابناک دوباره کارتون کجا گیر کرده که به یاد این عزیزان افتادید. اگه این عزیزان بودند و می دیدند که شما برای دو روز ریاست بیشتر به جوونهای این مرز و بوم قمه و باتوم نشون می دین چه حالی می شدن. خدایی بیخیال شین
روحیه ی بسیجی که همان اسلام ناب محمدی ص است ضرورت ادامه راه نورانی انقلاب می باشد، بی توجهی به آفت ها و آسیب های بسیجیان و عدم احساس مسئولیت از یک طرف و اعتقاد به برچینی کلی این مباحث به علت تغییر دوران و نیازهای زمانه از طرف دیگر انقلاب را تهدید می کند.
خدا خیرتان دهد ، هرگز سنگر احیای این ارزش ها را خالی نگذارید.
بیایید در سال جدید پیرو سخنان این شهدا باشیم
درود بربزرگان جنگ تحميلي برادرن /باكري ها همتها/خرازي و......
خدا رحمت كند همه اين عزيزان را وآنها را با ائمه اطهار محشور نمايد.
آیا اگر این شهیدان بزرگوار امروز در کنار ما بودند جفا به یاران امام را تحمل میکردند
شهدا برای ما دعا کنید تا مدیون خونتان نمانیم ودعا کنید سرباز خوبی برای آقا باشیم
در جواب نظر سوم ..خواهر یا برادر گرامی چرا اخه از این ادبیات استفاده میکنید شهدا چرا رفتند ؟برای اینکه ایران وایرانیها بمانند .مطمئن باش اگر شهدا بودند و میدیدند جوانی بد حجاب تو صف نماز وایستاده ساکت نمی نشستند و اگر بودند ومیدیدند ..............پس متحد باشیم حرفای دشمن پسند نزنیم.
به کوری چشم دشمنان اسلام.....
خدا همه شهدا را رحمت کندیادی هم از شهید علی هاشمی و حمید رمضانی کنید که خیبر مدیون این این سراداران شهید یعنی طراحان عملیات خبیر فرماندهان قرارگاه نصرت پیچیده ترین قرارگاه تاکتیکی و همچنین شهید پشت بهار مسئول طرح وعملیات قرارگاه نصر که قبل از حسن باقری شهید شد وبچه بهبهان بود حسن درویش مؤسس لشکر 17 علی بن ابی طالب (ع) بچه شوش و فرمانده تیپ15 امام حسن حبیب شمایلی - دکتر بقایی - دکتردقایقی - سرداران شهید از استان خوزستان بسیارند مصدق طاهری -شمخانی -فرجوانی - غیور اصلی - ستار قنواتی-الماسی- حبیب شریفی اولین فرمانده سپاه سوسنگرد - جهان آرا -علم الهدی-حمید معینی -وغیره خدارحمت کند همه انها را یاد باد ان روزگاران یاد باد
همیشه یکی از ایرادهای من به صدا و سیما این بوده که بجای هزینه های میلیاردی برای سریالهای بی در و پیکر بیاد از این عزیزان و رشادتهاشون سریال بسازه
به چهره انها نگاه کنید و با چهره رذمندگان جنگ ندیده مقایسه کنید .
خوشا به حالشان که انشاءالله مصداق:ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا... هستند واکنون نزد پرورگارشان روزی دارندو وکاش که ما هم بتوانیم با اعمال وکردارمان راه آنها را ادامه دهیم ودر آخرت شرمنده آنها نباشیم وآنها به اذن خدا ما را هم شفاعت کنند همانگونه که در دنیا هستی خود را فدای ما کردند.
آقای رضایی خداییش یه دفعه خلوت کن ببین تو کدوم دسته هستی. اون دسته بندی که شهید باکری از بچه های جبهه در بعد از جنگ پیش بینی کرده بود.
در جواب ان عزيز گه گفته:جوانی بد حجاب تو صف نماز وایستاده ساکت نمی نشستند
عزيز انها اگر بودند با محبت و قلب پاك انها راهنمايي ميكردند
پیام نهایی همه شهدا احیای اسلام ناب محمدی تحت رهبری ولایت مطلقه فقیه بود.
احمد صادقی از برزیل
ای شهیدان خدایی نامتان پاینده بادا
یادی هم سرداران رشید کاظمی و شوشتری
با صلواتی خاطرشان را زنده کنیم
الهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
يادي از سردار سرلشكر شهيد محمد حسن طوسي قائم مقام فرماندهي لشگر 25 كربلاي مازندران نگين لشگر
ياد يه شعر كه شباي عمليات ميخونديم افتادم:
بايد گذشتن از دنيابه آساني بايد مهيا شد از بهر قرباني
باچهره ي خوني سوي حسين رفتن خوشتر بود اينسان معراج انساني
یادیاران سفرکرده به خیر روحشان شادو یادشان گرامی
به نام خدا

خداوندا قلبهایمان را تاریک و تباه نکن بعد از آنکه هدایت فرمودی آمین
یاران چه غریبانه رفتند از این خانه
هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه
یاد و خاطره شهدا همیشه عزیز است و خواهد بود
حالا اگر بعضی ها سوابق ای عزیزان را داشتند چه ادعاهایی که نمی کردند!!!!!
جفا به یاران امام منظور کدوم یاران
کسانی که کاسه لیس اسرائیل و امریکا شدن و توهین کنندگان به امام خمینی و امام حسین رو امت خداجو مینامن رو دیگه یار امام ندونین
پوست کلفتی هم حدی داره
خدايا مرا با خرازيها محشور كن كه اكر بود الان چه ميديد روزي حاج حسين سر به اشبزخانه لشكر 14 زد و از نزديك ديد كه كه مامورا ن طبخ غذا سفره رنگينتري براي خود بهن كردهاند تعريف مي كنند كه با همان يك دست زير سفره را كشيده و انرا وارونه كرد
کجایید ای شهیدان خدایی بلاجویان دشت کربلایی
خداوند همشون را غریق رحمت خودش کنه و ما را هم لایق شهادت..خوش بحالشون...واقعا آدم بهشون غبطه میخوره.
به روح همه شهدای انقلاب اسلامی وا دفاع مقدس صلوات که پایه نظام بر خون این شهداست مسئولین نظام باید به توجه به اهداف و نیات انها که بر اساس دین و ارزشهای ان و بدور از هیاهوی مادی و ملک و میراث خانوادگی به سمت دفاع از باورهای دینی در سایه امامت تحت نظر ولایت عمل نمودند
با سلام به روح تمامی شهدای جنگ
میخواستم خواهش کنم که یادی هم از سردار سرلشگر بقایی هم بکنید
يادي ازشهداي استان گيلان -شهرستان رودسر- روستاي خانسر ،قاسم آباد عليا-بنامهاي شهيد رضا عيسي خاني - شهيد مرتضي عيسي خاني - شهيد سعيد عسگريان - شهيد شهريار برزگر - شهيدان احمدخواه و.....به روح شهيدان محله خانسر بر محمدآل محمد صلوات.
به ياد سرداران شهيد صادق مكتبي وشعبان عليپور كه نمونه تقوا بودن
روح تمامی شهیدان شاد
من نمي دونم اين طرفداراي مدعي ولايت !! همه خواسته و رفتارهاي كج و معوجشون رو به ديگران نسبت مي دهند نسبت قدرت طلبي منافق جاسوس صهيونيستي و .... به هر كسي كه از اونها كوچكترين انتقادي بكنه روانه مي شه كاش يه مقدار به رفتار هاي پر از اشتباهتون با مردم و معترضين نگاه مي كرديد و مي ديدي كه با يه مقدار تعقل و تحمل هيچ كدوم از اين مسايل پيش نمي اومد و متاسفم براي اين آقايون كه صحبت از خانواده شهدا رو فقط در چنبره خودشون مي دونند و ديگران رو اجانب
خوشا به سعادتشان كه اين روزگار را شاهد نيستند
سلام بر آناني كه آرامش امروز ما مديون فداكاري هاي ديروز آنان است .
عزيزان خدا خداي همه است، خدا بي حجابها هم هست خداي بد حجابها هم هست.خدا از ما راضي باشد نه جناح هاي سياسي.
كس نمي داند در اين بهر عميق سنگ ريزه قرب دارد يا عقيق!!
با سلام
چهره معصوم و پاک اما با اراده های آهنین این عزیزان به هر ایرانی احساس افتخار میدهد و بی اختیار اشک چشمان را میگیرد .
اینها با فداکاریها و اخلاصشان و شهادتشان باعث حفظ ایران زمین از گزند پست ترین انسانها ( صدام و ..) شدند و حفظ حرمت اسلام این دین مقدس شدند . انشاءا.. خداوند روزیشان دهد و جاودانه در بهشت متنعم شوند .
سخن همه شهدای گرانقدر این بود:
ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم گرجان طلبد دریغ از جان نکنیم
دنیا اگر از یزید لبریز شود
ماپشته به سالار شهیدان نکنیم

عزیزان سعی کنیم همچون شهدای کربلا و شهدای این مرزو بوم پیرو ولایت فقیه باشیم .انشاأالله.
به یاد شهیدان:برادران تقی زاده-حمید فلاح پور-مهرداد رحیمی-رضا کیانی-داود بازبندی-پور رضا- توکلی - تیموری - آقایی- صابری - معینی - اسدالله کیانی - جعفربیگلو - قرچه داغی - امینی - اصغر بهفر- ریاضی- رستمی و سایر شهدای گردان مالک اشتر، و شهیدان سید احمد پلارک - حسین و عبدالله ابوطالبی .
یادشان گرامی باد.
ياد امام شهدا دل مي بر كربلا
در جواب عزيزي كه نوشته اگر آنها بوده اند در مورد بد حجابي با قلب پاك راهنمايي مي كردند دوست عزيز رهبر فرزانه انقلاب جند بار تذكر داده اند كه اين كارها را نكنيد اينجوري كنيد و آب به آسياب دشمن نريزيد ولي همانها با آن وضع به نماز ايستادند و ديديد كه چه كردند ،آنها افرادي هستند كه با بودند شهيد باكري ها ،همت ها و ديگر شهداي انقلاب با راهنمايي و با من بميرم تو بميري اصلاح نمي شوند چرا چون خط آنها با خط امثال باكريها و همت ها و ديگر شهدا فرق مي كرده است اصلاٌ آنها نمي فهمند جنگ چه بود شهيد چيست و چرا شهيد شدند آره دادش،در پايان
خدا روح تمام شهداي دفاع مقدس را غريق رحمت واسعه خود قرار دهد.
اقای رضایی هنوزخودرا بدهکار انقلاب میداند نه طلبکار خدا حفظش کند
سلام بر شهداء/سلام بر امام شهداء/در بهاران جاي شهداء خالي است. جاي خالي آنان را با يك صلوات همراه باشيم و از راه و مرام و غيرت آنان عبرت بگيريم و به نسلهاي آينده گوش زد كنيم. والسلام
درود وسلام خداوند ورسل وامامان بر ارواح طیبه شهیدان وامام روشن ضمیر شهیدان .ممنون که یاد تعدادی از سرداران شهید نمودید .
خوشا آنانکه با شهادت رفتند . روحشان شاد
آیا اگر این شهیدان بزرگوار امروز در کنار ما بودند جفا به ولایت فقیه را تحمل میکردند
ما برای همدردی برای آن دسته سومی که سردار شهید حمید باکری گفتند باید خون گریه کنیم ..........
وقتی نظرات را سانسور می کنید وگزینشی می نویسید بهتر است نظر نخواهید چون دیروز هم نظرم را نوشتم ولی به مزاقتان خوش نیامد چند بار است نظراتم را برایتان می فرستم ولی آنرانمی نویسید چون ازحرف حق می ترسید.
روحشان شاد ویادشان گرامی باد.
من میدانم که شما نوشته این جانب را در نظرات کاربران ثبت نمی کنید ،چنانکه تا به حال هم نکرد ه اید.اما اتمام حجت با شما تابناکیها هم وظیفه است با توجه به سخن فوق
1- بسیاری از موضعگیریهای شما برخلاف آرمانهای شهیدان عزیز ماست .شهیدان ما این مسیر پر افتخار را با صداقت و پاکباختگی و ولایتمداری صادقانه پیمودند ومزد خود راهم در دنیا و آخرت از خدا و خلق گرفته و می گیرند .آیا شما هم از صداقت و خدا اندیشی و پاکبازی بویی برده اید . خدا وکیلی لحظه ای با خودتان خلوت کنید و تا دیر نشده در رفتارتان تجدید نظر کنید تا فردا در محضر شهیدان عزیزما ن سر بزیر نباشید . دوستان این جانب هم خدا میداند که از اهالی جبهه و جنگ بوده ام ، اما امروز برخی رفتارهای نادرست و نفاق آلوده شما را به هیچ وجه نمی توانم هضم کنم.
2- شما خودتان جاه طلب و مقام پرستی بیش نیستید وروح شهیدانی که از آنان یاد نموده اید- به شهادت همان فرمایشات تکان دهند ه ای که از آنان نقل کرده اید - از دست شما در عذاب است . 3- دولت وشخص احمدی نژاد بی خطا نیستند اما رفتار شما در برخی موارد در تخریب دولت و اهانت و حرمت شکنی به خدمتگذاران - از جمله احمدی نژاد-نه قابل انکار ونه قابل دفاع است. دوستان برای خدا به نقد صادقانه خود بپدازید - و قفوهم انهم مسوو لون
خدایا روح مطهر امام وشهداراشادوعاقبت همه مارا ختم به
خیرکن
نعمت بزرگی قسمت این شهیدان عزیز شد که اولا تکلیف دنیا و اخرتشان را نیک و پاکیزه رقم زدند و اینکه رفتند و این روزها را ندیدند که بنام دین چه جفائی در حق دین میشود و بنام خون شهید چه دکانی برای عده ای درست شده که اگر بودند این شهدا از غصه این جفا کاری ها دق میکردند . امثال بنده ناچیز هم که نه لیاقت این راه را داشتیم و نه افتخار آنرا فقط قسمت ما شده ماندن و دیدن این دلقک بازی ها و روزی صد بار آرزوی مردن .
راجع به اين دو نظر:
در جواب نظر سوم ..خواهر یا برادر گرامی چرا اخه از این ادبیات استفاده میکنید شهدا چرا رفتند ؟برای اینکه ایران وایرانیها بمانند .مطمئن باش اگر شهدا بودند و میدیدند جوانی بد حجاب تو صف نماز وایستاده ساکت نمی نشستند و اگر بودند ومیدیدند ..............پس متحد باشیم حرفای دشمن پسند نزنیم.

در جواب ان عزيز گه گفته:جوانی بد حجاب تو صف نماز وایستاده ساکت نمی نشستند
عزيز انها اگر بودند با محبت و قلب پاك انها راهنمايي ميكردند


مهم نيست كه چه جوري با اين جوونا برخورد ميكردن (باتوم يا محبت) مهم اينه كه اولاً بخاطر حب رياست تأييدشون نميكردن و ازشون استفاده ابزاري نميكردن و ثانياً به وظيفه‌شون هر چي كه بود عمل ميكردن باتوم يا محبت. اگر قبول ندارين به زندگينامه شهدا مراجعه بفرماييد.
دهان دختر زیبا تهی ز دندان است… که هر شکسته دندان بهای یک نان است.
هیچکس فکر نکرد، که در آبادی ویران شده دیگر نان نیست،
و همه مردم شهر، بانگ برداشته اند که چرا سیمان نیست؟
وکسی فکر نکرد که چرا ایمان نیست؟
و زمانی شده است، که به غیر از انسان، هیچ چیز ارزان نیست
فقط می تونم بگم که خوش به حالشون که چنین لیاقتی داشتن.
کجایندان مردان مخلص خدا وان یاران بی ادع کجایند .کجایند ؟؟؟؟
خدا اين شهدا را با سالارشهيدان محشور فرمايد مخصوصا شهيد باكري را كه انگار اين روزها را مي ديد.
جالب است از كشته شدن جوان مردم در بازداشتگاه دوستان ناراحت نمي شوند. بد حجاب نماز خواندن ناراحتشان مي كند
كوردلي تا چه حد؟
خداوندا همه شهدای جنگ را باشهدای صدر اسلام محشور بگردان
حال شما بفرمائید ببینیم این سردار رضائی ما جزو کدام یک از این سه گروه شده اند!
بسيجي هاي واقعي اينها هستند . روح همه شهدا شاد انشالله ما را هم شفاعت كنند.
نفرین بر کسانی که در پناه نام شهدا و با نقاب آنان خیانت به این مردم می کنند و روز بروز شکمهایشان فربه تر می شود.
بیشتر مسئولان کشور از دسته دوم هستند
در جواب اون عزیزی که گفته اگر انها بودند انسانهای بد حجاب سرنماز را راهنمایی میکردن!!!آیا کسی که نماز خوندنو بلد نمیدونه که نباید زنو مرد کنار هم نماز بخونن عزیز نمیخواد خودتونو بچشبونید به این شهدا یا هر کس دیگه ما اگه میدونستیم شهدا کی بودن حرفشون چیه که به این وضع گرفتار نمیشدیم (کجا هستن اون کسانی که این شخصیتهای بزرگی که به عنوان جانبازی رفتند أین عمار)ممنون تابناک مچکر که یاد شهدا رو زنده کردی
وای بر کسانی که نام شهیدان راابزار حزب خود کرده اند وبا مخالیفن امام وانقلاب سر یک سفره می نشیند یعنی همان کسانی که قبل وبعد انقلاب یاری امام نکرده اند و امروز خود را انقلابی ترین معرفی میکنند ومتاسفانه بعضی مسئولین هم دانسته یا ندانسته او را بزرگ خود می پندارند
سلام ای کاش به گفته ی حضرت امام امام گوش بکنیم که می فرمایند: هفتاد سال عبادت کردید خدا قبول کند، یکبار هم این وصیت نامه شهدا را بگیرید و بخوانید و در آن تفکر کنید. چقدر بینش حضرت امام وسیع و گسترده بود که برای سالهای سال سرمشق ملت مسلمان ایران را نوشته است امام کو افرادی که به این نصایح ....
سخت گمنامید ای شقایق سیرتان
کیسه میدوزندبانام شما شیادها...
سه دسته شدن رزمندگان بعد از اتمام جنگ بخشی از وصیتنامه آقا مهدی باکری است و قسم میخورم که مصداق این پیش بینی بطور آشکار دیده شده یکی از شهرهای آذربایجانغربی فرماندار اصلاح طلبی در زمان اصلاحات داشت که در قول عمل از گذشته خود اظهار ندامت میکرد و ایشان در زمان جنگ بیش از 7سال یکی از فرماندهان گردان لشکر 31عاشورا بود ........
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم