بازدید 1899

ليگ واليبال حساس‌تر از هميشه

داماش که يک بازي عقب افتاده دارد، با برتري مقابل دانشگاه آزاد توانست از جايگاه سوم خود در جدول رده‌بندي به مقام دومي صعود کند. اين پيروزي در حالي به دست آمد که کادر فني و بازيکنان اين تيم کسب عنوان دومي و حضور در مرحله حذفي رقابت‌هاي واليبال ليگ را هدف کاري خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳ 03 April 2010
با نزديک شدن ليگ برتر واليبال به هفته‌هاي پاياني، اين ليگ حساس‌تر از هميشه پي‌گيري مي‌شود. در اين هفته‌ها همه تيم‌ها براي فرار از سقوط، قرار گرفتن در بالاي جدول و يا حضور در مرحله حذفي تلاش مي‌کنند و همين موضوع حساسيت بازي‌هاي ليگ را دوچندان کرده است.

به نوشته خراسان؛ پيکان که تا اين‌جاي فصل شگفتي‌ساز ليگ بوده، همچنان با قدرت در صدر جدول جا خوش‌کرده است. شاگردان علي معمري که در هفته سيزدهم دور برگشت ليگ ميهمان بازرگاني گنبد بودند مقابل چشم 4 هزار تماشاگر گنبدي ميزبان را 3 - صفر مغلوب کردند تا ثابت کنند صدرنشيني حق مسلم پيکان است. معمري که به تازگي عمل قلب کرده، با اجازه پزشک معالجش توانست تا از هفته يازدهم دور برگشت مجددا هدايت پيکان را بر عهده بگيرد.

او که از ابتداي سال جاري شاگردانش را براي صف‌آرايي مقابل گنبدي‌ها آماده کرده بود، علت کارش را تعصب تماشاگران گنبدي خوانده بود: «کسب پيروزي در بازي‌هاي خانگي گنبد با توجه به هواداران متعصب اين تيم، براي ميهمانان کار سختي است.»

اما پيکان باز هم با پيروزي از اين مرحله گذر کرد تا بازرگاني گنبد به رده ششم جدول ليگ قانع باشد. در ديگر بازي‌ مهم اين هفته شاگردان حسين معدني به مصاف دانشگاه آزاد رفتند و توانستند در 3 ست متوالي اين تيم را شکست دهند.

داماش که يک بازي عقب افتاده دارد، با برتري مقابل دانشگاه آزاد توانست از جايگاه سوم خود در جدول رده‌بندي به مقام دومي صعود کند. اين پيروزي در حالي به دست آمد که کادر فني و بازيکنان اين تيم کسب عنوان دومي و حضور در مرحله حذفي رقابت‌هاي واليبال ليگ را هدف کاري خود قرار داده‌اند.

در اين هفته کاله آمل، پرسپوليس را 3 - يک مغلوب کرد. در کرمان هم شاگردان پرويز کاظمي شگفتي‌ساز شدند و بانک کشاورزي را 3 - يک شکست دادند اما گويا جو خاص حاکم بر سالن برگزاري اين مسابقه چندان به مذاق مسعود آرامات سرمربي بانک کشاورزي خوش نيامد و اين مربي با بيان اين که فدراسيون واليبال بايد فکري به حال تماشاگران کند، از وضعيت موجود در سالن واليبال کرمان گله‌ کرد: «تماشاگران کرماني جو خاصي در سالن ايجاد کردند که فدراسيون بايد براي بازي‌هايي که در شهرستان انجام مي‌شود براي اين وضعيت تماشاگران تدابيري‌ بينديشد.»

در ساير ديدار‌هاي هفته بيست و ششم گل‌گهر سيرجان 3 -2 ارتعاشات صنعتي را از پيش رو برداشت. سايپا يک - 3 مغلوب خراسان‌رضوي شد و پتروشيمي بندر امام 3 - يک سنگ‌آهن بافق را شکست داد.

نتايج هفته بيست و پنجم:
سايپا 3- پتروشيمي 2
داماش 3- بارزگاني گنبد يک
سنگ‌آهن 2- کاله آمل 3
ارتعاشات صنعتي 3- اروميه يک
دانشگاه‌آزاد صفر- برق کرمان 3
خراسان رضوي 3- گل‌گهر سيرجان يک
پرسپوليس 2- بانک کشاورزي 3
نتايج بازي‌هاي هفته بيست‌وششم:
پيکان 3- بازرگاني گنبد صفر
داماش گيلان 3- دانشگاه آزاد صفر
کاله آمل 3- پرسپوليس يک
گل‌گهر سيرجان 3- ارتعاشات صنعتي 2
خراسان رضوي 3- سايپا يک
برق کرمان 3- بانک کشاورزي يک
پتروشيمي 3- سنگ‌آهن يک
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری