بازدید 4076

عذرخواهی هیات فوتبال تهران از احمدرضا عابدزاده

تیم عابدزاده امروز در ورزشگاه غدیر بازی داشت، اما زمانی که بازیکنان این تیم به محل مسابقه رسیدند داوران در ورزشگاه حضور پیدا نکردند. بعد از پرس و جو مشخص شد که در حالی که به این دو تیم اعلام شده بود بازی ساعت ۱۰ صبح خواهد بود، اما کمیته داوران برای ساعت ۱۲ ظهر به داوران این بازی ابلاغ داده
کد خبر: ۹۲۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 26 August 2019

دبیر هیأت فوتبال استان تهران به ناراحتی احمدرضا عابدزاده بابت برگزار نشدن بازی تیمش، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال ایران در لیگ تهران تیم‌داری می‌کند و تیم او در حالی که قرار بود امروز در یک بازی به میدان برود به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها این دیدار برگزار نشد و این مسئله ناراحتی شدید او را در پی داشت.

تیم عابدزاده امروز در ورزشگاه غدیر بازی داشت، اما زمانی که بازیکنان این تیم به محل مسابقه رسیدند داوران در ورزشگاه حضور پیدا نکردند. بعد از پرس و جو مشخص شد که در حالی که به این دو تیم اعلام شده بود بازی ساعت ۱۰ صبح خواهد بود، اما کمیته داوران برای ساعت ۱۲ ظهر به داوران این بازی ابلاغ داده است که این موضوع ناراحتی و عصبانیت عابدزاده را در پی داشت و به همین خاطر در تماس‌های تلفنی با برخی مسئولان فوتبال گلایه‌های خود را به آن‌ها اعلام کرد.

عباس تیموری دبیر هیأت فوتبال تهران در این خصوص گفت: متاسفانه چنین اتفاقی به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها رخ داده و ما این مسئله را پذیرفتیم. در همین رابطه من امروز با آقای عابدزاده و سرپرست تیمش تماس گرفتم و با آن‌ها در خصوص مشکل رخ داده حرف زدم. خود من آقای عابدزاده را تشویق کردم تیم‌داری کند. چرا که حضور چنین بزرگانی می‌تواند به فوتبال ما کمک زیادی کند. من با آقای عابدزاده صحبت کردم و از او بابت ناهماهنگی رخ داده عذرخواهی کردم. این یک ناهماهنگی بین کمیته مسابقات و کمیته داوران ما بود و دلیل آن هم حجم مسابقات زیادی است که در هیأت فوتبال تهران برگزار می‌کنیم که این مسئله باعث به وجود آمدن این ناهماهنگی شد. قرار است که هیأت فوتبال به زودی این بازی را برگزار کند تا این ناهماهنگی‌ها هم دیگر به وجود نیاید.

اشتباه کمیته داوران هیأت فوتبال تهران صدای عابدزاده را در آورد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی