بازدید 4695
با حضور شهردار تهران صورت گرفت

اعزام ۴۰۰ داوطلب برای پاکسازی مسیر راهپیمایی اربعین

شهردار تهران در مراسم گردهمایی ۴۰۰ تن از خادمین داوطلب پاکسازی مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: امسال خدماتی به شکل مردمی شامل ارایه خدمات پاکسازی در طول مسیر ۱۰۰ کیلومتری نجف به کربلا توسط نیرو‌های داوطلب با لباس ویژه خادم‌المنتظر ارایه خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ 03 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در حاشیه گردهمایی ۴۰۰ نفر از خادمین داوطلب پاکسازی مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی تحت عنوان خادم‌المنتظر در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری تهران مطابق سال‌های گذشته خدمات خود را در مرز‌های کشور عراق ارایه می‌دهد و در نجف و کربلا بویژه در کربلا نیز خدمات ویژه شهرداری تهران به زائران سیدالشهدا ارایه می‌شود.

وی افزود: امسال خدماتی به شکل مردمی شامل ارایه خدمات پاکسازی در طول مسیر ۱۰۰ کیلومتری نجف به کربلا توسط نیرو‌های داوطلب با لباس ویژه خادم‌المنتظر ارایه خواهد شد تا بدین وسیله مسیر دلپذیرتری برای زائران سیدالشهدا در راهپیمایی اربعین مهیا شود.

وی تاکید کرد: این خدمات کاملا داوطلبانه از سوی نیرو‌های داوطلب انجام می‌شود و شهرداری تهران تنها نقش تسهیل‌گری در این موضوع دارد.

شهردار تهران با اشاره به اعزام یکهزار و ۵۰۰ نفر از نیرو‌های شهرداری به کربلا برای ارایه خدمات در مراسم راهپیمایی اربعین، گفت: قطعا هزینه اعزام این افراد هزینه زیادی نیست و این افراد در آنجا مهمان اباعبدالله‌الحسین هستند. امیدواریم همه زائران در کمال امنیت و سلامت در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کنند و ما نیز خادم آن‌ها باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی