بازدید 16049

تجمع تعدادی از سهامداران جلوی وزارت اقتصاد

کد خبر: ۹۳۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 20 October 2019
برخی سهامداران بازار پایه فرابورس با تجمع در مقابل در شمالی وزارت اقتصاد نسبت به نحوه اجرای قوانین جدید بازار پایه اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی سهامداران بازار پایه فرابورس با تجمع در مقابل در شمالی وزارت اقتصاد نسبت به نحوه اجرای قوانین جدید بازار پایه اعتراض کردند.

اعتراض این سهامداران به نحوه اجرای قوانین بازار پایه است و این که چرا دامنه نوسان سهام اندک است و چرا تعداد حراج ها در هفته اندک است.

مسئولان فرابورس هم می‌گویند درصورت وجود صف خرید، تعداد حراج ها قابل افزایش و دامنه نوسان قیممت سهام در تابلوهای رنگی بازار پایه قابل تغییر است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۴
این شروع طوفان است. چند سال است گروهی دارند بورس را در بوق و کرنا می کنند حالا که چند برابر کرده اند با خبرهای صدمن یک غاز دارند سهام ها را به ملت می اندازند و خود از بورس با چند برابر سود خارج می شوند
درادامه سقوط بیسابقه وتاریخی ۱۱۰۰۰ واحدی بورس درهفته گذشته (سه شنبه سیاه بورس) امروز یکشنبه ۲۸ مهر نیز روندنزولی بورس باشدت ادامه یافته و شاخص کل بیش از ۸۰۰۰ واحددیگر سقوط کرد و شاخص کل که چندهفته پیش به مرز ۳۳۰ هزارواحدرسیده بود هم اکنون دراستانه بازگشت به کانال ۲۰۰ هزارواحداست . صف های فروش بسیارمتراکم است وهمه فروشنده شده اند !
با سلام . یه جایی باید حق سهامداران خرد رو گرفت . قوه قضاییه باید به این فساد علنی ورود کند
وضعیت مملکت رو نمیبینن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فکر میکنین نمادها چطور رشد داده میشن؟؟؟؟؟؟!!! واقعا" اقتصاد شکوفا شده و رشد داشته؟؟؟!!!!!
وقتی همه صنایع و کارخونجات متضرر هستن.....چطور انتظار دارین بورس رشد داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اونایی رو هم که میبینین همش دستوریه...همین روزهاست که دیگه دستوری هم قابل کنترل نباشه و ییهو کلا" کله بشه....
کلاً گند زدن به بورس. خشک و تر دارن با هم میسوزن. کاش فقط بازار پایه بود؛ یکی جلوی این حقوقی ها رو بگیره. همه تو قیمت های بالا عرضه کردن، حالا به ده درصد زیر قیمت هم راضی نمیشن. میخوان به زیر چهل درصد برسونن تا از سهامدار جزء بخرن.
واقعا سازمان بورس داره با این حرکتاش تو بازار سرمایه همه رو فراری میده و بهترین عامل رشد اقتصادی کشور رو دارن نابود میکنند
زمانیکه ارزش سهام بصورت حبابی بالامیرود این جماعت جلوی وزارت اقتصاد تجمع نمیکنند حالا که ارزش سهام پایین آمده ناراحت هستند سهامداران باید ریسکشوبپذیرند
سلام. متاسفانه کسی نیست پاسخگو باشد. متاسفم...
تجمع اعتراضی امروز واسه سواستفاده روساي بازار و تغییر بدونه تجربه قوانین که در یک ماه گذشته بارها اونرو تغییر دادن و همه سهام دار هارو با ضرر بیش از50در صد رو برو کرده و اعتماد مردم رو به بازار سرمایه از دست داده و دوباره نقدینگی سرگردان بره يه بازار ديگه رو به هم بریزه
اين مسئولين فرابورس پول مردم و اعتماد مردم رو با بي تدبيري به فنا دادن. اگر اين مسئول در كشور ديگري مثل امارات يا ژاپن يا امريكا بود بود تا حالا بخاطر ندانم كاري و بي ندبيري زندان بود .
اگر قرار به اصلاح قانون بود يك سال پيش بايد انجام ميداديد.
سال دیگه رشداقتصادی منفی نه ونیم درصد پیش بینی شده اونوقت بورس هرروزرکورد ده هزارواحدی میزد عددسازی ازاین تابلوتر؟؟!!!
بیچاره بورس شاخص کل تا مرز۳۳۰ هزارواحدهم رفته بود دوباره برگشت به کانال ۲۰۰ هزارواحد
دولت برخلاف انچه میگوید دارد ازسهامداران حمایت میکند در حال به رکود کشاندن بورس و بلوک پول مردم در سهام برای کنترل نقدینگی است
اعتراض سهامداران بازار پایه به خاطر محدود کردن دامنه نوسانه به ۳ درصده‌.. و همین باعث فراری دادن سرمایه ها از این بازار شده..
عمدا کاری کردن که این بازار جذاب نباشه و کسی نیاد تو این بازار که نتیجش شده یک ماهه سهما دارن منفی میخورن و خیلیا بدبخت شدن.

لطفا این خبر رو اینقدر سطحی کار نکنید.... یک فاجعه اتفاق افتاده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی