بازدید 7235

كريمي: از «ميثاقيان» مشورت گرفته بودم

وي با تمجيد از عملكرد «طالب‌لو» گفت: وحيد طالب‌لو نشان داد كه دروازه‌بان بسيار آماده و پنالتي‌گير موفقي است. من به دايي پيشنهاد مي‌كنم كه وجود چنين دروازه‌باني را در تيم ملي از دست ندهد، چرا كه ممكن است در آينده ديدارهاي تيم ملي نيز به پنالتي كشيده شود.
کد خبر: ۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۹ 23 April 2008

فيروز كريمي گفت: قهرماني در جام حذفي، هدف اصلي استقلال است.

به گزارش ايسنا، سرمربي تيم استقلال تهران پس از پيروزي بر راه‌آهن در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي اظهار كرد: انتظار چنين بازي خوبي را از راه‌آهن داشتم. من دو سال پيش، هدايت اين تيم را بر عهده داشتم و راه‌آهن از جمله تيم‌هايي است كه در فصل نقل و انتقالات چندان دچار تغيير و تحول نشده است. البته اكبر ميثاقيان نيز كار خوبي انجام داد و در اين سطح بازيكنان بسيار خوبي را به راه‌آهن اضافه كرد. در هر صورت من تيم استقلال را براي يك بازي 120 دقيقه‌اي آماده كرده بودم و حتي روي ضربات پنالتي نيز كار كرده بوديم.

وي با تمجيد از عملكرد «طالب‌لو» گفت: وحيد طالب‌لو نشان داد كه دروازه‌بان بسيار آماده و پنالتي‌گير موفقي است. من به دايي پيشنهاد مي‌كنم كه وجود چنين دروازه‌باني را در تيم ملي از دست ندهد، چرا كه ممكن است در آينده ديدارهاي تيم ملي نيز به پنالتي كشيده شود.

كريمي افزود: ما در تمرينات روي ضربات پنالتي كار كرده بوديم و از آنجا كه عملكرد خوب در تمرينات براي بازيكنان پاداش دارد، طالب‌لو و نامداري در اين دو هفته، همه پول باشگاه را به دست آوردند.

سرمربي استقلال ادامه داد: در ليگ برتر به بازيكنان جوانتر و كساني كه تاكنون فرصت زيادي براي بازي نداشته‌اند، ميدان مي‌دهيم و تمركز اصلي ما بر جام حذفي خواهد بود. در واقع، ليگ برتر براي استقلال در خدمت جام حذفي است و قول مي‌دهيم كه بتوانيم قهرماني در جام حذفي را به دست آوريم.

سرمربي تيم استقلال تهران خاطر نشان كرد: روي ضربات پنالتي از بازيكنان راه‌آهن و دروازه‌بان اين تيم شناخت داشتم، ضمن آن‌كه از اكبر ميثاقيان نيز مشورت گرفته بودم.

كريمي در ادامه با اشاره به «نفريه»، عضو هيأت مديره باشگاه استقلال كه در نشست مطبوعاتي حضور داشت، گفت: نفريه دو روز پيش با من تماس گرفت و با تأكيد بر اين كه من در فصل آينده حتي اگر جامي به دست نياورم، سرمربي استقلال خواهم بود، خواهان ارايه برنامه از من شد، ضمن آن كه فتح‌الله‌زاده نيز در گفت‌وگو با من عنوان كرد كه قرارداد چهار بندي براي سال آينده آماده است و باشگاه از من خواست هزينه‌هاي مربوط به جذب بازيكن در فصل آينده را نيز براي برآورد به باشگاه اعلام كنم.

وي درباره اظهارات انصاري‌فرد درباره تيم استقلال نيز گفت: در هر صورت، انصاري‌فرد كارهاي خوبي در باشگاه راه‌آهن انجام داده است و من به نظر او احترام مي‌گذارم، اما قبول كنيد كه استقلال در بازي امروز حتي در طول وقت قانوني بازي شايسته پيروزي بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری