بازدید 35952
جمعِ جمعِ مدیران دولت مهرورز در پارلمان؛

احمدی‌نژادی‌های مجلس یازدهم نمی‌خواهند زیر بلیط اصولگرایان باشند!/ «نقش احمدی‌نژاد» در مجلس چقدر خواهد بود؟

هرچه هست، «احمدی نژادی» های راه یافته به مجلس یازدهم از قرار معلوم می خواهند برای بخش قابل توجهی از مسئولیت ها در پارلمان پیش رو از ریاست گرفته تا هیئت رئیسه و کمیسیون های تخصصی گزینه های اختصاصی خودشان را مطرح کرده و مورد حمایت قرار بدهند و از این حیث نمی خواهند زیر بلیط اصولگرایان راه یافته از طریق لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار بگیرند...
کد خبر: ۹۷۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 25 April 2020

احمدی‌نژادی‌های مجلس یازدهم نمی‌خواهند زیر بلیط اصولگرایان باشند!/ «نقش احمدی‌نژاد» در مجلس چقدر خواهد بود؟

دو هفته پیش «فریدون عباسی» یکی از مدیران راه یافته دولت احمدی نژاد به مجلس یازدهم در جمع 16 نفر از نمایندگان استان های فارس و خوزستان با تاکید بر اینکه قصد دارد جلوی رقم خوردن معادلات مجلس و تقسیم مسئولیت ها در این قوه از بیرون آن را بگیرد، اعلام کرد که به طور حتم در انتخابات ریاست مجلس حضور خواهد داشت و رقیبی برای سایر کاندیداهای تصدی این پست خواهد بود.

به گزارش «تابناک»، هرچند برخی این سخنان را جدی نگرفتند، اما به فاصله یک هفته بعد از اعلام کاندیداتوری رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی در دولت دهم، دیگر مدیر احمدی نژادی راه یافته به مجلس یازدهم، یعنی «سید شمس الدین حسینی» وزیر امور اقتصادی و دارایی احمدی نژاد در دولت مهرورز سخن از کاندیداتوری خود برای ریاست مجلس زد تا مشخص شود، آنها هر طور شده حداقل دنبال سهم ویژه ای در مجلس هستند.

از جمع مدیران و وزیران دولت احمدی نژاد افراد دیگری نظیر «عبدالرضا مصری» وزیر رفاه دولت نهم، «حمیدرضا حاجی بابایی» وزیر آموزش و پرورش دولت دهم، «علی نیکزاد» وزیر راه و شهرسازی دولت دهم و «محمد مهدی زاهدی» وزیر آموزش و پرورش دولت دهم نیز افرادی هستند که نام شان به عنوان گزینه های احتمالی ریاست و نایب رئیسی به گوش می رسد و این نشان می دهد حداقل آنها عده کثیری از حیث افراد مطرح برای کاندیداتوری تصدی مسئولیت ها در مجلس یازدهم دارند.

حالا «شمس الدین حسینی» نماینده منتخب مردم تنکابن در مجلس یازدهم و وزیر اقتصاد دولت دهم پا را فراتر گذاشته و در اظهارنظری که حکایت از برنامه ریزی مفصل تر طیف احمدی نژاد در مجلس آتی دارد، گفته که: جمع ما احمدی‌نژادی‌ها در مجلس جمع است؛ ۵۰ نفریم و فراکسیون تشکیل می‌دهیم.

وی عنوان کرده: اغلب مدیران شاخص دولت نهم و دهم که نامزد انتخابات مجلس شدند رای آوردند. در همین مجلس ۸ عضو کابینه دولت نهم و دهم، ۹ استاندار، تعداد قابل‌توجهی از معاونان وزرا، فرمانداران و مدیران دوره احمدی‌نژاد رای آوردند و از منتخبان مجلس یازدهم هستند. می‌توانم بگویم که بالغ بر ۵۰ نفر هستند. این افراد با هم فصل مشترک دارند و باهم سال‌ها همکاری کرده‌اند.

وی افزوده که وقتی مردم بعد از گذشت چند سال از پایان کار دولت احمدی‌نژاد آنها را نادیده نگرفتند و به آنها رای دادند، آیا منتخبان باید خودشان را نادیده بگیرند؟ نه. بنابراین ما با هم جلساتی داریم اما آن جلسات فقط محدود به مدیران و وزیران دولت نهم و دهم که برای مجلس انتخاب شده‌اند، نیست و صرفا آمال این افراد نیز دولت نهم و دهم نیست. بخش قابل‌توجهی از نمایندگان منتخب با سنجش سلوک رفتاری و عملکردی مدیران دولت نهم و دهم، نسبت به همکاری و همگرایی ابراز تمایل می‌کنند و ما هم استقبال می‌کنیم. تعداد زیادی از نمایندگان ادوار که به مجلس یازدهم راه یافته‌اند هم از جمله مدافعان دولت نهم و دهم هستند.

شمس الدین حسینی در باره تشکیل فراکسیون توسط نمایندگان طیف خود گفته است:ما جلسات متعددی داشتیم و گفت‌وگو کردیم و این امر دور از ذهن نیست که تلاش کنیم این سازماندهی را انجام دهیم.

اینکه مدیران احمدی نژادی اکنون اذعان می کنند که با آرم و مارک «رئیس دولت نهم و دهم» می خواهند در مجلس پیش رو فعالیت کنند، موضوع مهمی است؛ چراکه پس از رد کردن خطوط قرمز نظام توسط احمدی نژاد، بقایی و مشایی که منجربه دستگیری و زندانی شدن دو یار نزدیک رئیس دولت مهرورز شد، بسیاری از افرادی که اکنون خود را احمدی نژادی می نامند، تاکید می کردند که ارتباطی با احمدی نژاد ندارند و به خاطر رفتار او و یارانی که دور او باقی مانده اند، احمدی نژاد را ترک کرده اند و با او ارتباط و رابطه ای ندارند.

اینکه حالا به طور رسمی وزیر اقتصاد او در دولت دهم تاکید می کند بسیاری از مدیران دولت احمدی نژاد وارد مجلس شده اند و می خواهند با آرم و مارک احمدی نژاد فعالیت کنند، کاندیدای تصدی مسئولیت ها بشوند و در نهایت هم فراکسیونی با این عنوان تشکیل بدهند، نشان می دهد که جدایی پیشین آنها از رئیس دولت شان شاید در آن مقطع یک تاکتیک برای حفظ صلاحیت و وجاهت شان در تصدی مسئولیت ها بوده است و حالا که مفری یافته اند، احتمالا آن تاکتیک را رها کرده و راه جدیدی را آغاز خواهند کرد.

هرچه هست، «احمدی نژادی» های راه یافته به مجلس یازدهم از قرار معلوم می خواهند برای بخش قابل توجهی از مسئولیت ها در پارلمان پیش رو از ریاست گرفته تا هیئت رئیسه و کمیسیون های تخصصی گزینه های اختصاصی خودشان را مطرح کرده و مورد حمایت قرار بدهند و از این حیث نمی خواهند زیر بلیط اصولگرایان راه یافته از طریق لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار بگیرند.

طرح چنین مساله ای، این شائبه را ایجاد می کند که آیا وزیران، اعضای کابینه، مدیران و روسای سابق دولت مهرورز به دنبال پیروی کردن از خط و فرمان رئیس سابق شان در دولت یعنی «محمود احمدی نژاد» خواهند بود؛ موضوعی که این سئوال را ایجاد می کند که آیا نقش رئیس دولت مهرورزی در مجلس یازدهم چه اندازه خواهد بود و آیا فراکسیون احمدی نژادی ها منویات او را در پارلمان پیش خواهند برد یا خیر؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵۸
این مجلس حتی علیه اصولگرا هاست،یعنی احمدی نژادی ها و پایداری ها همه کاره خواهند شد!
وای بحال مردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
خوش به حال مردم چرا وای به حال مردم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
جانمان فدای احمدی نژاد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
وای به حال مردم نه وای به خال سرمایه داران و عده ای خس و خاشاک
درود. براحمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
آقا لطفا وقتی از ایشان اسم می برید،لطفا بفرماییدحاج دکتر محموداحمدی نژاد ،امیر کبیر زمانه،معجزه ی هزاره ی سوم،هاله ی نور دیده،درهم شکننده ی هیمنه ی غرب،،مادر چاوز بغل کن،استاد برادران رحیمی،بقایی،مشایی،عبدالرضا اکبری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
واقعا درود وذحمت خدا براحمدی نژاد که در تاربخ ابران مانگار شد
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
واقعا ایشان در تاریخ ایران ماندگار شد اما منفی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
همچنان که : چنگیز خان و اسکندر و تیمور و هیتلر و صدام و قذافی و موگابه و چاوز در تاریخ جاویدان هستند !!؟؟
یادتان هست زمان احمدی نژاد دلار شده بود ۱۷۰۰ تومان نوشتید دلار به حد خجالت رسید و هم وقتی که ۱۹۳۰۰ تومان شد حتی یک بار چنین اعتراض نکردید ...؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
خدا دشمنان احمدی نژاد را خوار کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
بله همانزمان که ظرف ۵ سال احمدی نزاد از محل بالا رفتن قیمت جهانی نفت
به اندازه ۸۰۰ میلیارد دلار
یعنی به میزان صد سال درآمد نفتی کشور را به دست آورد !؟
و میشد کل کشور را ده بار کوبید و دوباره عالی ساخت !؟
ولی ایشان فقط کوبید !!؟؟
و پولها هم در دنیا بین ضعفا و مستمندان توزیع و اتلاف شد و اختلاس شد و گم شد و تمام شد و هیچ!؟
و فقط تورم و فقر و گرانی و بیکاری و تحریم و فلاکت آن نصیب مردم ایران شد و تمام شد !!!!!؟؟؟؟؟
روز از نو روزی از نو....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
واقعا جای تاسف دارد. هشت سال روحانی فقط سواری گرفت اونوقت چنین پیامی از شمای خارج نشین نشانه چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
ما منصفانه باید قدردان تلاش های هم دکتر احمدی نژاد و هم دکتر روحانی در رفع مشکلات .باشیم
الان حالمون یه کم بهتره
تبری جستن از احمدی نژاد در هنگام عبورش از خطوط قرمز نظام توسط این مدیران اسبق احمدی نژادی تاکتیک برای حفظ اعتبارش ن نبود. دروغگویی رو از رئیس شون یادگرفتن، هر دروغی رو میگن تا به قدرت برسن و مدل احمدی نژاد رو در مدیریت امور بکار ببندن. عوامفریبی محض تخصصشون هستش
همه این ها در نهایت نشان یم دهد چیزی که برای بزرگان اهمیت ندارد، زندگی مردمی است که زا هستی تهی شده اند، وگرنه افراد می توانند دزدی کنند، پول ها را کیسه کیسه در اسمان کشور بربایند، سازمان های قدیمی و ریشه دار را منحل کنند، دنیا را به جان ایران بیندازند، قطعنامه های خانمان سوز را کاغذپاره بنامند، و سرانجام ترگل و ورگل همه کاره کشور شوند، مثل اینکه همه آن خطوط قرمز ها و ... تنها دعوای زرگری بوده است!!! ولی آیا به این هم فکر کرده اید که روزی که کارد از استخوان بگذرد، چه خواهند شد؟؟؟؟؟
تابناک چرا حسودی میکنی؟؟؟؟
بابا احمدي نژاد هم امتحان پس داده به فكر ديگري باشيد
از نمایندگان احمدی نژادی و پایدارچی باید ترسید اینها بیشتر از منافع ملی به منافع حزبی فکر میکنند و این وسط کارهای انها به نام اصولگرایان ثبت خواهد شد و میانه رو ها و اعتدالیون اصولگرا باید هزینه انها را بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
برو بیبین چگونه بچه هاش میلیونر شدند و چقدر از بودجه مملکت را بیهوده ومشکوک به هدر داد!
احمدی نژاد و خودش و دارودسته هاش که چیزی نیست فرقی ندارن
شرمنده که روحانی دروغ نمیگه بنزین یه نمونشه پس نگیداحمدی نژاددروغگو.احمدینژادطرفدارقشرضعیف بوداماافرادصاحب ثروت که منافشون درخطربودباعث گرانی میشدن متسفانه مردم قبل نظردادن فکرنمیکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
بهترنیست بفرماییدآقای احمدی نژادپوپولیست هستند؟!!سیاستهاورفتارشون بظاهردرحمایت ازقشرضعیف بودولی درعمل نتیجش دردرازمدت بضرراقشارمختلف بویزه ضعیف شد!!!یادتون رفته میزان رایانه رودرشب آخرکه میخواستن اعلام کنندگفتن حدود21هزارتومان به ازاءهرنفرتعیین کردندولی من درجهت رعایت حال مردم گفتم بکنیینش 2برار!!!این دوبرابرازکجااومد؟یادتون رفته؟!!قانون هدفمندی یارانه هاچی بود وقراربودمنابعش چطورهزینه بشه؟!!آیاایشون به قانونش پایبندبود؟!!!یافقط جهت دلخوشی ورضایت کوتاه مدت مردم واینکه تصویرمردمی ازخودش نشون بده چنین کاری انجام داد؟؟!!!عواقب اجرای نادرست اون قانون چی شدوهمینطوربقیه سیاستهای نادرست ودستوری وخودکامگی ایشون چی شد؟رفتاروگفتارناپخته ونامناسب وبدون موقع شناسی ایشون درموردقطعنامه های تحریمی سازمان ملل چه عواقبی برای کشورداشت؟!!!ا...
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
روحانی از دل احمدی نژاد بیرون زد!
سلام. به یاری خداوند و با تلاش یاران احمدی نژاد، وضعیت بهتر خواهد شد. صبر کنیم و ببینیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
شرمتان نمیشود!
نه اصولگرا نه اصلاح طلب ملت از هر دو طیف بیزارند فقط مردان بهاری که امتحان خود را دادند انشاالله دولت بعد بهاری باشد و اونم احمدی نژاد باشد اگه مهندسین بزارند و بقیه هم دبه نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
این بهاری ها که از اون دوتا دبگر بدتر تر خودشون را نشون دادند!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
شما همون کنایه رهبر انقلاب کافیتونه که فرمودن اونهایی که نزدیک به یک دهه همه امکانات مملکت دستشون بوده حق ندارند به عنوان اپزوسیون منتقد نظام باشند. احمدی نژاد امتحانش رو در به بدترین وجه ممکن خصوصا در عرصه اقتصاد پس داده پس لطفا از خودش این حریانه تا اون یارانش تا امثال شماها که فکر میکنید ملت حافظه خودشون رو از دست دادند و سال 90 تا 92 رو
که مملکت رو هوا میرفت رو فراموش کردند فقط سکوت کنید . هیچ دولتی از نظر ثبات اقتصادی و وجه بین المللی و رونق سرمایه گذاری مثل دولت خاتمی نمیشه. اگر اقتصاد اون دولت نبود و ذخیره ارزی که مفت مفت
تحویا دولت احمدی نژاد داد، از کجا میخواست تو سه سال اول بریز و بپاش کنه بعد بیافته به خنسی و مملک رو ول کنه به امان خدا؟
خطوط قرمز نظام رو رسانه هایی امثال تابناک در سال ۸۸ رد کردن
در ضمن احمدی نژادی ها خیلی زیاد هستند، ده ها میلیون ایرانی الان عمیقا احمدی نژادی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
اینها ،همونهایی هستند که ثروت مردم را جمع اوری کرده اند ،و با دولت ورشکسته فعلی میخواهند همه چیز را در دست بگیرند ،عجب خیالی باطل!
مگه احمدی نژاد ومدیران دولت نهم ودهم به جزخدمت به مردم وپیشرفت نظام ازهسته ای گرفته تاهوافضا،نانو رتبه ۱۶علمی درجهان وساخت ۴میلیون مسکن مهروسهام عدالت و....چه ظلمی به نظام ومردم کرده اندکه عده ایی عوام فریبانه حرفهای دروغ به ایناوارد میکنن ازدولت روحانی خیانت بارتر به مردم ونظام وشماچیردیگری دیدین بگین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
ایا خودت هم به این چرندیات اعتقاد داری؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
احمدی نژاد بنیان اقتصاد رو ویران کرد. تو چی میدنی که چند شرکت و بنگاه تولیدی رو بعد از سال 89 زمین زد. روزی 4 بار قیمت اجناس تغییر میکرد فراموش کردی؟ شما اگه میخوای خودتو به حماقت بزنی مختاری ولی نمیتونی مردم رو احمق فرض کنی. احمدی نژاد یه مدت از صدقه سر صندوق ذخیره ارزی خاتمی هی برای تبلیغات خودش ول خرجی میکرد که اونم خودش هزار ماجرا داره که باید یه شاهنامه 10 منی براش نوشت ولی آخر دوره اش ببینید به چه وضعی مملکت افتاد و چه تورمی داشت با این تفاوت که احمدی نژاد همه پشتش بودند و براش کف و هورا میکشیدند ولی روحانی همه علیهش هستند و دنبال زمین زدنش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
همین 45تومن یارانه یادگاری احمدی نژاد بود.مسکن مهر و هسته ای که آقای روحانی ب فنا داد و ورود به فضا و پیشرفت علمی.....خدایی ببینید روحانی جز برادران ناکارامد بودن چی در چنته مدیرانش هست؟
چه تحلیل مغرضانه و جانبدارانه و با هدف خاص
تابناک کاسب جام های زهر !!!
اقای حسینی نگفته وابسته به احمدینژاد هستن یا با مارک او میخوان کار کنن ... !!!
گفته مدیران و مقامات دولت نهم و دهم یا دولت احمدینژاد میخوان فراکسیون داشته باشن
کینه ورزانه مطالب را تحریف نکنین
احمدی نژاد ۱۴۰۰
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
ایشون و طرفدارانش موجب سقوط فعلی کشور هستند،چکونه میخواهند بجلو بروند
احمدی قفل را شکست ولی هفده هر ار سانتریفوژ ودهن دراکو گل نگرفت تمام شرکتها فعال بودند ماشین ساری اراک زمین فوتبال نبود این همه سلطان از سکه بگیر تا لینک نبود التماس آمریکا نمی کرد ها می قشر ضعیف بود آقای نوبخت مگر. دروغ پیدا نشه یک کلمه راست بگه
آقای احمدی‌نژاد از لیستی یا کسی حمایت نمی‌کنند اما رویکرد تحریمی ندارند فقط می‌گویند به اسم ما کسی وارد مجلس نشود. این هم که لیستی ارایه نمی‌کنند به این دلیل است که معترضند که چرا این تفکر را رد صلاحیت می‌کنند. ما معتقدیم هر ایرانی حق دارد وارد عرصه انتخابات شود؛ چه اصولگرا باشد، چه پایداری باشد، ‌چه اصلاح‌طلب باشد، چه جبهه ملی باشد، چه نهضت آزادی باشد و ... هر ایرانی با هر تفکری زمانی که در ایران است، باید در قانونگذاری نقش داشته ‌باشد پس باید فضا را برای ورود همه افکار باز کرد اما امسال تنها فضا برای اصولگرایان باز شده است.
خداییش دکتر احمدی نژاد تو دوره ریاست جمهوریش خالصانه کار کرد.و خود من جزو کسانی بودم هر زمان که ایشون رو از تلویزیون میدیدم واقعا احساس میکردم نزدیکترین فرد رو به خودم از لحاظ مردم داری و بدون هیچ تشریفات و تبلیغاتی میبینم . خداوند عاقبت ایشان را ختم به خیر بفرماید. من که خیلی دوستشون داشتم و دارم
احمدی نژاد یؤسف زمانه وعزیزایران است
احمدی نژاد یؤسف زمانه وعزیزایران است
سلام و درود خدا بر محمود مردمی نژاد
جناح احمدی نژاددلسوزترهستند،اماگاهی لجبازوخودسرمیشوندکه امیدوارم ابن ضعفهارابرطرف کنند.
جناب سایت تابناک یه سری به رییس‌جمهوری منتخبان بنداز ا دلار 19 هزار تومانی پراید 70 میلیون تومانی نرخ تورم 200 درصدی بدبخت کردن مردم ایجاد فساد اجتماعی و اداری بابا شما دیگه باید برید یه گوشه اگه جرات داری و بر خلاف معیارها نیست چاپ کن شما حقیر تر از اون هستید که اسم احمدی نژاد رو بیارید
تو را به خدا تورا به هر کی مپرسید جلو گرانی رو بگیرید فقط سرمایه رو از مسکن در بیاورید ببرید داخل تولید همه چی حل میشه به خدا از دخترم خجالت میکشم ۱۷ سال زحمت کشیم بر باد رفت
تاریخ انقلاب اسلامی. بهتر از احمدی نژاد را به خود نخواهد دید. او در قلب میلیونها ایرانی است. خادم محرومین و مستضعفین به معنای واقعی کلمه. پرکارترین. مردمی ترین. دلسوزترین ، پاکترین. ساده زیست ترین. رئیس جمهور انقلاب اسلامی.
شاید در نزاع قدرتهای پشت پرده ، لقمه نانی، زمین بیافتد برای مردم. البته شاید
درودبه احمدی نژاد،دل شیرداشت غیرازخداازهیچ کسی نمیترسید،درک میکردمردم رو،واقعآخوب کارکرد،من خودم یک تولیدکننده ام که دراون دوره بهترین کاسبی روداشتیم وحتی صادرات ولی امروزمن خودم مجبورشدم از۱۳۰نفری که واسم کارمیکردن ۴۷نفربفرستمیشون برن اونم مجبوربودم کاسبی خرابه احتمال کم کردن نیروهم دوباره شایدبکنم نه مواداولیه نه تولیدی نه فروشی ونه کمک مالی ونه همایتی،حالاامثال من داخل این مملکت ببینیدچقدرزیادهستند
خودتان را به آب و آتش نزنید رییس جمهور بعدی ظریف خواهدبود.
دکتر محمود احمدی نژاد واقعا مردمی بود هنوزم خیلیا تو قنوت نماز شباشون دعاش میکنند من قسم راحت تر ازجان میخورم که ایشان قرونی ازبیت المال خرج خود اطرافیانش نکرد مهم شخص خود بود وبس گرانیا و...اتفاق های کهرخ هم داد همش دشمناش با احتکار ولابی کشور به هم ریختن ریس جمهور عزیزمون مشکلش این بودکه همه رو فکر میکرد مثل خودش خوب دست پاک و...هستن اعتماد میکرد
اگریک وجب ازبهشت جایی باشد جای احمدی نزاداست من یک کارگرم فدای احمدی نژادبشم اوفرشته حق برروی زمین است چرااین ادم نباید رعیس جمهورباشد چرا دلیل باربگو انشاالله خدابئشتربهش عزت بده
انشالله ب لطف خدا ب کمک مردان دلیر و هم رزم های دکتر احمدی نژاد وضعیت کشورمون خوب شه. ب امید خدا
تابناك عزيز !
در تبليغ " هنوز براي كنكور نخوندي و يا شركت در دانشگاه تهران " خانم ايراني محجبه اي هست كه پوشش دست تا آرنج ندارد ونصف موهايش پيداست يا مانتوي جلو باز پوشيده است .اين گونه پوشش اسلامي نيست و خلاف اسلام است و از تابناك بعيد است.
با تشكر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم