بازدید 7684

مشایی: من انتخاب شده‌ام تا شغل‌ها کم شود

کد خبر: ۹۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۷ 12 May 2010
اسفندیار رحیم مشایی ضمن نپذیرفتن چند شغله بودنش گفت: مسئولیتهایی که من دارم شغل نیست و من انتخاب شده‌ام تا شغلی ایجاد نشود و تنها کارها تسریع شود.

به نوشته «آرمان»، رئیس دفتر احمدی‌نژاد این را خطاب به مجری برنامه زنده تلویزیونی «تهران 20» گفت که نزدیک به یک دقیقه طول کشید تا مسئولیت‌های مشایی را از روی کاغذ بخواند.

به گزارش خبرآنلاین دیگر گفته‌های مشایی به قرار زیر است: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نیمه دوم سال حتما اجرا می‌شود ولی اینکه شروع از کدام ماه است هنوز مشخص نیست. 

یکی از دستاوردهای حضور رئیس جمهور در نیویورک این است که ایران یک نمایندگی از کشورهای جهان درباره مساله انرژی هسته‌ای پیدا کرده است. 

این چند کشوری که محل سخنرانی احمدی‌نژاد را ترک کردند، خودشان ضرر کردند و آبرویشان رفت. اگر اجلاس را ترک نمی‌کردند حداقل می‌توانستند بگویند هماهنگ کرده بودیم سالن را ترک نکنیم و گرنه اگر اجلاس را ترک می‌کردیم نصف هیات‌های حاضر اجلاس را ترک می‌کردند. 

یکی از دوستان همراه ما به یکی از اعضای یک هیات کشور ترک کننده محل سخنرانی گفته بود که چرا سالن را ترک می‌کنید. این که حرف‌های کارشناسی است؟ آن فرد گفته بود که این دستور است. دستور داریم اجلاس را ترک کنیم. اما من سخنان رئیس جمهور شما را گوش دادم. حرف‌های خوبی زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار