بازدید 20402
۳

۱۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس تهران خالی از سکنه

۱۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس تهران خالی از سکنهبر اساس مستندات موجود و بررسی‌های میدانی انجام شده ۴۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس در استان تهران با امکانات کامل افتتاح شده و ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد آن ساکن شده‌اند.
کد خبر: ۹۸۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 10 June 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، ۱۵ هزار واحد مسکن مهر خالی از سکنه است که اغلب آن در تملک محتکران مسکن، دلالان و سرمایه‌گذاران است و بر اساس همین گزارش، ٨٠٠٠ مالک برای تحویل واحد خود مراجعه نمی کنند و همچنین ٧٠٠٠ مالک دیگر که واحد خود را تحویل گرفته اند منجربه سکونت نشده است.

گفتنی است بیش از ٣٠٠٠ واحد مسکونی تحویل شده، عمر بیش از ۳۰ سال دارند که همچنان خالی از سکنه است.

حال به نظر می رسد، اخذ تصمیم های پیشگیرانه و بازدارنده می‌تواند روند تحویل واحدهای مسکونی که منجر به سکونت واقعی باشد را افزایش داده و بازار مسکن مهر پردیس را به یک ثبات قیمتی رسانده و موجب رشد سریعتر امکانات رفاهی شهری شود.

گفتنی است، شهر جدید پردیس از ترکیب بخش های بومهن و جاجرود در تابعیت استان تهران است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
باید خانه هایی که با امکانات و هزینه دولت ساخته شده اند مانند مسکن مهر در صورت خالی بودن مالکیت آنها دوباره به دولت واگذار شوند
اگر هدف از ساخت مسکن مهر خانه دار شدن آنهایی بود که خانه نداشتن چرا پس اجازه خرید و فروش آن در دفترخانه ها به صورت وکالتی داده شده است . اگر فرد متقاضی واقعا نیاز داشت پس چرا فروخته . مقصر کیه ؟!!!!!!!!!!
باید برای آورده انها بر مبنای نرخ سود بانکی سود محاسبه شود و آورده انها پس داده شود و مالکیت از انها گرفته و به متقاضیان جدید مسکن حمایتی تحویل دادهشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی