بازدید 7914

دومین ستاره آرسنال هم السدی می‌شود

باشگاه السد به دنبال جذب دومین ستاره سابق تیم فوتبال آرسنال است.
کد خبر: ۹۹۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 26 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، طی روزهای اخیر و پس از پیوستن سانتی کاسورلا به تیم فوتبال السد، حالا کوکولین هم مورد توجه مسئولان متمول این باشگاه قطری قرار گرفته و برای جذب این ستاره پیشقدم شده اند.


پیش تر مدیران السد کاسورلا را از با اتمام قرارداد و به صورت آزاد از ویارئال جذب کرده بودند و حالا به سراغ باشگاه والنسیا رفته اند تا یکی دیگر از بازیکنان مطرح سال های اخیر دنیا را به قطر بیاورند؛ انتقال هایی که بخش مهمی از آن به حضور ژاوی در السد مرتبط است.


با این حال این انتقال چندان هم ساده نیست؛ باشگاه السد قصد ندارد رقم بالایی به باشگاه والنسیا برای نهایی شدن این انتقال بدهد و پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی آنها طی هر سال برای کوکولین توانسته این بازیکن را وسوسه کند تا پس از سه سال درنهایت پیشنهاد السد را در آستانه 30 سالگی قبول کند.


البته قبول این پیشنهاد برای بازیکنی که هنوز می تواند در سطح اول فوتبال دنیا بازی کند، ابهامات زیادی را ایجاد کرده و کوکولین را بر سر دو راهی قرار داده است؛ آنچه مسلم است، اما اینکه ژاوی و مدیران باشگاه السد برای جذب کوکولین خیلی خیلی جدی به نظر می رسند و هیچ بعید نیست که در روزهای پایانی شهریور ماه شاهد حضور این دو بازیکن در ترکیب السد مقابل سپاهان باشیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی