بازدید 9611

واکسنی برای کسب و کارها در دوران کرونا

کد خبر: ۹۹۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 18 August 2020

فقط اندکی توجه به اطرافمان لازم داریم تا متوجه شویم که فضای کسب و کار امروز نسبت به گذشته چقدر متفاوت شده است. دنیای معاصر تیزهوشی خاصی می طلبد تا بتوانیم به ثروت و آرامش مالی دست یابیم و در آن موفق شویم. در این ارتباط با آقای معراج معمارنسب، مشاور کسب و کارهای اینترنتی گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

  • لطفاً کمی در مورد فضای فعلی کسب و کار برایمان بگویید؟

واقعیت این است که مشخصه ی اصلی دنیای معاصر، اینترنت است. در شرایط فعلی، روزبه‌روز به تعداد افرادی که از فضای مجازی به عنوان مرجعی برای دریافت خدمات استفاده می‌کنند، افزوده می‌شود.

اکنون بیش از دو و نیم میلیارد نفر در دنیا از اینترنت استفاده می‌کنند. بنابراین اولین جایی که مردم به دنبال شرکت و خدمات شما می‌گردند، بر روی اینترنت است و اگر کسب‌وکارتان را به ‌صورت آنلاین و اینترنتی در نیاورید، رقبا به‌زودی از شما پیشی گرفته و بسیار قوی‌تر و پیشرفته‌تر از شما در فضای اینترنت شروع به فعالیت می‌کنند.

واکسنی برای کسب و کارها در دوران کرونا

  • آیا این ادعا درست است که در شرایط کرونایی کسب و کارهای مجازی نسبت به سنتی ها از مشکلات در امان ماندند؟

بله دقیقاً این حرف درست است. چرا که کسب و کارهای سنتی مستلزم حضور افراد در محل کار بودند و با توجه به تعطیلی های اجباری بسیار ضرر دیدند. اما کسب و کارهای آنلاین در کمال آرامش به کار خود ادامه دادند و صاحبانشان را به سودهای کلانی رساندند. از طرف دیگر، شرایط کرونایی باعث شد که این کسب و کارهای مجازی بیش از قبل مورد توجه قرار بگیرند و کارساز باشند. به طور کلی، به نظر می رسد رفتن به سمت کسب و کارهای اینترنتی در دنیای معاصر یک گزینه نیست، بلکه یک اجبار است.

  • واقعاً نیاز است که به کسب و کار سنتی خود شکل و شمایل اینترنتی بدهیم؟

بله واقعیت این است که هیچ چیزی در دنیای کسب و کار فعلی، بیشتر از این برای شما ضرورت ندارد که کسب و کارتان را مدرن کنید. به طور مثال، فرض کنید که شما به عنوان یک خشک‌شویی مشغول به فعالیت هستید و هنوز کسب‌وکارتان را اینترنتی نکرده‌اید، خوب است بدانید که هم‌اکنون رقبای شما به‌ صورت استارتاپ خشک‌شویی آنلاین، شروع به فعالیت و ارائه خدمات کرده اند و توانسته‌اند به بهترین شکل در این فضا رشد کنند.

مهم اینکه، با استفاده از فضای مجازی و اینترنت می‌توانید تبلیغات متنوع‌تر و پربازده‌تری داشته باشید و هزینه کمتری نیز برای تبلیغات خود بپردازید.

واکسنی برای کسب و کارها در دوران کرونا

  • اگر بخواهیم کسب و کار مجازی خود را راه اندازی کنیم به چه چیزهایی نیاز داریم؟

شما برای راه اندازی کسب و کار مجازی نیاز به یک سری منابع نیاز دارید، منابعی نظیر نیرو های انسانی، فروشگاه اینترنتی و وب سایت، شبکه های اجتماعی فعال و به روز، شما با استفاده از یک وب‌سایت می‌توانید به ‌راحتی خدمات و محصولات خود را به کاربران اینترنت معرفی و آنان را از آخرین تغییرات و جدیدترین خدماتتان مطلع کنید.

 

واکسنی برای کسب و کارها در دوران کرونا

داشتن یک وب‌سایت مناسب و کارآمد، به گسترش کسب‌وکار شما کمک زیادی خواهد کرد و عدم حضور شما در اینترنت، در صورت حضور سایر رقبا در این عرصه، به معنای از دست دادن مشتریان و رکود اقتصادی است.

در پایان به یاد داشته باشید که صرفا داشتن یک وب سایت یا یک صفحه اینستاگرام به تنهایی کاربردی ندارد و شما باید برای دریافت نتیجه برای وب سایت و اینستاگرام خود تولید محتوا انجام دهید، اگر این کار به‌ درستی انجام شود، می‌تواند همچون فروشنده‌ای آنلاین عمل کند که 24 ساعته و در تمام طول هفته به مشتریان شرکت شما کالا یا خدمات ارائه می‌کند. مجموعه مای کاستومر با سال‌ها تجربه در طراحی سایت‌های اینترنتی و فروشگاهی، تولید محتوا و مدیریت اینستاگرام و همچنین طراحی استراتژی کسب و کارهای اینترنتی می تواند یک مرجع قابل اعتماد برای شما به منظور راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان باشد. تیم ما با بهره‌گیری از حرفه ای ترین افراد در کنار شما خواهد بود تا شما را تا قلّه های موفقیت و استقلال مالی همراهی کند.

برای دریافت مشاوره با شماره های 09124777487 – 02126408816-17 تماس بگیرید و یا به وب سایت مای کاستومر مراجعه نمایید.

http://www.mycustomer.ir

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی