بازدید 29569

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲ شهریور ۹۹/ ۱۴۱ تن دیگر جان باختند

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۱۱۳ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۴۱ نفر از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۹۹۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 23 August 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۳۵۸ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۸۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳۵۸ هزار و ۹۰۵ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۰ هزار و ۶۴۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۰۹ هزار و ۴۶۴ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۸۴۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۳۶ هزار و ۷۱۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: ️استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۷ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۹ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
اگر دولت تعمدی برای بالا نگه داشتن آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا نداره پس چرا تا آمار اندکی در حال کم شدن است حرف از برداشتن طرح ترافیک و احتمال بازگشایی حضوری برخی مدارس و ... است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
شما این کامنت رو تو چند خبرگزاری کپی پیست می کنی؟
15:02 هم تو فارس ثبت شده
https://www.farsnews.ir/news/13990602000636/%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B3-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-26-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9%82%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D9%88-%D9%87%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1
نرخ مرگ در جهان خوب داره کاهش پیدا میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
نرخ رشد آمار ایرانه که نمیگذاره از این پایین تر بیاد
سلام - تا زور بالای سرمان نباشد و جریمه جهت کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمیکنند در نظر گرفته نشود اوضاع به همین صورت خواهد بود و روز بزروز به آمار (بقولی مهندسی شده ) اضافه خواهد شد - در برخی از اماکن عمومی و سر بسته ضروریست تا نیروی انتظامی به کسانی که ماسک ندارد و فاصل اجتماعی را رعایت نمی کنند تذکر دهند و حتی جریمه وضع گردد
در بازار و پاساژ ها برخی از فروشندگان ماسک ندارند - در اتوبوس و مترو خیلی ها ماسک ندارند - در میادین تره بار و نانوایی ها مردم بدون در نظر گرفتن فاصله اجتماعی در صف هستند و برخی هم ماسک ندارند

چرا اینقدر برخی بی تفاوت هستند ؟ چرا جان مردم دیگر ارزشی ندارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
سخنی از مادرزن کرونا
کو اونایی که میگفتن امار مرگ و میر رو کم میکنند تا کنکور و محرم برگذار بشه. کو تونایی که میگفتن امارو کم میکنن تا روز قدس برگذار بشه؟ کجایین ادمای دروغ ساز؟ امار مرگ بالا پایین میشه. این خودمانیم که رعایت نمیکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
مثبت اشتباهی. دوست عزیر یکم نوسان تو عددسازی برای عادی جلوه دادن انجام مشه. مثل یه افزایش جزئی شاخص بورس هفته پیش که ملت فکر نکنن کاهشیه و بیش از این نفروشن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
ناشناس 15:57 درسته که کامنت رو نمیشه ردیابی کرد ولی یه چیزی وجود داره به نام شرافت! از بورس چی میدونی؟ میدونی دستکاری شاخص نیاز به دستکاری هسته داره که فعلا آقایون جرئت نزدیک شدن بش رو ندارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
فعلا تو آلبانی و جاهای دیگه ساکت نشستن به امید
موج سوم و بالا رفتن و پایین آمدن مرگ ایرانیان
هر وقت موجی از بیماری و مرگ شروع میشه، موج حملات اونا هم شروع میشه
اگه دقت کنید از خیلی جهات شبیه همین ویروس کرونا هستن
بنظر ميرسد صدا و سيماي لابلاي تبليغات مابين برنامه ها يك زماني را براي تبليغ استفاده از ماسك و نمايش وضعيت وخيم افراد كرونايي در بخش ICU را به نمايش بگذارد چون تاثير فيلم و تصوير از گفته ها بيشتر است ضمن انكه در برخي موارد ايجاد ترس بازدارنده است .
یارو انقد مشنگه میگه کو اونا ک می گفتن امار برا محرم اومده پایین نگا کنید باز رفته بالا.تو انگار توو باغ نیستی کلا حرفم نزن
بعد محرم خواهیم دید چه خبر است فقط ۱۰ روز صبر کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار