صفحه نخست

آی تابناک

تابناک با تو

تابناک جوان

استان ها

صفحات داخلی

۴۲۰۰بازدید
گزارش تمرین آبی پوشان؛
هواداران حاضر در کمپ استقلال به شدت از اینکه گفته شده است کارلوس کی‌روش دیگر سرمربی تیم ملی ایران نخواهد بود ابراز رضایت کرده و نتوانستند خوشحالی خود را پنهان کنند.

 به گزارش مهر، تمرین عصر چهارشنبه استقلال ساعت ۱۷ و ۳۰ و با حضور بیش از ۱۰۰ تماشاگر در کمپ اختصاصی زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد.

*در این تمرین هواداران استقلال که مطلع شده بودند کارلوس کی‌روش با عصبانیت فدراسیون فوتبال را ترک کرده و به احتمال زیادی دیگر سرمر بی تیم ملی نخواهد بود به شدت از این موضوع شادمان بودند و ابراز می کردند که با رفتن او استقلال نفس راحتی خواهد کشید و به آرامش می رسد.

*هواداران استقلال اعتقاد داشتند که کی‎روش در طول مدت حضورش در ایران به عنوان سرمربی خیانت بزرگی به استقلال کرد.

* در حالی که فاصله کمپ استقلال و ورزشگاه آزادی بسیار کم است صدای تشویق هواداران پرسپولیس به خوبی از ورزشگاه آزادی در کمپ اختصاصی آبی پوشان شنیده می‎شد و بازیکنان استقلال معتقد بودند که هواداران این تیم برای پیروزی مقابل النصر عربستان با حضورشان در ورزشگاه آزادی سنگ تمام گذاشتند.

*بازیکنان استقلال همچنین از خبرنگاران خواستند که به طور مرتب نتیجه بازی در ورزشگاه آزادی را به آنها اطلاع دهند.

*جاسم کرار امروز برای اولین بار در طول حضورش در استقلال زودتر از سایر بازیکنان به کمپ آمد و به تنهایی تمرینات ویژه ای را انجام داد. با توجه به اینکه کمپ استقلال بسیار به ورزشگاه آزادی نزدیک است تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسانی که می خواستند جهت پوشش دیدار پرسپولیس و النصر به ورزشگاه آزادی بروند قبل از آن به کمپ آمده و از نزدیک شاهد تمرین آبی پوشان بودند.

*تعدادی از حاضران در کمپ جلوی درب رختکن بازیکنان تجمع کرده و از آنان خواستند برای پیروزی مقابل ذوب آهن تلاش کنند و بازیکنان هم قول دادند تمام تلاش خود را کرده تا سه امتیاز حساس خانگی این دیدار را کسب کنند.

*در ابتدای تمرین سرمربی استقلال حدود ۵ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست با توجه به اینکه امروز آخرین تمرین سنگین استقلال قبل از دیدار مقابل ذوب آهن است با جدیت تمرین کرده و خود را آماده بازی روز جمعه کنند.

*پس از صحبت های سرمربی بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را زیر نظر مربی بدنساز گرم کرده سپس در گروه های ۷ نفره به بازی آقاوسط پرداخته و پس از آن به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته و سپس در یک سوم زمین و در قالب دو تیم آبی و صورتی فوتبال همراه با کارهای تاکتیکی را انجام دادند.

*  در دقیقه ۷۵ تمرین سرمربی استقلال زمین چمن را ترک کرد و برای دیدن بازی النصر با پرسپولیس به دفتر کمپ رفت.

*در بخش پایانی تمرین بازیکنان به زدن ضربات ایستگاهی پرداخته که در این تمرین جاسم کرار و امید ابراهیمی بهتر از سایر بازیکنان ضربات خود را می زدند.

*تمرین استقلال ساعت ۱۹ به پایان رسید و این تیم فردا آخرین تمرین خود را از ساعت ۱۷  و ۳۰ و در کمپ برگزار خواهد کرد و سپس برای یک اردوی یک روزه راهی هتل المپیک خواهد شد.

*تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه و از ساعت ۱۹ از هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
تعداد کاراکترهای مجاز:1200