صفحه نخست

آی تابناک

تابناک با تو

تابناک جوان

استان ها

صفحات داخلی

۹۶۹۴بازدید
چه بسا پدرانی که برای تامین هزینه تحصیل فرزند خود شبها را تا صبح در آژانسها، کارگاه ها و مراکز کارگری فعالیت می کنند اما هزینه های قانونی شهریه دانشگاه ها یک طرف و بی انصافی های مرسوم در برخی از موسسات دانشگاهی طرف دیگر پازل هزینه های دانشجویان را تشکیل می دهد.
به گزارش تابناک مازندران، با آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها دانشجویان با تمنای آینده ای بهتر و ساختن سرنوشت خود در حالی پای به دنیای شگفت درسو بحث میگذارند که خیلی زود مشاهدات آنها موجب تغییر ذهنیات قبلی و روبرو شده با واقعیات تلخ مراکز دانشگاهی می شود.

دانشجویان با وجود مشکلات مالی خانواده ها ارتقای سطح علمی و تحصیلی خود را راه حل رسیدن به آینده مطلوب می دانند و چه بسا پدرانی که برای تامین هزینه تحصیل فرزند خود شبها را تا صبح در آژانسها، کارگاه ها و مراکز کارگری فعالیت می کنند اما هزینه های قانونی شهریه دانشگاه ها یک طرف و بی انصافی های مرسوم در برخی از موسسات دانشگاهی طرف دیگر پازل هزینه های دانشجویان را تشکیل می دهد.

در سال تحصیلی جاری یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه علمی و کاربردی استان مازندران در شهرستان بابل صحنه اقدامات عجیب و غریب برخی از افراد برای به اصطلاح "سرکیسه کردن" دانشجویان شده است.

در این بازار مکاره از فروش اجباری جزوه تکثیر شده توسط یک استاد و استفاده احتمالی از قوه قهریه برای عدم خرید جزوه تا فتوکپی با تعرفه 530 تومان با محاسبات عجیب و قریب! برای یک برگه یکطرفه در انتشارات به پیام خوش آمدگویی دانشگاه در ترم جدید به دانشجویان بدل شده است.

در شرایطی که این اقدامات کاسبکارانه قطعا از چشم مسئولان استانی و حتی متولیان دانشگاه مذکور پنهان مانده است در قدم نخست بدون ذکر نام دانشگاه نسبت به اطلاع رسانی اقدام شده است و بدیهی است در صورت عدم درمان این درد گزارش های بعدی مختصات بیشتری از این نوع برخورد کاسب کارانه رسانه ای خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
تعداد کاراکترهای مجاز:1200