صعود در لیگ آسیا؛ شانس تازه استقلال و پرسپولیس برای تسویه بدهی‌های خارجی

کد خبر: ۱۰۰۵۱۴۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 26 September 2020
|
4378 بازدید
|
۱

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و از بین 4 نماینده کشورمان فقط پرسپولیس و استقلال توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

به گزارش تابناک ورزشی،  سرخابی پایتخت با صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جمعا 200هزار دلار هم پاداش می‌گیرند و با توجه به پاداش بازی‌های گروهی که برای هر برد 50هزار دلار و برای هر تساوی 10هزار دلار محاسبه می‌شود سرخابی در مجموع درآمدی 430هزار دلاری در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند که البته سهم پرسپولیس با 3 برد و یک تساوی 160هزار دلار و سهم استقلال با یک برد و 2 تساوی 70هزار دلار است.

در واقع پرسپولیس که به عنوان سرگروه از گروه C صعود کرد با 160هزار دلار از مرحله گروهی و 100هزار دلار پاداش صعود به مرحله حذفی 260هزار دلار درآمدزایی کرده که این مبالغ می‌تواند بخشی از بدهی باشگاه به برانکو یا دیگر طلبکاران را تامین کند.

استقلال هم با درآمد 170هزار دلاری می‌تواند حداقل بخشی از دستمزد شیخ دیاباته و میلیچ، 2 بازیکن خارجی‌اش را از حسابش نزد‌ ای‌اف‌سی تسویه کند. سرخابی پایتخت اگر بتوانند به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند، 150هزار دلار دیگر پاداش خواهند گرفت ضمن این‌که مثل مرحله گروهی پاداش تساوی و برد هم که به ترتیب 10 و 50هزار دلار بود دوباره به حساب تیم‌ها واریز خواهد شد و اگر 2 نماینده ایران بتوانند در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل تیم‌های السد قطر و پاختاکور ازبکستان به پیروزی برسند حداکثر 400هزار دلار دیگر نصیبشان خواهد شد. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سوباسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
بشود ما خوشحال خواهیم شد
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟