بازدید 7570

پشتیبانی عجیب بارسلونا از رئال مادريد: در سوپرلیگ می‌مانیم!

کد خبر: ۱۰۴۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶ 23 April 2021

در چند روز گذشته ماجرای تشکیل سوپرلیگ اروپا سر و صدای زیادی را در دنیای فوتبال ایجاد کرد. ۱۲ باشگاه متمول فوتبال جهان در بیانیه‌ای اعلام داشتند که می‌خواهند در یک رقابت باعنوان سوپرلیگ اروپا حاضر شوند که این موضوع با انتقادات زیادی همراه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فیفا و یوفا به شدت نسبت به این موضوع انتقاد داشتند و هواداران فوتبال هم واکنش‌های تندی بر علیه این باشگاه‌ها داشتند. در نهایت تیم‌های جدایی طلب رفته رفته از این رقابت کناره‌گیری کردند تا مسابقات سوپرلیگ اروپا رسما تعلیق شود.

در این باره باشگاه بارسلونا امروز بیانیه‌ای را منتشر کرد مبنی بر اینکه در این رقابت‌ها باقی خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است: "انجام اصلاحات ساختاری با هدف تضمین پایداری و دوام مالی دنیای فوتبال ضروری است.خروج از این رقابت‌ها یک اشتباه تاریخی بود."

با کناره‌گیری تیم‌های منچستر یونایتد، لیورپول، چلسی، آرسنال، منچستر سیتی، تاتنهام، اینترمیلان، آث میلان، یوونتوس و اتلتیکو مادرید، تنها ۲ تیم بارسلونا و رئال مادرید در این مسابقات باقی ماندند.

۱۲ باشگاه بزرگ از کشور‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا به سرکردگی "پرز" رئیس باشگاه رئال مادرید قصد داشتند سوپر لیگ اروپا را تاسیس کنند. اقدام باشگاه بارسلونا در جهت حمایت از کار بزرگ رئیس رئال مادرید است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار