شکست تراکتور مقابل پدیده ۱۰نفره با پنالتی دقایق آخر

پدیده که حدود 70 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد، توانست دست به کار بزرگی بزند و تراکتور را در یک دیدار پربرخورد شکست دهد تا 31 امتیازی شود
کد خبر: ۱۰۶۰۳۸۰
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 26 June 2021
|
6605 بازدید

تیم فوتبال پدیده با نتیجه ۲ بر یک توانست تراکتور را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم فوتبال پدیده مشهد و تراکتور از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند که شاگردان مهدی رحمتی با نتیجه ۲ بر یک تراکتور را شکست دادند به رده هشتم جدول رده‌بندی رسیدند.

حسین مهربان در دقیقه ۵۱ و امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی برای پدیده گلزنی کردند و علی فتحی در دقیقه ۷۰ برای تراکتور گلزنی کرد. پدیده با این پیروزی با ۳۱ امتیاز به رده هشتم رسید و تراکتور با ۳۲ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

پدیده که حدود 70 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد،  توانست دست به کار بزرگی بزند و تراکتور را در یک دیدار پربرخورد شکست دهد تا 31 امتیازی شود.

امیر عرب براقی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که میلاد فخرالدینی از تراکتور و علی نعمتی، یوسف وکیا‏، میلاد فراهانی و امیرحسین کریمی از پدیده را با کارت زرد جریمه کرد. در دقیقه 20 علی نعمتی پشت محوطه جریمه  پدیده روی بازیکن تراکتور مرتکب خطا شد که با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات