بازدید 3836

مبلغ لازم برای بازشدن پنجره تراکتور؛ ۴۵میلیارد تومان!

کد خبر: ۱۰۶۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 09 August 2021

مدیرعامل تراکتور آب پاکی را روی دست تراکتوری‌ها ریخت و اعلام کرد که تحقق درخواست هواداران در شرایط کنونی امکان پذیر نیست. 

به گزارش تابناک ورزشی، جمشید نظمی در خصوص آخرین وضعیت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور، گفت: همچنان این پنجره بسته است. در گذشته هم گفته‌ام باشگاه‌های بزرگ در صنعت فوتبال گردش مالی زیادی دارند. باید به هواداران تراکتور این واقعیت را بگویم تحقق تصورات‌شان و درخواست‌هایی که از باشگاه دارند، در شرایط کنونی امکان‌پذیر نیست. برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات نیاز به 45 میلیارد تومان داریم. متاسفانه منابع مالی باشگاه محدود است و مثل تیم های دولتی نیستیم که پول‌های هنگفت به آنها تزریق شود.


برای باز شدن پنجره باید 45 میلیارد هزینه کنیم 

نظمی اضافه کرد: باشگاه‌های دولتی با توجه به حمایت‌های مالی که از آنها می‌شود، به راحتی در نقل و انتقالات بازیکن می‌خرند اما در باشگاه خصوصی به دلیل محدودیت منابع مالی نمی‌توان چنین توقعی داشت. ابتدا برای باز شدن پنجره باید 45 میلیارد تومان پول تهیه کنیم. همچنین هواداران نباید انتظار داشته باشند جزو تیم‌های گران‌قیمت لیگ باشیم. با توجه به عملکرد مدیریت سابق بدهی‌ها در تراکتور تلنبار شده و باید این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هم مشکلی است که از مدیریت سابق به جا مانده و تیم را تحت تاثیر قرار داده است. مجبور هستیم برای باز شدن این پنجره هزینه کنیم.

هوادار توقع نداشته باشد،  تراکتور در حال پوست‌اندازی است

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: فایده ندارد در نقل و انتقالات با پنج بازیکن مذاکره کنیم اما نتوانیم با آنها قرارداد ببندیم. باید پنجره را که به دلیل عملکرد مدیران گذشته است، باز کنیم. برای باز شدن این پنجره هم بخش عظیمی از بودجه خود را از دست می‌دهیم. هوادار نباید در این فصل توقع زیادی داشته باشد زیرا درحال پوست‌اندازی هستیم. با بازنگری در تراکتور می‌خواهیم تیم خوبی بسازیم اما نمی‌توانیم تیم گران‌قیمتی داشته باشیم. هرچند نمی‌توانیم بازیکن ستاره و سرشناس جذب کنیم اما می‌خواهیم تیم خوب و سرزنده‌ای بسازیم. در این فصل باید به این شکل از بحران عبور کنیم و هوادار باید واقعیت باشگاه تراکتور را بپذیرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری