جان باختن ۱۸۶ بیمار کرونایی دیگر در انگلیس

وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۱۸۶ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۰۸
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ 30 October 2021
|
3493 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن‏، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۴۳ هزار و ۴۶۷ نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شدند و شمار مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در این کشور را به هشت میلیون و ۹۷۹ هزار و ۲۳۶ نفر رساندند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس نزدیک ۹ هزار بیمار کرونایی بد حال نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری اند.

وزارت بهداشت انگلیس همچنین اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۱۸۶ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند. با قربانیان جدید حتی به روایت دولت شمار جان باختگان کرونا در این کشور با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفری به ۱۴۰ هزار و ۳۹۲ نفر رسیده است.

دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید ۱۹ جان ببازند، قربانی کرونا محسوب می‌کند. مرکز ملی آمار انگلیس هفته پیش اعلام کرد بیش از ۱۶۳ هزار گواهی فوت در این کشور، به علت ابتلا به کووید ۱۹ صادر شده است.

انگلیس با اینکه نخستین کشوری است که واکسیناسیون کرونا را اجرا کرده است پس از کشور‌های پر جمعیتی همچون امریکا، هند و برزیل، چهارمین کشور دارای بیش‌ترین مبتلایان به کووید ۱۹ در جهان است.

کارشناسان همه گیری، لغو همه محدودیت‌های کرونایی، بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از مهمترین عوامل ایجاد این شرایط اعلام کردند. شهردار لندن با ابراز نگرانی از سرعت گرفتن روند ابتلا به کرونا و افزایش قربانیان در این همه گیری، از دولت خواست برخی محدودیت‌های کرونایی را بازگرداند و نظارت بر اجرای دستورالعل‌های بهداشتی را به ویژه در وسایل حمل و نقل عمومی جدی بگیرد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟