بیش از ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار مبتلا به کرونا در انگلیس

شمار مبتلایان قطعی به کرونا در انگلیس از ۱۱ میلیون و سیصد هزار نفر فراتر رفت.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۴۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 20 December 2021
|
4494 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، وزرات بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: شمار مبتلایان قطعی به کرونا در انگلیس با ابتلای ۸۲ هزار و ۸۸۶ نفر دیگر در شبانه روز گذشته به ۱۱ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

انگلیس مدت‌هاست با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفری در کنار کشور‌های پر جمعیتی مانند آمریکا، هند و برزیل، به چهارمین کشور دارای بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان مبدل شده است و این روز‌ها اومیکرون هم شمار مبتلایان به کرونا را به طور فزاینده‌ای سرعت داده است.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۵ نفر دیگر در این کشور قربانی کووید شدند و شمار جان باختگان کرونا در انگلیس به روایت دولت به ۱۴۷ هزار و ۲۱۸ نفر رسید.

دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید ۱۹ جان ببازند، قربانی کرونا محسوب می‌کند.

مرکز ملی آمار انگلیس پیش‌تر اعلام کرد بیش از ۱۷۱ هزار گواهی فوت بر اثر ابتلا به کووید در این کشور ثبت شده است.

اومیکرون در لندن و برخی دیگر از شهر‌های انگلیس به سویه غالب مبدل شده است و به گفته دانشمندان در این کشور به سویه غالب مبدل خواهد شد.

همزمان با سرعت پرشتاب سرایت ویروس کرونا در انگلیس شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های این کشور نیز به سرعت در حال افزایش است. بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده هم اکنون بیش از هفت هزار و ششصد نفر از بیماران کرونایی به علت وخامت حال در بیمارستان‌ها بستری شدند.

لندن آلوده‌ترین شهر انگلیس به سویه اومیکرون است که به گفته مقامات این شهر سویه اومیکرون در همه محلات آن ثبت شده است.

در حالی که شهردار لندن بر ضرورت افزایش محدودیت‌ها برای کاهش سرعت سرایت تاکید کرده، اما نخست وزیر انگلیس گفته است برنامه‌ای برای افزایش محدودیت‌های کرونایی پیش از سال نو ندارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات