در حالیکه صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ از پرداخت مطالبات سه میلیاردی اوساگونا از محل اضافه درآمد واریزی کارگزار پرسپولیس توسط این سازمان خبر داده بود، حالا یکی از مدیران این باشگاه از تلاش برای پرداخت این مبلغ ازسوی سرخپوشان می‌دهد! به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیسی ها هنوز در انتظارند که با تامین و پرداخت مطالبات اوساگونا در اسرع وقت پنجره باشگاه باز شود. این موضوع با ادعای هفته گذشته صادق درودگر در تناقض آشکار است. پنجره باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت اوساگونا بسته شده است. حال امیرعلی حسینی می گوید مطالبات این بازیکن سابق سرخ پوشان تامین اعتبار شده است! امیرعلی حسینی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مطالبات اوساگونا از سوی باشگاه تامین اعتبار شده است و با توجه به اعلام بانک خارجی منتظر رفع مشکل حساب از سوی بازیکن و وکیل وی هستیم تا واریز صورت بگیرد. در این ارتباط روز گذشته، مدیریت باشگاه از طریق یکی از صرافی‌ها، اقدام مجدد برای پرداخت پول را انجام داد. این اقدام از طریق بانکی در خارج از کشور انجام شد اما این بانک گزارش داد؛ شماره حساب اعلامی که از سوی وکیل اوساگونا اعلام و توسط فیفا به ما ابلاغ شد، فعال نیست و امکان واریز به آن وجود ندارد. مدیر روابط بین‌الملل پرسپولیس ادامه داد: بدیهی است که باشگاه هم روال کاری و حقوقی را در پیش گرفت و این گزارش بانک، همراه مستندات بلافاصله هم برای اوساگونا از طریق وکیل ایشان و هم برای فیفا ارسال شد، در نامه ارسالی هم درخواست کردیم با توجه به تامین منابع مالی منتظر بررسی شماره حساب اعلامی یا اعلام شماره حساب جدید هستیم و به محض انجام این امر، روند پرداخت را آغاز خواهیم کرد. در حال حاضر منتظر پاسخ نامه ارسالی هستیم و با رفع مشکل شماره حساب، انتظار داریم پرداخت به سرعت انجام شود. به این ترتیب باید پرسید پس تکلیف ادعای صادق درودگر مبنی بر تامین این مبلغ از محل مازاد واریزی کارگزار پرسپولیس به حساب سازمان لیگ و واریز آن به حساب اوساگونا، چه می‌شود؟