تابلو فنگ شویی چیست و به همراه معرفی انواع آن_ دکورآفیس

امروزه بحث چیدمان و دکوراسیون منازل با جدیت بیشتری دنبال می شود. اما این موضوع در گذشته نیز مورد توجه بوده است. در فنون باستانی چینی مانند فنگ شویی، نیز چیدمان و جانمایی نمادها و مفاهیم در آن بسیار اهمیت داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۲۵
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ 20 April 2022
|
20231 بازدید

امروزه بحث چیدمان و دکوراسیون منازل با جدیت بیشتری دنبال می شود. اما این موضوع در گذشته نیز مورد توجه بوده است. در فنون باستانی چینی مانند فنگ شویی، نیز چیدمان و جانمایی نمادها و مفاهیم در آن بسیار اهمیت داشته است. استفاده از تابلو فنگ شویی نیز یکی از روش‌ها برای تزیین فضا می باشد. طرح های چاپ شده روی بوم می توانند اثرات مثبتی روی سلامتی، موفقیت، شادی و ... افراد خانواده بگذارند. به هر حال باید نوع چیدمان بر اساس اصول و قواعد این فن باشد. در غیر این صورت تاثیرات معکوسی را از چیدمان اشتباه شاهد خواهیم بود.

رفع انباشتگی در فنگ شویی و پرهیز از آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین علت در هنگام انتخاب و خرید تابلو دیواری باید آن را به دور از آشفتگی و هرج و مرج در جای درست قرار دهیم. برای نصب آثار هنری بر پایه مفاهیم خاص، باید بر طبق عنصر نماد مورد نظر آن را جانمایی کرد. از این رو می توانیم آن را در جهت های اصلی و فرعی قرار دهیم. علاوه بر استفاده از عناصر نمادین در قالب آثار چاپی، باید به استانداردهای فنگ شویی نیز توجه شود.

تابلو فنگ شویی چیست و به همراه معرفی انواع آن_ دکورآفیس

انواع تابلو فنگ شویی

در فنگشویی چندین نماد اصلی و پرکاربرد وجود دارند. به همین علت مخاطب امروزی برای انتخاب تابلو فنگ شویی به دنبال این نمادها می باشد. انواع نمادها هر کدام برای دریافت انرژی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. تصاویر زن، اسب، چشم نظر، کهکشان، فرشته، ماهی، کشتی برکت و ... همگی از مفاهیم پرطرفدار هستند. در واقع با توجه به عناصر نمادین مهم در این فن، انواع متنوعی از آثار چاپ شده دکوراتیو نیز وجود دارد. این آثار چاپی هستند و با ابعاد متنوعی قابل سفارش هستند.

فروش تابلو اغلب تحت تاثیر موضوع اثر می باشد. زیرا برخی از موضوعات در فنگشویی بیشتر از دیگر مفاهیم مورد توجه هستند. از این رو برخی از آثار فروش بیشتری نسبت به سایر انواع آثار چاپی دارند:

  • آثار چاپی دیواری کشتی برکت
  • آثار چاپی اسب های دوان و در حال حرکت
  • ققنوس و اژدها
  • طرح ماهی 9 تایی
  • تصاویر کهشکان
  • طرح طاووس و پر طاووس

آیا خرید آثار هنری فنگ شویی تاثیری در جذب انرژی دارد؟

نظم، چیدمان اصولی و توجه به انرژی عناصر موجود در طبیعت از مفاهیم مهم و اصلی فنگ شویی هستند. این مفاهیم به خودی خود بسیار جذاب اند و توجه مخاطب امروزی را نیز به خود جلب می کنند. اما آیا عمل به این دستورات و مقرارت و خرید اثر فنگ شویی، تاثیری برای جذب انرژی مثبت و موفقیت دارد؟ باید به این نکته توجه کنید که قوانین حاکم بر این فن باستانی چیزی جز ایجاد یک دکوراسیون منظم را یادآوری نمی کند. تاثیر یا عدم تاثیر روی روند زندگی را می توانیم به صورت پیش فرض در نظر بگیریم. در واقع بسیاری از افراد با فرض تاثیر مثبت نسبت به چیدمان به این سبک اقدام می کنند. بدیهی است که افراد زیادی ممکن است از این طریق و رعایت اصول آن، به هدف مورد نظر دست پیدا کرده اند.

بنابراین استفاده از آثار چاپی دیواری با تصاویر و مفاهیم فنگشویی، نه تنها اثر مخربی نخواهد داشت، بلکه ممکن است دارای تاثیرات مثبت نیز باشد. در هر صورت آنچه که در ذهن انسان، ایمان و اعتقاد او را شکل می دهد موجب ایجاد انرژی مثبت می شود.

تابلو فنگ شویی چیست و به همراه معرفی انواع آن_ دکورآفیس

محل نصب تابلو فنگشویی در جهات مختلف

همانطور که می دانید تابلو فنگ شویی باید بر اساس قواعد این فن در جهت مناسب نصب شود. در غیر این صورت، اثرات مثبت آن را شاهد نخواهیم بود. جهت های اصلی شامل شمال، جنوب، غرب و شرق و جهت های فرعی شامل شمال غربی، شمال شرقی، جنوب غربی و جنوب شرقی هر کدام دارای عنصر خاص خود هستند. علاوه بر قرار دادن آثار چاپی با عنصر یکسان در این جهات، می توان از عناصر تقویت کننده سمت مورد نظر نیز استفاده کرد.

محل نصب آثار چاپی دیواری نیز به مضمون و عنصر مربوط به آن بستگی دارد. هر کدام از آثار چاپ شده روی بوم نقاشی نیز دارای عنصر خاص خود هستند. عناصری مانند آب، آتش، چوب، فلز و ... در فنگ شویی بسیار اهمیت دارند. حتی مرکز ساختمان نیز از دیدگاه فنگشویی دارای عنصر مخصوص به خود است. برای این جهات شکل هندسی و رنگ های خاصی در نظر گرفته می شود که با عنصر آنها هماهنگی داشته باشد.

تابلو دیواری فنگ شویی برای سلامتی

یکی از مفاهیم بسیار مهم بحث سلامتی در فنگ شویی است. عنصر سلامتی در این فن، چوب می باشد. تصاویر آب، آبشار، جنگل، رودخانه پرآب و آرام و ... همگی از مفاهیمی هستند که برای کسب سلامتی در فنگ شویی کاربرد دارند. این تصاویر را می توانیم روی انواع تابلو چاپ و در بخش شرقی خانه نصب کنیم. زیراکه بخش شرق به حوزه سلامتی، رشد افراد خانواده و روابط فامیلی تعلق دارد. باید به این نکته توجه کنید که قیمت تابلو تحت تاثیر ابعاد بوم است و به نوع طرح بستگی ندارد. بهتر است برای بوم نقاشی با مفهوم سلامتی، از شکل هندسی مستطیل و مربع استفاده شود.

در این جهت به هیچ عنوان نباید از تصاویر دریای خروشان و مواج، آسمان ابری، غروب و تصاویر پاییزی استفاده کرد. البته این نوع مفاهیم در هیچ جهتی در فنگشویی توصیه نمی شوند. در تابلو فنگ شویی توجه به این نکات می تواند در انتخاب بهتر موثر باشد.

تابلو فنگ شویی چیست و به همراه معرفی انواع آن_ دکورآفیس

کدام تابلو فنگ شویی نماد پول و ثروت است؟

در فنگشویی نمادهای بسیار زیادی برای جذب ثروت وجود دارد. پیشرفت در شغل های آزاد و کارمندی با استفاده از عناصر مختلف قابل دستیابی است. بخش شمالی ساختمان مکان مناسبی برای نصب آثار چاپی فنگ شویی ثروت است. مثلا تصاویر 2 عقاب در حال اوج گرفتن در آسمان صاف، تابلو کشتی بادبانی برکت در دریای آرام و یا تصاویر فتح قله در این زمینه پیشنهاد می شوند. آثار چاپی درخت پول نیز یکی از گزینه ها برای برکت و رزق و روزی است. در این راستا برای انواع تابلو دیواری از تصاویر گندم زار نیز استفاده می شود.

یکی از تصاویر دیگر برای جذب پول، اثر فیل با خرطوم رو به بالا است. طرح ماهی نیز می تواند در این زمینه در بخش شمالی روی انواع بوم نقاشی چاپ شود. بهتر است تعداد ماهی نیز 2، 3، 9 و یا در تعداد بالا باشد. عدد 9 در فنگ شویی مقدس است و به همین دلیل از آن برای جذب ثروت نیز استفاده می شود.

خرید تابلو فنگشویی

دکورآفیس انواع تابلو فنگ شویی را با تصاویر و موضوعات متنوع به صورت چاپی به مخاطبین ارائه می کند. موضوع فنگ شویی نیز یکی از مفاهیم پرطرفدار در زمینه چاپ تصاویر روی بوم نقاشی می باشد. به دلیل استقبال از این نوع آثار، هزاران تصاویر متنوع در این حوزه برای چاپ آماده شده اند. این مجموعه به عنوان مرکز پخش انواع آثار چاپی دکوراتیو چاپی فعالیت دارد و فروش تابلو را به صورت اینترنتی و حضوری انجام می دهد.

تنها نکته ای که در هنگام خرید آثار مربوط به فنگ شویی به آن دقت کنید، مکان مناسب برای نصب این نوع آثار است. زیرا همانگونه که ذکر شد، محل نصب و توجه به جهات اصلی و فرعی در این زمینه بسیار اهمیت دارد. شمال جنوب، شرق و غرب از جهات اصلی هستند و برای این بخش ها، نماد های خاصی باید مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری نیز اثر مورد نظر را خود را از طریق سایت سفارش دهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات