قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا

باخت امیدهای ۱۰نفره به ترکمنستان با دخالت VAR

ازبک ها امشب مقابل قطر قرار خواهند گرفت و پیروزی هر یک از این دو تیم کار ایران برای بازی آخر مقابل میزبان را دشوارتر خواهد کرد
کد خبر: ۱۱۲۲۵۲۱
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ 04 June 2022
|
8362 بازدید
|
۱

شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در تیم فوتبال امید دومین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال فوتبال آسیا را با شکست مقابل تیم ترکمنستان پشت سر گذاشتند. امیدهای ایران این بازی را با نتیجه  2 بر یک واگذار کردند.

علیرضا باویه در دقیقه 8 برای ایران گلزنی کرد. گل‌های ترکمنستان هم در دقایق 28 و 80 رقم خورد.

باخت امیدهای ۱۰نفره به ترکمنستان با دخالت VAR

کمک‌ها: جرج لاکریندیس و اوون گولدریک (استرالیا)

کارت زرد: امیر جعفری، عرفان شهریاری، علیرضا باویه، مهدی هاشمی‌نژاد و سامان فلاح از ایران / دینیف، میراتبردیف از ترکمنستان

کارت قرمز: علیرضا باویه از ایران

گل‌ها: علیرضا باویه (8) برای ایران / ساپاگولیف (27-پنالتی) و چاریف (80) برای ترکمنستان

* در دقیقه 27 مسابقه بر اساس بررسی کمک داور ویدئویی یک پنالتی به سود تیم ترکمنستان اعلام شد.

* در دقیقه 35، داور ابتدا یک پنالتی برای ایران اعلام کرد اما با مشورت VAR‌مشخص شد خطایی روی یاسین سلمانی انجام نشده و این پنالتی رد شد.

* در دقیقه 65 بازی علیرضا باویه که یک اخطار دریافت کرده بود، پس از اعلام کمک داور ویدئویی به دلیل خطای خطرناک کارت قرمز مستقیم گرفت.

به این ترتیب تیم ایران با یک امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت تا برای صعود مجبور به پیروزی مقابل ازبکستان 3 امتیازی و صدرنشین گروه A در بازی آخر باشد. تیم‌های ترکمنستان و قطر نیز به ترتیب با 3 و یک امتیاز در رده‌های  دوم و سوم قرار دارند.

البته ازبک ها امشب مقابل قطر قرار خواهند گرفت و پیروزی هر یک از این دو تیم کار ایران برای بازی آخر مقابل میزبان را دشوارتر خواهد کرد.

 

حالا تنها امید ایران به پیروزی در بازی باقی‌مانده مقابل ازبکستان میزبان و البته معادلات روز آخر مرحله مقدماتی این مسابقات است.

بازیکنان ایران امروز در ورزشگاه بنیادکار مسابقه‌ای پر خطا و نه‌چندان امیدوارکننده را به‌نمایش گذاشتند و در شرایطی که شاید بهتر بود بعد از 10 نفره شدن به دنبال کسب تساوی بازی را ادامه می‌دادند، با نمایشی تهاجمی این فرصت را به حمله‌وران حریف دادند تا چریف هافبک شماره ۱۴ این تیم با ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه بتواند ترکمنستان را از ایران پیش بیندازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
اگر تیمی بخواد قوی بشه باید با تیم های بزرگ مسی ابقه تدارکاتی داشته باشه تا در این بازی های رسمی بتونه نتیجه لازم بگیره
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...