به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی فرودگاه های خراسان رضوی گفت: با توجه به تاخیرهای شرکت های هواپیمایی بابت تاخیر پروازی در مشهد تذکر گرفتندمکرر پروازی از سوی برخی شرکت ها، مدیرکل فرودگاه های استان به آنها تذکر داد.
حسن جعفری با اشاره به تاخیرهای زیاد شرکت هواپیمایی چابهار، افزود: پرواز دیروز این شرکت به مقصد تهران، ٥٠٠ دقیقه تاخیر داشت و هیچ نماینده ای برای پاسخگویی به مسافران در فرودگاه حضور نداشت.
جعفری اضافه کرد: امروز نماینده شرکت هواپیمایی کشوری تذکر مدیرکل فرودگاه های استان را به این شرکت و الزام به ساماندهی وضعیت پروازها ابلاغ کرد.
وی گفت: در دهه کرامت با توجه به افزایش تقاضای سفر، برخی شرکتها به تعهدات خود نسبت به مسافران عمل نکردند که همه آنها ملزم به کسب رضایت مسافران و ساماندهی پروازها شدند.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می شد.