بازدید 16649

توری فلزی بافت مشبک مشکی کرمانشاه  

کد خبر: ۱۱۳۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ 06 August 2022

توریهای فلزی در واقع نوعی شبکه های فولادی محکم هستند که با ضخامتهای مختلف نازک و کلفت تولید می شوند و رنگ مشکی آن بسیار پر طرفدار است.

این توریها به دو صورت ورقه ای و رولی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند.

بزرگترین مزیت این توریها مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش می باشد که به مقدار کربن استفاده شده در آن بستگی دارد.

توریهای فلزی دارای انواع مختلفی می باشند و بر اساس چگونگی تولید، سایز مفتول و ابعاد چشمه تقسیم بندی می شوند.

مدلهای مختلف توریهای فلزی شامل توری گابیون، توری پرسی، توری مرغی، توری فرنگی، توری سرندی، توری مش یا جوشی و توری حصاری می باشند.

توری فلزی بافت مشبک مشکی کرمانشاه  

در کارخانه ها با استفاده از مفتول انواع مختلف توری فلزی مشکی نازک و ضخیم تولید می شود که در باغهای کشاورزی و صنعت ساختمان سازی جهت قالب بندی و آرماتور بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد چشمه این دسته از توریها دو تا شش سانتیمتر است و از مفتولهایی با قطر سه تا پنج میلی متر تولید می شود و ظاهر آن مستطیل یا مربع می باشد.

بیشترین کاربرد این نوع توریها جهت حصار کشی، قفس حیوانات، ساختمان سازی، مش بندی و حفاظ بندی در و پنجره می باشد.

توری حصاری یا فنس: این نوع توریها از فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه گرم تولید می شوند و دارای امنیت بسیار بالا و مقاومت طولانی می باشند.

بر روی این توریها لایه ای از pvc پوشانده شده است و به همین دلیل برای استفاده در مناطق رطوبتی و شرجی بسیار مناسب می باشد.ت وریهای حصاری یا فنس با توجه به نوع کاربردشان به دو صورت قلاب دار و خاردار تولید می شوند.

توری فلزی ریز درشت بافت مشبک

نمونه ریز درشت بافت مشبک آن تنوعهای ساده و آجدار هستند یعنی اگر بخواهیم توضیح دهیم باید اشاره کنیم به این موضوع که این توریهای فلزی شکل رولی هستند.

در خصوص نوع دیگری از توری فلزی درشت بافت باید بگویم که این مورد بیشتر برای حصارها و ایجاد حریمها کاربرد فراوان داشته است و دیده ایم که معمولا با اینکار افراد می خواهند مکرزی را مشخص کنند که دیگران در زمین و قلمروشان ورود نکنند.

توری فلزی بافت مشبک مشکی کرمانشاه  

باید بدانید که انواع توری فلزی بافت مشبک در تنوعهای گابیون پرسی حصاری مرغی سرندی فرنگی وجود دارند با توجه به کاربردهای که شما خواهید داشت می توانید از آن استفاده های قابلی را ببرید اما در خصوص اینکه توری گابیون به چه شکل است باید توضیح دهیم که این توریها شش ضلعی هستند و از آلیاژ گالوانیزه هستند و همچنین ضد زنگ می باشند و معمولاً در بستر جاده ها برای جلوگیری از ریزش کوه و سنگها در جاده ها استفاده می شود.

این نوع توریها معمولاً به نوعی به شکل قفس هستند موادی نظیر خاک و سنگ برای محکم کاری بیشتر در شیب و محافظت در برابر ریزش ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع سازه ها تنوعهای مختلفی در مهندسی دارد اما کاربردهایی که فوق العاده در توری گابیون استفاده می شود در درست کردن درب و دیوارهای محافظ مهار دیوارها همچنین سنگها و مهمترین استفاده هایی که عموم مردم با آن آشنا هستند سدسازی و جاده سازی است که معمولا در جاده های کوهستانی جنگلی چالوس دیده ایم.

توری فلزی اصفهان مشهد کرمانشاه

توریهای فلزی از سیم مفتول و گالوانیزه شده تولید شده که به اشکال گوناگون آنها را به هم تنیده کرده و می بافند، همچنین توری فلزی به دو شکل ساده و آجدار تولید می شود که هر کدام موارد مصرف متفاوتی دارند.

از موارد مصرف این محصول می توان به استفاده در پادگانها، محیطهای شهری اطراف بزرگ راه ها، کارخانجات و صنایع بزرگ، بخش کشاورزی جهت نگه داری از حیوانات و پرندگان، حفاظ ویلاها و باغها و غیره اشاره نمود که هر کدام از این موارد نیاز به نوعی خاص از این محصول می باشد.

توری فلزی بافت مشبک مشکی کرمانشاه  

شما می توانید محصول توری فلزی کرمانشاه را به صورت ورقه ای یا رولی خریداری کنید که اگر انعطاف پذیری توری برای شما مهم است توصیه می کنیم مدل رولی را انتخاب و خریداری کنید که بسیار منعطف بوده و حمل و نقل آن آسان تر و بهتر می باشد.

خوب است بدانید که توریها بر حسب شکل بافت سیمها و کاربرد آنها به 7 دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از توری حصاری، توری مرغی، توری پرسی، توری گابیون، توری سرندی، توری فرنگی و توری جوشی.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری