با تحولات منطقه و جهان

جزئیات حمله به سفارت ایران در لندن/ خشم مقامات و سناتور‌های آمریکایی از عربستان سعودی/ رزمایش ۱۰ روزه یگان اتمی ارتش کره شمالی/ خرید سامانه‌های پدافندی اسرائیل از سوی امارات و بحرین

جزئیات حمله به سفارت ایران در لندن، خشم مقامات و سناتور‌های آمریکایی از عربستان سعودی، رزمایش ۱۰ روزه یگان اتمی ارتش کره شمالی، خرید سامانه‌های پدافندی اسرائیل از سوی امارات و بحرین و ادامه تنش مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۳۳
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 10 October 2022
|
25528 بازدید
|

جزئیات حمله به سفارت ایران در لندن/ خشم مقامات و سناتورهای آمریکایی از عربستان سعودی/ رزمایش 10 روزه یگان اتمی ارتش کره شمالی/ خرید سامانه های پدافندی اسرائیل از سوی امارات و بحرین

بین الملل تابناک: جزئیات حمله به سفارت ایران در لندن، خشم مقامات و سناتور‌های آمریکایی از عربستان سعودی، رزمایش ۱۰ روزه یگان اتمی ارتش کره شمالی، خرید سامانه‌های پدافندی اسرائیل از سوی امارات و بحرین و ادامه تنش مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

جزئیات حمله به سفارت ایران در لندن

کاردار سفارت ایران در پی حمله عناصر ضد انقلاب به ساختمان نمایندگی کشورمان در لندن ـ که در غیاب پلیس این کشور صورت گرفت ـ تصریح کرد: اوضاع سفارت آرام است.

«سید مهدی حسینی متین» خاطرنشان کرد، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران که توسط دشمنان انقلاب مورد اهانت قرار گرفته بود در محل خود نصب شد.

 عناصر ضد انقلاب روز گذشته در ادامه اقدامات وحشیانه چند هفته اخیر، از ساختمان سفارت ایران بالا رفته و به پرچم کشورمان اهانت کردند. آن‌ها همچنین خساراتی به تابلو و شیشه‌های سفارت وارد کردند.

تجمع عناصر ضد انقلاب طبق برنامه اعلام شده ساعت ۵ عصر به پایان می‌رسید. آن‌ها که مترصد فرصتی برای آسیب زدن به ساختمان سفارت بودند در غیاب پلیس، دست به کار شده و به ساختمان سفارت کشورمان تعرض کردند.

پلیس لندن پس از پیگیری خبرنگار ایرنا اعلام کرد: «حدود ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۹ اکتبر، گروهی به سفارت ایران نزدیک شدند. دو مرد به بالکن بالای درب ورودی رفتند، پرچم را برداشتند و یک پرچم جایگزین نصب کردند. این در حالی است که دیگران تلاش می کردند به جلوی ساختمان آسیب بزنند.»

جزئیات حمله به سفارت ایران در لندن/ خشم مقامات و سناتورهای آمریکایی از عربستان سعودی/ رزمایش 10 روزه یگان اتمی ارتش کره شمالی/ خرید سامانه های پدافندی اسرائیل از سوی امارات و بحرین

بر اساس اعلام پلیس، پنج مرد به دلیل وارد کردن خسارت به ساختمان سفارت دستگیر شده‌اند. سه مرد و یک زن دیگر نیز به دلیل ایجاد بی نظمی خشونت آمیز و حمله به پلیس بازداشت شده اند. در ادامه بیانیه پلیس لندن آمده است: پس از این حادثه پرچم اصلی به بالکن بازگردانده شد.

مقامات سفارت کشورمان با توجه به حمله دو هفته پیش عناصر ضد انقلاب به ساختمان سفارت، که منجر به دستگیری تعدادی از عناصر اغتشاشگر شد، در چندین نوبت درباره ضرورت افزایش تدابیر امنیتی و وظایف دولت میزبان در چارچوب کنوانسیون وین تذکر داده اند. اما مقامات انگلیسی همچنان در این زمینه اهمال می کنند.

خشم مقامات و سناتورهای آمریکایی از عربستان سعودی

به دنبال تصمیم هفته پیش عربستان و سایر اعضای اوپک پلاس در مورد کاهش تولید نفت، کریس مورفی، سناتور ایالت کانکتیکات آمریکا، خواستار بازنگری در روابط واشنگتن با ریاض شد.

به گزارش ای بی سی نیوز، مورفی که یکشنبه شب در برنامه «وضعیت کشور» شبکه سی‌ان‌ان سخن می‌گفت، به تعداد فزاینده دموکرات‌های مخالف عربستان اشاره کرد و گفت که ایالات متحده با توجه به کاهش تولید ۲ میلیون بشکه‌ای ناگهانی عربستان و همچنین سابقه حقوق بشر ریاض، در رابطه با پادشاهی سعودی تجدیدنظر کند.

هفته گذشته عربستان و سایر اعضای ائتلاف اوپک پلاس تصمیم گرفتند تا اواخر سال جاری میلادی تولید خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند؛ اقدامی که احتمالاً منجر به افزایش قیمت نفت خام خواهد شد.

جزئیات حمله به سفارت ایران در لندن/ خشم مقامات و سناتورهای آمریکایی از عربستان سعودی/ رزمایش 10 روزه یگان اتمی ارتش کره شمالی/ خرید سامانه های پدافندی اسرائیل از سوی امارات و بحرین

محدودیت‌های آتی اوپک پلاس که از ماه آبان آغاز می‌شود، پس از سفر ناکام جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان سعودی در تابستان امسال به‌دنبال تلاش برای کاهش هزینه‌های انرژی قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا رخ می‌دهد.

اوپک پلاس اعلام کرد، کاهش اعلام شده هفته گذشته برای حمایت از قیمت بین‌المللی نفت ضروری است. بازار جهانی نفت به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین، تأثیرات همه‌گیری کرونا و برخی مسائل دیگر طی سال اخیر متلاطم بوده است.

یکی از اعضای کابینه عربستان سعودی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: ما اینجا (در اوپک) هستیم تا به عنوان یک نیروی میانه رو برای ایجاد ثبات نقش ایفا کنیم. وی اصرار داشت که این کاهش تولید به واسطه مسائل «سیاسی» نبوده است.

بایدن روز پنجشنبه به ABC News گفت که از این اقدام عربستان ناراضی است. وی با این ادعا که سفرش به عربستان برای گفت وگو درباره قیمت نفت نبوده، تایید کرد که مشکلاتی فی ما بین وجود دارد.

مورفی به سی ان ان گفت: معلوم است، ما آنقدر که لازم بود (از سفر بایدن به عربستان) به دست نیاوردیم. ما می‌خواستیم بدانیم زمانی که یک بحران جهانی وجود داشته باشد، سعودی‌ها ما را به جای روسیه انتخاب می‌کنند یا نه؛ خب انتخاب نکردند. روسیه را انتخاب کردند. آنها تصمیم گرفتند از روس‌ها حمایت کنند و قیمت نفت را بالا ببرند؛ امری که می‌تواند پتانسیل شکست ائتلاف اوکراینی ما را داشته باشد.

وی اضافه کرد: «برای این اقدام عربستان عواقبی وجود دارد. ما مقادیر زیادی سلاح به سعودی‌ها می‌فروشیم. باید در مورد این فروش تجدیدنظر کنیم و درباره حضور نیروهای خود در خاورمیانه و عربستان سعودی هم بررسی مجددی داشته باشیم. سال‌هاست که ما چشم های خود را بسته‌ایم؛ در حالی که عربستان سعودی روزنامه‌نگاران بسیاری را محدود کرده و درگیر سرکوب گسترده سیاسی شده است.»

اظهارات مورفی به دنبال درخواست‌های مشابهی از دیگر دموکرات‌ها در هفته گذشته برای نوعی مجازات عربستان پس از کاهش تولید نفت از سوی این کشور دوست آمریکا در خاورمیانه، بیان شد. در همین راستا، سه تن از دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا، لایحه‌ای را برای حذف حضور نظامی آمریکا در عربستان سعودی ارائه کردند.

برایان دیز، مشاور ارشد اقتصادی بایدن، در پاسخ به انتقادات فزاینده از دولت آمریکا، روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: «ما از نزدیک با کنگره در مورد طیف وسیعی از مسائل مربوط به این موضوع رایزنی می‌کنیم و شرایط را ارزیابی خواهیم کرد و فراتر از آن، من نمی‌خواهم از اعلامیه‌های احتمالی دولت جلوتر حرفی زده باشم.»

رزمایش ده روزه یگان اتمی ارتش کره شمالی

خبرگزاری یونهاپ به نقل از رسانه‌های کره شمالی گزارش داد که «یگان اتمی تاکتیکی ارتش کره شمالی» یک رزمایش چند روزه برگزار کرده است.

به گفته خبرگزاری کره جنوبی، این رزمایش از روز ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) آغاز شده و تا ۹ اکتبر (۱۷ مهر) ده ادامه داشته است.

طی روزهای اخیر، آزمایش موشک های بالستیک کره شمالی و برگزاری رزمایش موشکی مشترک کره جنوبی و ایالات متحده در شبه جزیره کره باعث افزایش تنش ها در این منطقه شده است.

جزئیات حمله به سفارت ایران در لندن/ خشم مقامات و سناتورهای آمریکایی از عربستان سعودی/ رزمایش 10 روزه یگان اتمی ارتش کره شمالی/ خرید سامانه های پدافندی اسرائیل از سوی امارات و بحرین

رسانه های دولتی کره شمالی همچنین گزارش دادند که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بر تمرین های یگان سلاح های اتمی تاکتیکی این کشور نظارت داشته؛ این رزمایش اتمی کره شمالی احتمالا در واکنش به رزمایش موشکی سئول و واشنگتن انجام شده است.

خبرگزاری KCNA نوشته، در حالی که آمریکا و کره جنوبی در حال برگزاری رزمایش دریایی بودند، کیم جونگ اون در حال راهنمایی دادن و نظارت بر رزمایش یگان سلاح های اتمی تاکتیکی این کشور بوده است.

بر اساس این گزارش، در این رزمایش، یگان ارتش کره شمالی، تمرین پرتاب موشک های بالستیک با شبیه سازی بارگیری کلاهک های اتمی تاکتیکی نیز برگزار کرده است.

کره شمالی روز شنبه در واکنش به انتقادات آمریکا و متحدانش اعلام کرد آزمایش‌های موشکی این کشور جنبه دفاعی دارند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، سخنگوی سازمان هوانوردی کره شمالی گفت:‌ «آزمایش‌های موشکی ما اقداماتی عادی بوده و اقداماتی در راستای دفاع از خود و محافظت از امنیت و صلح منطقه در برابر تهدیدات نظامی آمریکا هستند.»

برگزاری رزمایش یگان اتمی کره شمالی در حالی است که اخیرا سخنگوی وزارت دفاع آمریکا مدعی شده بود کره شمالی احتمالاً در حال آماده شدن برای آزمایش سلاح هسته‌ای است.

«پاتریک رایدر» در جمع خبرنگاران گفته: «کره شمالی احتمالاً برای آزمایش هسته‌ای جدید آماده می‌شود. اگر آنها چنین آزمایشی انجام دهند، از نظر ما مرتکب اقدام تنش‌زای جدی شده‌اند.»

خرید سامانه های پدافندی اسرائیل از سوی امارات و بحرین

یک روزنامه آمریکایی فاش کرد که امارات و بحرین پس از امضای قراردادهای عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل، سامانه‌های دفاع هوایی را از تل‌آویو دریافت کردند.

روزنامه وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه نوشت: «پیمانکاران نظامی اسرائیل توافق‌نامه‌هایی را برای ارائه سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته با امارات متحده عربی و بحرین امضا کردند. آنها همچنین برای ساخت کارخانه‌های تولید پهپادها در مراکش توافقنامه امضا کردند و در حال بحث در مورد فروش هر چیزی از فناوری رادارهای پیشرفته تا امنیت سایبری به سه کشور مزبور هستند.»

جزئیات حمله به سفارت ایران در لندن/ خشم مقامات و سناتورهای آمریکایی از عربستان سعودی/ رزمایش 10 روزه یگان اتمی ارتش کره شمالی/ خرید سامانه های پدافندی اسرائیل از سوی امارات و بحرین

این روزنامه آمریکایی افزود: «مراکش همچنین موافقت کرد که ده‌ها فروند هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی را خریداری کند.»

۱۵ سپتامبر، امارات و بحرین توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید با مشارکت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا امضا کردند.

این دو توافقنامه محکومیت گسترده جهانی و رهبران و گروه‌های فلسطینی را در پی داشت و آن را خیانت دانستند.

ادامه تنش مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان

رسانه‌ها بعدازظهر یکشنبه از شلیک نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان در خطوط مرزی خبر دادند.

خبرگزاری «آذرتاج» مدعی شد که نیروهای مسلح ارمنستان با استفاده از سلاح‌های کالیبر بزرگ و کوچک مواضع ارتش جمهوری آذربایجان را آماج قرار دادند. وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از اقدامات تلافی جویانه مناسب علیه طرف مقابل خبر داد.

جزئیات حمله به سفارت ایران در لندن/ خشم مقامات و سناتورهای آمریکایی از عربستان سعودی/ رزمایش 10 روزه یگان اتمی ارتش کره شمالی/ خرید سامانه های پدافندی اسرائیل از سوی امارات و بحرین

وبگاه «حتق» نیز به نقل از وزارت دفاع ارمنستان مدعی شد که نیروهای ارمنستانی به تیراندازی نظامیان جمهوری آذربایجان در امتداد مرز شرقی پاسخ دادند. این وزارتخانه ادعاهای جمهوری آذربایجان مبنی بر اینکه نیروهای ارمنستانی ابتدا شلیک کردند را رد کرد.

روز شنبه نیز انفجار یک مین در بخشی از اراضی جمهوری آذربایجان به جراحت چند تن از اهالی منطقه منجر شد.

به گزارش خبرگزاری «ترند نیوز» یک قبضه مین ضد نفر در منطقه پاکسازی نشده جاده «فضولی» به «آغدام» منفجر شد و در این حادثه دو نفر مجروح شدند. به دنبال این حادثه «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در توییتی نوشت: «مین گذاری ارمنستان در خاک جمهوری آذربایجان باید محکوم شود.»

در این توییت آمده است: «دو غیرنظامی جمهوری آذربایجان در نتیجه انفجار مین به شدت مجروح شدند. در این باره باید گفت، از پایان جنگ به این سو، تاکنون ۲۵۹ تن قربانی شدند که باید کارگذاری عمدی و ادامه دار مین توسط ارمنستان در اراضی جمهوری آذربایجان مورد رسیدگی و محکومیت قرار گیرد.»

این مین‌ها نتیجه نبردهای ارتش ارمنستان با جمهوری آذربایجان در قره باغ کوهستانی است. اخیرا جمهوری آذربایجان نقشه میدان‌های مین مناطق آغدام و «فضولی را از ارمنستان به دست آورده که طبق گزارش‌ها مختصات ۱۸۹۰۰۰ مین ضد تانک و ضد نفر را مشخص می‌کند.

این در حالی است که رسانه‌ها در روزهای گذشته از استقرار قریب الوقوع نیروهای اروپایی در مرز بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای تعیین مرزهای بین این دو کشور خبر دادند.

رئیس اتحادیه اروپا و ‌رئیس جمهور فرانسه روز جمعه گفتند که یک هیات نظارتی از اروپا در مرز بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان مستقر خواهد شد.

به گزارش وبگاه «رادیو اروپای آزاد»، شارل میشل، رئیس اتحادیه اروپا و «امانوئل مکرون» رئیس ‌جمهور فرانسه با «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان و «الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان، روز پنجشنبه در حاشیه اجلاس اروپایی در شهر «پراگ» دیدار کردند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
نیروهای خود سر بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
بهترین کامنت
مجید
| Turkey |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
شاید اگر این گروه وحشی و قدرت طلب نبودند زودتر کشور اصلاح میشد...من هم به اوضاع اعتراض دارم ولی هر موقع خواستیم اعتراض کنیم این وحشی های چه در داخل و چه در خارج وجهه اعتراضات را خراب کردند.... حالا خارج نشینان اثری ندارند من از وحشی های داخل کشور گله دارم. افرادی که معلوم نیست خانواده ای دارند که منتظر آنها باشد یانه...تا نصف شب بیرون هستند و هیچ کسی به فکر آنها نیست. معلوم هست کسی که زن و بچه دارد و خانواده دارد اعتراضات را با فریاد و آدم وار برگذار میکند
مجید
| Turkey |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
منم شاید با عقیده و اصلاحات موافق باشم...ولی وقتی میبینم یک گروه قمه کش و بی فرهنگ به خیابان میریزند از آنها دوری میکنم...
انسانهایی که مشکلات روانی دارند و معلوم نیست در چه محیطی رشد کرده اند. چون انسان به انسانیت زنده است.

چرا آن زمان که ایران قهطی شده بود و مردم از گشنگی خون بالا میاوردن و نان نداشتند هیچ کشوری به فکر ما نبود؟؟؟ چرا آن زمان که به عراق صلاح شیمیایی میدادند و مردم ما را میکشتند هیچ کشوری فریاد نمیزد بس کنید؟؟؟؟

شما میدانید این غرب بزک کرده است و زیر آن یک وجهه کثیف پنهان است؟؟؟ میدانید زن ها را از اروپای غربی میدزدند و دست و پای آنها را قطع میکنند و برده جنسی مردم غربی میشوند؟؟؟ آیا از رابطه جنسی مردم در اماکن عمومی در کشورهای غربی اطلاع دارید؟؟؟ من نمیخواهم خانواده ام در ایرانی زندگی کند که بی بندوباری حاکم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
پیام رسان های ایرانی در اروپا همه ممنوعند
چرا ایران به پیام رسان های آنها اجازه فعالیت بدهد؟!.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
مجید مردم نیازی به افاضات حقوق بگیران ترکیه ای ندارند در کار مردم ایران دخالت نکن درمورد وطن خودت ترکیه حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
مجید دانشجویان صنعتی شریف که ده برابر امثال تو سواد و دانش دارند، قمه کش بودند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
مجید مردم نیازی به شنیدن حرف های مزدوران ترکیه ای ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
مجید چند لیر از ترکیه حقوق گرفتی برای هر کامنت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
. از این به بعد خدمت شون حسابی میرسیم شاید خودسریشون سرجاش بیاد ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
بالاخره دشمنی ما با اسرائیل و چوب کردن تو لونه اعراب خلیح و حمایت بی دریغ از فلسطین، همگی به نفع اسرائیل تمام شد چه از لحاظ وجهه جهانی و چه از لحاظ اقتصادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اگر همه اقدامات ما بنفع اسرائیل تمام شده چرا در آماده باش کامل هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
فقط بحث نفع اسرائیل نیست. به همون نسبت به ضرر خودمان شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
ناشناس 10:02
خلیج فارس درسته
عزیزم اون فارس خیلی خیلی مهمه
خلیج فارس
ما اصلا خلیج خالی یا جور دیگه نداشتیم و نخواهیم داشت
فقط خلیج فارس
در ضمن باهات موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اسرائیل دارد به روزهای محو شدنش نزدیک می شو شما از چی می گویی در ضمن آن اعراب از قبل دوستان هم بودن علنی تبوده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
تو که حاضر نیستی اسم خلیج فارس رو کامل بگی از نفع وضرر ایران صحبت میکنی؟
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
غربی های تکنلوژی ها را میخاهند به ما بفروشن قمیتش را از ما می پرسن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اصلا خودت متوجه شدی چه گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
مزدوران در داخل و هم خارج وحشی شدن چون مردم همراهی نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
طرف از روی ناچاری به نان شبش محتاج است می رود مزدوری دولت‌های بیگانه را می کند.
مجید
| Turkey |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اینهایی که در انگلیس زندگی میکنند با دلار قیمت هوار تومن نادار ناچار هستند؟؟؟ یافقط به خاطر عناد با دین و عشق به بی بندوباری است؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
فقط درست آموزش بدن. در داخل حمله به پلیس. در خارج حمله به سفارت خونه. یه وقت برعکس عمل نکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
آقا مجید لطف کن یک کامنت بگذار بعد ببین چند نفر بانظر شما موافقند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اینها از اول وحشی مثل داعش بودند ،
دنا اورمزد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
حمله به سفارت خانه ها و اماکن دیپلماتیک در هر جای جهان و توسط هر گروهی زشت و ناپسند است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
بعلاوه حمله به پلیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
هه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
پرچم ایران منقش به نام خدا و آغشته به خون شهیدان مظلوم ایران زمین هست. همین دو آیتم مشخص می کنه اهانت کنندگان به اون چه فرقه ای هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
همین مونده شماها حرف از شهیدان بزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
زیاد خودت ناراحت نکن تو جنگ با پیامبر خدا هم گروهی قران سر نیزه زدن ولی پیامبر اعتنایی نکرد گفت این حیله است برید بحنگید حالا صرف اینکه ارم الله رو پرچم باشه و گروهی هرکاری که به نفع خود و خانواده و فرزندانشون انجام بدن و هرجا گیر می کنند پشت پرچم قایم بشن اونجا دیگه اون حیله و مکر
OMID
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
درود به شرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
به ۱۲:۱۶
درود دقیقا
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
پس نمیدونم اون غربیهای کثیف نمیفهمن که آشوب گر رو باید مجازات کرد در همه جا نه فقط در لونه خودشون،در ضمن اینا یه مشت مشروب خور و موادکش کثیفن که حالیشون نیست که همه جا نمیشه کثافت کاری کرد و همه جا به قانون باید احترام گذاشت.
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
نه، اگر واقعاً عربستان از آمریکا میخواهد دور شود این مسئله بنفع جریان مقاومت تمام میشود عربستان دشمن اصلی نیست اسرائیل دشمن است، عربا باید متوجه شوند که فلسطین فارس نیست شیعه نیستند عرب سنی است که حتی علی را قبول ندارند اگر عربستان سیاست خود را تغییر دهد واز دشمنی با شیعه دست بردارد ایران دوست قابل اعتماد و باوفا برای تمام جهان اسلام میباشد، دشمن همه مسلمین استعمار است که منابع جهان اسلام را چپاول وتفرقه ایجاد کرده،،،،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
"اگر همه اقدامات ما بنفع اسرائیل تمام شده چرا در آماده باش کامل هستند."
با همین آماده بودن توانستن اینهمه منافع بدست آورند.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟