بازدید 4608

شما هم به تولد 8 سالگی بانی مد دعوتید

بانی مد بزرگترین مرکز خرید آنلاین که به صورت تخصصی محصولاتی در دسته بندی پوشاک، کیف و کفش، آرایشی بهداشتی، اکسسوری، عطر و ادکلن، وسایل برقی و لوازم تحریر، لوازم خانه، ساعت و اسباب بازی را به فروش می‌رساند؛ امسال 8 ساله شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 20 February 2023

در طول این 8 سال بانی مد تلاش داشت تا با فروش محصولات به صرفه با تخفیف‌های متنوع، خریدی جذاب را برای کاربران خود بسازد.

در این 8 سال، بانی مد فعالیت خود را بسط داده و حال محصولات و برندهای بسیاری در بانی مد مشغول به فعالیت هستند.

در بین این برندها، برندهای بزرگ و به نامی فعال هستند و در کنار این برندها، برندهای کوچک‌تر نیز محصولات خود را به فروش می‌رسانند. 

تاریخچه برند بانی مد

بانی مد یکی از پیشگامان صنعت مد و پوشاک در سال 1393 فعالیت خود را با ارائه محصولات متنوع آغاز کرد. پس از گذشت مدت کوتاهی از شروع فعالیت همکاری خود را با برندهای بزرگی آغاز کرد و به ارائه محصولات خاص این برندها پرداخت و به همین صورت به محبوبیتی چشمگیر رسید..

بانی مد که به عنوان یکی از مراکز خرید آنلاین پوشاک شناخته می‌شود, در طول مدت فعالیت خود در 8 سال گذشته در تلاش بوده تا رضایت مشتریان خود را از طریق ارائه محصولات متنوع و با کیفیت و همچنین مشتری مداری جلب نماید. 

شما هم به تولد 8 سالگی بانی مد دعوتید

در تولد 8 سالگی بانی مد چه خواهد گذشت؟

بانی مد در تولد 8 سالگی خود قصد دارد شما را با تخفیف‌های بسیار جذاب غافلگیر کند.

در تولد 8 سالگی بانی مد، شما می‌توانید محصولات جذابی را تا 80 درصد تخفیف خریداری نمایید. این تخفیف یکی از جذاب‌ترین جشنواره‌های تخفیف بانی مد است که این بار به مناسبت تولد 8 سالگی این برند برگزار خواهد شد.

مشاهده هدایا

چه محصولاتی در این جشنواره حضور دارند؟

در این جشنواره، تمامی محصولات بانی مد حضور خواهند شد. تمامی دسته بندی‌ها شامل پوشاک، کیف و کفش، آرایشی بهداشتی، اکسسوری، عطر و ادکلن، وسایل برقی و لوازم تحریر، لوازم خانه، ساعت و اسباب بازی حضور خواهند داشت. 

تولد 8 سالگی بانی مد فرصت خوبی برای یک خرید به صرفه در روزهای آخر امسال است.

از طرفی شما می‎توانید هم محصولات مورد نیاز خود را در روزهای آخر زمستان با قیمت بسیار خوب برای زمستان سال آینده خریداری کنید و هم ملزومات بهار امسال را در این جشنواره جذاب تهیه نمایید. 

شما هم به تولد 8 سالگی بانی مد دعوتید

در تولد بانی مد چی بخریم؟

تاریخ تولد بانی مد، روز 6 اسفند ماه می باشد و به همین مناسبت کمپین تخفیف تا 80 درصد را برگزار نموده است.

نزدیک بودن تولد بانی مد به ایام عید و از طرفی پایان روزهای زمستانی فرصتی ویژه برای خرید از این برند محسوب می شود.

در کمپین تا 80 درصد تخفیف بانی مد شما می توانید محصولات زمستان سال آینده خود را با قیمتی بسیار کمتر تهیه کرده و برای سال آتی البسه زمستانی خود را تامین نمایید.

اگر علاقمند به تامین لباس های عید خود باشید، تولد بانی مد فرصتی ویژه برای خرید محصولات عید برای شما خواهد بود.

علاوه بر این شما می توانید در این مدت استایل خاص خود را با قیمتی باورنکردنی بسازید!

یکی دیگر از پیشنهادات برای شما می تواند خرید محصولات آرایشی و بهداشتی باشد. بانی مد با تکیه بر قدرت خود در صنعت مد و زیبایی به عنوان یکی از عرضه کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته می شود. 

شما می توانید محصولات آرایشی سال جدید خود را بخرید. 

یکی از تجربیات زیبا به هنگام ورود به سال نو، رسیدگی به پوست است. شما می توانید محصولات مربوط به سلامت پوست را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

از طرف دیگر با نزدیک شدن به ایام خانه تکانی نیاز به خرید لوازم بهداشتی برای تمیز کردن منزل احساس می‌شود. محصولات بهداشتی بانی مد نیز می‌تواند به شما در خانه تکانی راحت تر کمک نماید.

اگر مایل به خرید وسایل برقی و یا وسایل خانه برای سال نو باشید، تخفیف تا 80 درصد بانی مد، پیشنهادی ویژه برای شما خواهد بود. 

شما هم به تولد 8 سالگی بانی مد دعوتید

نتیجه گیری:

در طول این سال بانی مد به عنوان یکی از پیشتازان خرید آنلاین شناخته شده است و در طول این سال ها سعی در ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود داشته است. ضمانت مرجوعی کالا، ضمانت کیفیت محصول و… تنها بخشی از خدمات گسترده بانی مد در زمینه ی کسب رضایت مشتریان می باشد.

علاوه بر این بانی مد در طول فعالیت خود سعی داشته با ارائه ی تخفیف های جذاب و گیمیفیکیشن های متنوع محصولات خود را با قیمتی منصفانه و از راهی جذاب به فروش برساند.

هم اکنون فرصت آن است که شما نیز تجربه خریدی لذت بخش از بانی مد را رقم بزنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل