بازدید 1940
۱

کاهش ۵۰ درصد‌ی سوانح جاده‌ای در برنامه یک ساله

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران از برنامه ریزی برای کاهش ۵۰ درصدی حوادث وسوانح جاده‌ای درطی برنامه یک ساله در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴ 11 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در نشستی که با ریاست محترم جمهوری برگزار شد موضوع کاهش تلفات جاده‌ای مطرح و مقرر شد همکاری و مشارکت دستگاه‌های متولی همچون هلال احمر، راه  و اورژانس دوچندان شود.

سردار احمدرضا رادان افزود: افزایش هزینه تخلف برای افرادی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند باید تعریف شود.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۵ تا ۶ درصد رانندگان  قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می‌گذارند که باید به جد با این افراد برخورد شود.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین درخصوص موضوع حجاب و عفاف گفت: درموضوع حجاب و عفاف هم در قانون وهم دستورالعمل‌ها تکالیف ۲۶ دستگاه متولی مشخص شده است.

سردار احمدرضا رادان افزود: به همین منظور تکلیفی برای دستگاه قضا و وزارت کشور تعریف شده و برخی اقدامات آغاز شده، اما رضایت بخش نیست که این همکاری دستگاه‌های متولی را می‌طلبد و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا گواهینامه رانندگان حادثه ساز را باطل نمی کنید!؟ اخذ مجدد گواهینامه را منوط به تست روان‌رنجوری و تایید روانشناس کنید. شغل هم واسه روانشناسی ایجاد می کنید.
(حالا همین رو علیه رانندگان بی‌حجاب بکار می گیرند... اگر چنین کردید دیگر هیچ پیشنهادی مطرح نمی کنم)
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی