بازدید 10138
مدال‌های پیاپی خانم‌ها برای کاروان ورزش کشورمان

آسیایی هانگژو | زنده: ۶مدال روز دوم طلا نداشت/ برنز تاریخی پرتوآذر در دوچرخه زنان/ اولین مدال مردانه کاروان برای حاجی‌موسایی/ شمشیر رهبری به برنز خورد

پرتوآذر کار نیمه تمام خود را در هانگژو به سرانجام رساند و نخستین مدال تاریخ دوچرخه‌سواری زنان ایران در بازی‌های آسیایی را کسب کرد. زنان کشورمان در روئینگ چهار نفره هم نقره گرفتند تا فعلا هر چهار مدال کاروان ایران را بانوان گرفته باشند.
کد خبر: ۱۱۹۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰ 25 September 2023

دومین روز رسمی بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ که با یک سال تاخیر به دلیل کرونا، در چین آغاز شده، برای کاروان ایران با یک مدال تاریخی دیگر شروع شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز دوم از بازی‌های آسیایی هانگژو با مدال ارزشمند یک زن آغاز شد اما کاروان ایران تاکنون توانسته است شش مدال (۲ نقره و ۴ برنز) در روز دوم بازی‌ها بگیرد. قایقرانی رویینگ چهارنفره زنان و مهدی حاج موسایی در تکواندو مردان مدال نقره گرفتند. 

فرانک پرتوآذر در دوچرخه‌سواری، محمد رهبری در شمشیربازی، مبینا نعمت زاده در تکواندو و تیم‌ملی پینگ‌پنگ به مدال برنز رسیدند.

 

دوچرخه‌سواری: فرانک نام خودرا در تاریخ ثبت کرد

بامداد امروز به وقت تهران، نخستین مدال تاریخ دوچرخه‌سواری زنان ایران در بازی‌های آسیایی کسب شد.

صبح امروز، فرانک پرتوآذر، بانوی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در بخش کوهستان با حریفانش رقابت کرد و کار ناتمام دوره گذشته را به سرانجام رساند.

آسیایی هانگژو | زنده: صبح‌بخیر به مردم ایران با برنز تاریخی فرانک پرتوآذر در دوچرخه‌سواری زنان/ تیم ۴نفره روئینگ زنان ایران نقره‌ای شد

او در این رقابت که به مسافت ۲۰.۵۶۰ کیلومتر برگزار شد، با زمان ۱:۴۲:۴۴ ساعت به مقام سوم دست یافت و صاحب مدال ارزشمند برنز شد. پرتوآذر در دوره قبلی بازی‌های آسیایی یعنی پنج سال پیش، رتبه چهارم را از آن خود کرده بود؛ این نخستین مدال دوچرخه‌سواری بانوان ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی است که توسط پرتوآذر به دست آمده است. در پایان این مسابقه دو رکابزن از کشور چین به مدال‌های طلا و نقره رسیدند.

در این ماده ۱۵ رکابزن شرکت کرده بودند. سه رکابزن ژاپن، نپال و قزاقستان مسابقه را تمام نکردند.

دو رکابزن چینی به نام‌های لی هونگ‌فنگ و ما کای‌ژیا و آلینا سرکولووا از قزاقستان رقبای اصلی پرتوآذر در این مسابقه بودند.

مسیر پرپیچ و خم مسابقه در کوهستان‌های هانگژو و شرجی و دمای بالا کار رکاب‌زنان را دشوار کرده بود، به گونه‌ای که رکابزن فیلیپینی در پایان دور دوم مسابقه از حال رفت.

در این مسابقه دشوار و جذاب، رکابزنان چینی با توجه به آشنایی مسیر و البته امتیاز میزبانی از ابتدا از بقیه پیش افتادند تا مدال‌های طلا و نقره را برای میزبان رزرو کنند.

در پایان، لی با حدنصاب یک ساعت و ۳۰ دقیقه و ۵۹ ثانیه مدال طلا گرفت و ما با ۵ دقیقه و ۴۶ ثانیه اختلاف نقره‌ای شدیم.

آسیایی هانگژو | زنده: صبح‌بخیر به مردم ایران با برنز تاریخی فرانک پرتوآذر در دوچرخه‌سواری زنان/ تیم ۴نفره روئینگ زنان ایران نقره‌ای شد

برای جایگاه سوم و کسب مدال برنز رقابت نفسگیر و نزدیکی بین پرتوآذر و آلینا از قزاقستان برگزار شد و در پایان چهار دور رقابت جانانه دختر رکابزن ایران توانست رقیب قزاق خود را که رنک یک مسابقات را داشت، پشت سر گذاشته و با اختلاف ۱۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه مدال باارزش برنز را کسب کرده و نام خود را به تاریخ سنجاق کند.

 

شمشیربازی: برنز رهبری در روز حذف ناباورانه کاپیتان

 در دومین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، رقابت انفرادی شمشیربازی سایر مردان آغاز شد. 

علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی، اولین شوک را به شمشیربازی وارد کرد و از جدول انفرادی حذف شد. پاکدامن به بازیکن چین باخت و محمد رهبری راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

نتایج دو نماینده ایران به شرح زیر است:

مرحله گروهی

علی پاکدامن

پاکدامن ۵ - هو لاو از هنگ‌کنگ ۳

پاکدامن ۵ - مموتوف از ازبکستان ۴

پاکدامن ۵ - پایاس یونان از نپال ۱

پاکدامن ۵ - الموتیری از عربستان ۲

پاکدامن ۵ - سرکیسیان از قزاقستان ۲

 

محمد رهبری 

رهبری ۵ - سرنواناد از تایلند ۲

رهبری ۵ - آن وو از ویتنام ۴

رهبری ۵ - عبداالله تهلا از اردن ۱

رهبری ۵ - عامر محمد از عربستان ۲

 رهبری صفر - گو بونگیل از کره جنوبی ۵

رهبری ۵ - آیموراتوف از ازبکستان ۴

 

جدول حذفی

مرحله یک شانزدهم نهایی جدول انفرادی

علی پاکدامن و محمد رهبری هر دو استراحت داشتند.

 

مرحله یک هشتم نهایی جدول انفرادی

محمد رهبری ۱۵ - کنتو یوشیدا از ژاپن ۹

علی پاکدامن ۸ - چنگ پنگ شن از چین ۱۵

مسابقات شمشیربازی بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی پیگیری شد و محمد رهبری در این مرحله به مصاف «اوه» از کره جنوبی رفت و با متحمل شدن شکست ۲۵ به ۱۱ برابر او از صعود به فینال بازماند. وی که با غلبه بر نماینده چین به مرحله نیمه نهایی راه یافت، با شکست در این مرحله به مدال برنز بازی های آسیایی دست یافت.

 

تنیس: شکست بازیکنی که شانس مدال نبود

سینا مقیمی در دور اول استراحت داشت. در دور دوم به مصاف تونگ وو از چین‌تایپه رفت و با نتیجه ۲ برصفر مغلوب شد.

 

بسکتبال سه‌نفره: شکست در گام اول

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در اولین دیدار مرحله گروهی مقابل کره‌جنوبی با نتیجه ۲۱ - ۱۲ شکست خورد.

 

شطرنج: روز بدون برد متفکران کاروان

در مرحله سوم بخش رپید، سیدامین طباطبایی مقابل حریف ازبکستانی و مبینا علی‌نسب برابر حریف اندونزیایی خود شکست خوردند و پرهام مقصودلو برابر حریف قزاقستانی به تساوی رسید.

تا پایان دور سوم طباطبایی به دو پیروزی و یک شکست، مقصودلو به دو تساوی و یک پیروزی و علی‌نسب به دو شکست و یک پیروزی رسیده‌اند.

 

قایقرانی: ناکامی کامل تیم مردان همزمان با مدال‌آوری زنان

ملی‌پوش رویینگ ایران در فینال A ماده یک نفره سنگین وزن مردان ششم شد و به مدال بازی‌های آسیایی هانگژو نرسید.

امیرحسین محمودپور زمان ۷ دقیقه و ۲۳ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه را ثبت کرد و ششم شد. محمودپور به مدال نرسید. قایق های چین، ژاپن و هنگ‌کنگ به ترتیب اول تا سوم شدند.  در فینال A رویینگ یک‌نفره سنگین وزن مردان، قایق‌های ایران، چین، ژاپن، هنگ‌کنگ، هند و قزاقستان به رقابت پرداختند. محمودپور روز گذشته در قایق دونفره هم موفق به گرفتن مدال نشد و کار رویینگ مردان نیز به پایان رسید. 

در ادامه رقابت فینال روئینگ ۴ نفره بانوان صبح امروز از ساعت ۱۰/۳۰ دقیقه به وقت محلی هانگژو در مجموعه ورزشی اختصاصی این دوره از مسابقات( فویانگ سنتر) با حضور فینالیست های این بخش یعنی تیم ۴ نفره روئینگ بانوان ایران، چین، اندونزی، قزاقستان و ویتنام طبق زمانبندی طراحی شده آغاز شد.

ترکیب تیم چهار نفره روئینگ بانوان ایران در فینال شامل نازنین ملایی، مهسا جاور، زینت نوروزی و فاطمه مجلل بود.

آسیایی هانگژو | زنده: صبح‌بخیر به مردم ایران با برنز تاریخی فرانک پرتوآذر در دوچرخه‌سواری زنان/ تیم ۴نفره روئینگ زنان ایران نقره‌ای شد

بانوان ملی پوش ایران که در خط ۴ رقابت فینال پارو می زدند، در پایان فینال چهار نفره با ثبت زمان و رکورد شش دقیقه و پنجاه و یک ثانیه و هشتاد و دو صدم ثانیه بعد از چین، میزبان نایب قهرمان بازی های آسیایی شد. چین با شش دقیقه و چهل و دو ثانیه هشتادوچهار صدم ثانیه صاحب سکوی قهرمانی شد.

 

جودو: مریم بربط در شانس مجدد، فتحی‌پور بازگشت به تهران!

در ادامه مسابقات جودو امروز مریم بربط، ملی پوش وزن منهای ۷۰ کیلوگرم با مایاکووا جودوکار قدرتمند قزاقستانی مبارزه کرد.

وی در این مسابقه حساس حتی در ۴۵ ثانیه پایانی مسابقه می‌رفت تا حریف قزاقی را ایپون کند، ولی با موافقت داوران مواجه نشد، اما در ادامه موفق شد حریف را ضربه فنی کند.  در ادامه با برنده دیدار ازبکستان و ماکائو مسابقه می‌دهد.

در مسابقه گذشته مهدی فتحی پور هم‌موفق شده بود نماینده عراق را شکست دهد. در این وزن ۱۵ جودوکار از کشورهای ژاپن، هند، فیلیپین، چین، قرقیزستان، چین تایپه، تایلند، ازبکستان، ماکائو، قزاقستان، کره‌جنوبی، کره شمالی، مغولستان، ایران و نپال حضور دارند.

تیم ملی جودو با پنج نماینده در این دوره از بازی ها شرکت کرده و دیروز هم ابوالفضل محمودی در وزن منفی ۶۶ با قبول شکست برابر نماینده کره شمالی از گردونه رقابت ها حذف شد.

در ادامه مهدی فتحی‌پور در یک‌هشتم وزن ۸۱- کیلوگرم جودوی بازی‌های آسیایی، به مصاف «اگور نوول گربکوف» از بحرین رفت و ایپون شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

مریم بربط هم در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن ۷۰- کیلوگرم بانوان به مصاف «گلنازا ماتنیازوا» دیگر نماینده ازبکستان رفت و ایپون شد و به جدول شانس مجدد رفت.

 

تکواندو: دست مان به طلا نرسید

مهدی حاج موسایی در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم مردانایران ، نمایندگان بنگلادش، قرقیزستان و چین را شکست داد و به فینال بازی‌های آسیایی رسید. او در مسابقه نهایی مقابل کره‌جنوبی شکست خورد و به مدال نقره رسید تا در حسرت طلا بمانیم.

مبینا نعمت‌زاده، تکواندوکار وزن منهای ۴۹کیلوگرم زنان ایران، نمایندگان قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی رفت. نعمت زاده در نیمه نهایی مقابل نماینده چین شکست خورد. به این ترتیب دخترتکواندوکار ایران به مدال برنز دست یافت و پنجمین مدال کاروان ایران را گرفت.

مبینا بعداز شکست به شدت اشک می‌ریخت و این برنز را کمتر از حق خود می‌دانست.

 

تیراندازی: ادامه ناکامی تفنگداران ایران در هانگژو

در تفنگ بادی مردان، پوریا نوروزیان با رکورد ۶۲۹.۲ در رده دهم ایستاد. امیرمحمد نکونام با ۶۲۸.۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. مهیار صداقت با رکورد ۶۲۷.۶ در رده هفدهم ایستاد.

 

شنا: رکورد ایران در جدال آسیایی شکسته شد

در شنای بازی‌های آسیایی و در ماده ۵۰ متر آزاد، سامیار عبدلی با رکورد ۲۲:۸۰ در رده دهم قرار گرفت و ضمن جابجایی رکورد ملی، رزرو فینال شد.

سهران نیز با رکورد ۲۳:۴۷ در رده پانزدهم ایستاد. هومر عباسی در ۵۰ متر کرال پشت با ثبت زمان ۲۶.۳۲ ثانیه در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

 

والیبال: صعود به فینال و جنم طلا با ژاپن

 تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی والیبال بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۰ دوشنبه، سوم مهر به مصاف قطر رفت و با پیروزی سه بر صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲) به فینال صعود کرد.  

تیم ملی والیبال ایران که در دو دوره قبل این رقابت‌ها قهرمان شده، اکنون به دنبال کسب سومین قهرمانی است و در فینال باید به مصاف برنده دیدار چین با ژاپن برود. 

ترکیب تیم ایران: محمد موسوی، محمدطاهر وادی، امیرحسین اسفندیار، محمد ولی‌زاده، امین اسماعیل‌نژاد، شهروز همایونفرمنش، محمدرضا حضرت‌پور

در این بازی امیرحسین اسفندیار با ۱۹ امتیاز امتیازآورترین بازیکن شد و امین اسماعیل نژاد و یوسف اغلاف هر کدام ۹ امتیاز بدست آوردند.

 

هندبال: باخت با ۱۲گل اختلاف به ژاپن

تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ مقابل ژاپن شکست خورد. ایران با توجه به تفاضل گل بهتر از عربستان در جایگاه دوم گروه باقی ماند. عربستان با اختلاف ۹ گل به ژاپن باخته بود اما گل‌های کمتری از ایران به تیم مغولستان زد.

ایران باید در بازی سوم مقابل عربستان سعودی به تساوی برسد تا به مرحله حذفی برسد.

 

والیبال ساحلی: تیم ب به نیمه‌نهایی رسید، تیم الف حذف شد

در مرحله یک چهارم نهایی، تیم ملی والیبال ساحلی ایران "ب" با ترکیب عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی به مصاف تیم اندونزی رفت و پیروز شد. آنها به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کردند. 

تیم ملی والیبال ساحلی ایران "الف" با ترکیب بهمن سالمی و سینا شوکتی مقابل قطر شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

 

ووشو: مدالی که حتمی بود اما باید طلا بشود 

شهربانو منصوریان در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم ساندای زنان، مقابل «گوزل رحمدووا» از ترکمنستان به پیروزی دست یافته و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۸
1000 و یک خبر دیگر هم وجود دارند که آنها را پوشش نمی دهید.

فقط اخبار بهبه چهچه که به نفعتان است را منتشر می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
خبر نایب قهرمانی کشتی فرنگی را هم میخواهید کار کنید یا به نفعتان نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
عصبانیت امثال تو از درخشش بانوان ایران در عرصه های جهانی است . دشمنان ایران نه در طول تاریخ و نه در آینده به جایی نرسیه و نخواهند رسد الا نابودی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
9:34
با بخش دوم نظرت 100% موافقم!
نمونه ای از استفاده ابزاری از زنان و دختران برای تبلبغات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
عصبانیت تو از تبلیغات نیست . عصبانیت تو از درخشش بانوان ایرانی است . از این عصبانیت بمیر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
9:36

این عصیانیت که نام بردی، از سر تا پای کامنت خودت هویدا است.
درخشش زنان ایرانی در شجاعت و استقامت آنان است که متاسفانه تو آنها را نمی توانی ببینی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
برای خودی ها همه چیز مجاز است!
شما ها مردم را چه فرض کرده اید؟
مردم گوشت کیلویی 500 هزار تومان را نمی توانند بخرند، قیمت سماق چرا تا این حد گران شده است؟ 100 گرم سماق قرمر، 92 هزار تومان!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
ای بابا یعنی دیگه سماق هم نمیتونیم بمکیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
مسولین کبیر و کاردان و دلسوز و‌غم‌خوار ملت نمک فراموش کردید خیلی گرون کنید خواستم یاداوری کنم چیزی ازقلم جا نمونه یک‌موقع ملت مدیون شما بشن
کاروان شهید حججی
مگه دخترا حق دوچرخه سواری دارن؟ یوقت برای اسلام بد نیست؟
آیا این دختر دوچرخه سوار که مدال گرفته، می تواند در خیابانهای مشهد و قم و اصفهان و ...... دوچرخه سواری کند؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
بیا تهران دور دریاچه خلیج فارس ببین
ظاهرا تو ایران نیستی و الکی پیام می دی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
اسکل قهرمان دوچرخه سواری برای تمرین حرفه ای پیست مخصوص می خواهد نه خیابان برای خود نمایی و تن نمایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
9:50، 9:53

کوچولو! چرا به تو بر خورد؟

نوشته خیابان، ننوشته پیست؟
در ثانی فقط رشته سرعت دوچرخه سواری در پیست برگزار می شود. رشته های استقامت و نیمه استقامت در خیابان و جاده برگزار می شوند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
ما که روزی صدتا می بینیم اما درکل خوب نیست
محمود
| China |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
راست میگه دور دریاچه میری انگار تو ایران نیستی انگار تو کابلی
جمیله علم الهدی در مصاحبه با نیوزویک در نیویورک آمریکا : مردان ایرانی ترجیح می‌دهند از زنانشان نخواهند کارکنند!

رضا کیانیان: شما بیجا می کنید از طرف من مرد ایرانی حرف می زنی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
البته چند بار آقای کیانیان از طرف خانمها راجع به حجاب اظهار نظر کرده . الان بالاخره بیجا بکنند یا نکنند یا گزینشی بیجا بکنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
رضا کیانیان بیجا میکنه از طرف خانوما نظر میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
رفتن زن رییسی به نیویورک چه لزومی داشت؟
کشوری که صبح تا شب به خودش و سیاسمتدارانش فحش و بد و بیراه می گوید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
ایشان First Lady است.
این خبر را می توان این طوری تفسیر کرد:

اگر در خدمت ایدئولوژی باشی، دوچرخه سواری یک زن نه تنها ایرادی ندارد، مورد تحسین هم قرار می گیرد!

راستی فراموش نکرده اید که شهرداری های تهران، اصفهان...... به خاطر اینکه زنان سوار دوچرخه نشوند، دوچرخه های اشتراکی - پولی را از سطح شهرهایشان جمع آوری کردند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
استفاده ابزاری از زن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
شایعات دروغ منتشر نکن.پس فردای قیامت بابت تک تک این کلمات و کامنتهات باید جواب بدی...اونجا هم خیلی سخت ازت جواب میکشن بیرون....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
10:01
ساندیست را بخور و از آن لذت ببر
چرا صدا و سیما تصاویر مربوط به ورزش زنان را نشان نمی دهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
چون برخی با دیدن هر مادینه ای تحریک می شوند
آیا لباس این دوچرخه سوار زن که تصویرش را منتشر کرده اید، در چهار چوب قانون حجاب و عفاف است؟ اصلاً همینکه سوار دوچرخه شده جریمه ندارد؟
آفذین به این خانمها......جالبه بدونیم که دوچرخه سواری خانمها در کشورمون توسط برخی علمای دینی حرام اعلام شده!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
میشه بگی کدوم علما حرام کردند
حرف کذب می گی یه سری هم ندانسته فقط مثبت می دن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
9:52

علم الهدی، پدر زن رییس جمهور، یکی از مخالفان سرسخت دوچرخه سواری زنان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
لطفا یک مورد مشخص بگویید که دوچرخه سواری را حرام کرده باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
خوش به حال علم الهدی که دغدغه اش دوچرخه سواری زنان و‌کنسرت هست مطمعنم دغدغه نان و گوشت اجاره خانه و غیره نداره
با وجود محدودیتها واقعا عالی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
ما محدودیتی نمی بینیم
زنده باد به ایران وایران پرستان.
آفرین
ایول زنان ایران زمین. افرین بر هممممممممت شما
بسیار عالی
آفرین بر شما عزیزان
این امور باعث افتخار نیست . ببینید نظر مراجع و علما در مورد دوچرخه سواری زنان چیست
دختر ها که نباید دوچرخه سوار بشوند . بابا چکار دارید میکنید. حتما چند وقت دیگه ساز رو هم تو تلویزیون نمایش میدید. و ماهواره و ویدیو رو هم آزاد میکنید.
تو عکس اون چهار نفر ، موهاشون دیده میشه مدال هاشون را ازش شون پس بگیرید بدید به گشت ارشادی ها . چه معنی میده دختری که موش دیده میشه مدال داشته باشه .
درشهرستان ما خيلي ازخانمها دوچرنه سواري مي كنند نمدونم چرا ايارو نمي بينند ودرنظرا ديدم ميگن مگه خانما مي تونن دوچرخه سواري كنند؟
مرداد ماه سال پیش، شکایتی توسط زنی موتور سوار در اصفهان خبرساز شد. یکی از شعبه ‌های دیوان عدالت اداری نسبت به شکایت این زن مبنی بر عدم صدور گواهینامه موتور سیکلت، حق را به شاکی داده و پلیس را ملزم به صدور گواهینامه موتور سیکلت برای بانوان کرد. از آن تاریخ به بعد، زنان نیز می ‌توانند نسبت به دریافت گواهینامه موتور سیکلت، بدون هیچ محدودیتی اقدام کنند.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات