چهارماه محرومیت ساپینتو در ۴ساعت؛ درس قبرس به ایران

کد خبر: ۱۱۹۷۳۶۳
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 08 October 2023
|
2922 بازدید

فدراسیون فوتبال قبرس به فوتبال ایران درس قاطعیت داد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در لیگ برتر فوتبال ایران یک فصل کامل با ریکاردو ساپینتو مدارا شد و تقریباً تمام حکم‌هایی که در مورد جنجال‌های او می‌دادند با مصلحت‌اندیشی و ملاحظات رنگی بود.

باشگاه استقلال از مربی همیشه معترض و عصبی خود حمایت می‌کرد تا نتایج خود را توجیه کند اما در قبرس کسی با ساپینتو مثل سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران رفتار نرم و ملاحظه ندارد.

قبرسی ها چهارماه محرومیت برای ساپینتو در نظر گرفتند؛ آن هم تنها چندساعت بعداز انجام تخلف.

چنین حکمی اگر در روزهای اول حضور ساپینتو در ایران و وقتی او به نیروهای هلال احمر در انزلی حمله کرد، صادر می‌شد قطعاً هم خودش بیشتر سود می‌کرد و هم استقلال. 

به هر حال چیزی وجود دارد به نام قانون که در لیگ تمام کشورهای دنیا اجرا می‌شود و در ایران فقط نگاه می‌کنند ببینند طرف سرمربی چه تیمی است و یا از سوی چه کسی حمایت می‌شود. 

بسیاری از احکام هم تحت تاثیر فضای مجازی است که صادر می‌شود و حتی تغییر می‌کند. در لیگ قبرس اما توجهی به نام و شهرت ساپینتو و یا تیم او نشد بلکه صراحتا قانون را اجرا کردند.

ساپینتو حداقل در ۷ بازی جنجال‌های عجیبی درست کرد.حتی اگر بپذیریم او روز آخر در فینال جام حذفی مظلوم واقع شد هرگز نمی‌توانیم از رفتارهایش در طول فصل گذشته دفاع کنیم. 

حتی قبرسی ها به فوتبال ایران درس دادند که مصلحت اندیشی کمکی به فوتبال این کشور نمی کند. 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات