نجات بارسلونا با گلزن ۱۷ساله بعداز ۲۶ثانیه!

ژاوی در دقیقه 79 با تعویض مارک گویو جای فرمین لوپس جواب گرفت و کمتر از سی ثانیه پس از ورودش به میدان با پاسی از ژوائو فلیکس دروازه میهمان باسکی را باز کرد.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۶۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴ 23 October 2023
|
7071 بازدید

یک بچه هفده ساله بارسلونا و ژاوی را ۲۶ثانیه بعد از ورود به زمین نجات داد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدارهای شب سوم از هفته دهم لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) به پایان رسید که در آخرین و مهمترین آنها از ساعت 22:30 تیم فوتبال بارسلونا مقابل میهمان خود اتلتیک بیلبائو به برتری یک بر صفر دست یافت.

تعویض طلایی ژاوی هرناندس در دقیقه 79 با به میدان فرستادن مارک گویو به جای فرمین لوپس خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد جواب داد و بازیکن تازه‌وارد تنها کمتر از سی ثانیه پس از ورودش به میدان با پاسی از ژوائو فلیکس دروازه میهمان باسکی را باز کرد.

بارسلونا با این گل هفتمین بردش در این فصل لالیگا را جشن گرفت تا 24 امتیازی شود و اجازه ندهد فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین و جیرونای رده دومی که هر دو 25 امتیازی هستند، افزایش پیدا کند.

این در حالی است که شاگردان ژاوی هرناندس شنبه هفته آینده نیز در دیداری خانگی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت تا اولین ال‌کلاسیکوی فصل را برگزار کنند. البته قبل از آن، کاتالان‌ها روز چهارشنبه هفته جاری در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای شاختار دونتسک اوکراین خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟